Zobudila som sa a mobil ukazoval 10 hodín. To nie je až také zlé.
Katy už tu nie je.Chvíľku som sa hrala na mobile, kým mi neprišla správa od Kendall.
Kendall: Nešla by si na obed?
To by bolo super. O koľkej? :Ja
Kendall: Stretneme sa o 11:30 v Pizzerií Apolo. Vyhovuje? :)
Super. Zatiaľ sa maj:* :JaTak a už mám aj program na dnes.
V pyžame respektíve v novej spodnej Victoria's Secret bielizni (fotka hore) som zbehla dole.Nemusela som sa báť, že ma niekto uvidí, lebo ako som sa včera pri večere dozvedela, všetci išli do nahrávacieho štúdia.
Otvorila som chladničku a vytiahla mlieko. Potom som do kanvice napustila vodu a ked začala vrieť, zaliala som si ňou svoj obľúbený čierny čaj.
Naliala som si doň trošku mlieka a vyskočila som na kuchynský ostrovček, kde som ho pomaly popíjala.Keď už som ho mala dopitý, rozhodla som sa ísť prezliecť.
Prechádzala som chodbou, keď som do niečoho vrazila a na koniec na to aj spadla.
Zdvihla som hlavu a ako som zistila, tá vec do ktorej som vrazila bola Harryho hruď.
Ležala som na ňom na zemi a on sa lišiacky usmieval.
"Dnes mám dobrý deň. Len tak z ničoho nič sa na mňa vrhne sexy baba v spodnej bielizni.""Keď máš povedať blbosť, radšej drž hubu. A čo tu vlastne robíš? Nemáte byť v štúdiu?"
Nechápa som čo tu robil."Máme, ale zabudol som si tu mobil, tak som sa poň vrátil a čakalo ma tu sexy prekvapenie. Toto môžeš robiť kedykoľvek. Mne to nebude vôbec prekážať."
Žmurkol na mňa a ja som sa čo najrýchlejšie postavila a vybehla hore po schodoch."Babe, neutekaj mi. Rýchlovečku by sme stihli."
Kričal za mnou Harry."Snívaj ďalej nadržanec."
Odkričala som mu a prehrabovala sa v šatníku v snahe nájsť niečo na seba.Nakoniec som si vybrala obyčajné kraťasy a čierny bralet. Cez to som prehodila károvanú červeno čiernu košeľu a dala som si retro slnečné okuliare.
Zbehla som dole. Harry už tu nebol a tak som zavolala Rayovi aby po mňa prišiel.
Pred domom som započula trúbenie a tak som si rýchlo obula čierne balerínky a vybehla von.
"Ahoj Ray. Ako sa máš?"
Nahodila som milý úsmev."Dobrý deň slečna, mám sa dobre. Ďakujem. A čo vy?"
Spýtal sa popri tom ako mi otvoril zadné dvere na aute.
"Ujde to. Je to lepšie ako keď som sem prišla."Ray zatvoril dvere, obišiel auto a naštartoval.
"Kam to bude?""Pizzeria Apolo."
Auto sa pohlo a asi o 15 minút už som vystupovala.
Kendall už tu bola. Sedela za stolom v zadnej časti.
"Ahoj."
Pozdravila som ju a sadla si na stoličku oproti nej.
"Ahoj. Už som si myslela, že ani neprídeš.""Prepáč, ale doma som mala menší trapas s Harrym a tiež som si nevedela čo obliecť."
Len som nad tým mávla rukou a Kendall asi pochopila, že sa o tom nechcem rozprávať.Objednali sme si jedlo a po 2 hodinách rozprávania a smiatia sa, sme zaplatili a boli na odchode.
Odchod nám ale nedovolovali paparazzovia nalepení na okne.Snažili sa nás vyfotiť pri nejakom trapase. Nikdy som ich ešte takto nevidela. Možno len v telke.
"Poď. Stačí len ak sa cez nich dostaneme za reštauráciu. Je tam parkovisko aj s mojím autom.""To chceš ísť tam?"
Vystrašene som na ňu pozrela."Áno."
Chytila ma za ruku a ťahala ma von z kľudnej pizzerie, do toho hluku."Kendall! Kendall!"
Kričali za ňou paparazzovia a ona sa spolu so mnou snažila cez nich dostať, ale márne.
Stále sme stáli na chodníku obkľúčené paparazzmi zo všetkých strán.Tlačili sa na nás a neustále nás fotili.
Nemohla som ani zavolať Rayovi aby po nás prišiel, lebo by sme tu aj tsk museli čakať. Jednoduchšie bude sa cez nich prebojovať ku Kendallinmu autu, ale ako?Zatrúbilo pri nás auto a keď som sa pozrela tým smerom, sedel v ňom Harry a volal nás dnu.
Teraz som pre zmenu potiahla ja Kendall.
Dostali sme sa až k autu. Sadla som si na miesto spolujazdca a Kendall si sadla dozadu.
"Čo ste tam robili? Si normálna Zara? Pretŕčate sa tam pred paparazzmi. Čo ste modelky?!"
Kričal po nás a rýchlo naštartoval aby sme boli čím skôr doma.
"Ja či som normálna? Nepretŕčali sme sa pred nimi, ale snažili sa cez nich dostať ku Kendallinmu autu za pizzeriou! A áno, Kendall modelka je, ale to tiež nemôžeš vedieť, lebo sa staráš len o seba! Na nikoho iného nehľadíš a nikoho iného ako seba ani nepočúvaš!"
Nakričala som na neho pre zmenu ja."Ja sa aspoň neskrývam za smrť svojich rodičov!"
Nakričal na mňa z plných plúc až bol červený.
YOU ARE READING
New Life FF (Harry Styles)
FanfictionZara mala skevlý život. Síce bola jedináčik, ale s jej rodičmi sa aj tak skvelo zabavila dokial nezomreli pri tragickej havárií auta. Zara mala len 19. Súd ju pridelil do opatery jej tete, ktorú naposledy videla pred 18 rokmi. Nepozná ju. Jej rodiči...