Prešiel týždeň od nášho "babského večera" so Soph a večere u chalanov, ktorá sa skončila fiaskom.
Harry je na mňa od vtedy naštvaný a ja nemám tušenie čo robiť. Správa sa odporne a dáva najavo ako veľmi ma "miluje"
"Nachystaj sa, za hodinu máme s chalanmi vystúpenie a chcem aby si tam bola."
Premeral si ma od hlavy až po päty, lebo som bola len v podprsenke a legínach. Zakúsol si do spodnej peri a odišiel.Tak najprv sa so mnou týždeň nebaví a teraz ma chce na ich vystúpení?
Vyšla som z izby a zastihla som ho ešte na schodoch.
"Prečo by som tam mala ísť? Veď si na mňa naštvaný."
Vyletelo mi to z úst ani som nevedela ako.Harry sa ku mne pomaly približoval a chytil mi ruky.
"Prepáč."
Povedal a uprene mi hľadel do očí tými jeho smaragdovými.
"Mali sme toho s chalanmi veľa a nedokázal som sa sústrediť na nič iné okrem práce."
Priblížil sa tvárou ku mne a oprel si jeho čelo o moje.
Napokon spojil naše peri.Neuveriteľne mi chýbal ten pocit keď viem, že ma miluje.
Po chvíli sa odtiahol a usmial sa. "Choď sa nachystať. Nemôžeme tam prísť neskoro."
Brnkol mi prstom po nose a ja som sa zasmiala.
Otočila som sa a išla späť do izby. Nechcelo sa mi premýšľať čo si oblečiem, tak som na seba len niečo nahádzala, ale vo finále to vyzeralo dosť dobre.Zbehla som dole a vošla do kuchyne.
Harry mi podal Starbucks a ja som sa na neho vďačne usmiala."Poď už musíme ísť a pred domom máme zase paparazzov."
Povedal Harry a potiahol ma za ruku.
Išli sme do garáže a nasadli do auta.Popravde sa mi na to vystúpenie, koncert sama neviem čo to je nechce ísť.
Mám na to jednoslovný dôvod Danielle!"Bude tam aj Lou?"
Prerušila som ticho v aute a Harry prikývol.
"Aj Lux?"
Len mikol plecami a ja som sa otočila k oknu. Keď nemá záujem sa rozprávať tak fajn.Sedeli sme tak v tichosti ďaľšiu pol hodinku kým Harry nezaparkoval pred nejakou arénou.
Nevedela som, že to je koncert a najviac ma štve, že Harry sa ani neunúval mi povedať, že už koncertujú.
Som jeho priateľka a mám právo to vedieť!Ignorovala som ho aj keď sme išli cez parkovisko do budovy.
"Čo ti zas je?!"
Vyhukol na mňa Harry hneď ako sme boli dnu v aréne.
"Mne? Ja nie som tá čo ťa týždeň ignorovala! Asi pred hodinou si mi povedal, že už to robiť nebudeš a je to tu zase! Ani ťa nenapadlo mi povedať, že máte koncert! Mám toho po krk!"
Kričala som po ňom a išla preč. Je mi jedno kam pôjdem, hlavne ďalej od neho."Zara stoj!"
Zakričal na mňa, ale to už sa za mnou zatvorili dvere.Išla som cez dlhú chodbu kde pobehovali zvukári a podobne.
Uvidela som miestnosť s nápisom Maskérňa.
Zamierila som k nej a otvorila dvere.
Boli tam Lou, Soph, Liam, Niall a Caroline, hlavná štylistka chalanov."Ahoj."
Veselo ma pozdravili všetci a usmievali sa.
"Čaute."
Odzdravila som a nahnevano si sadla na sedačku vedľa Liama."Stalo sa niečo?"
Spýtala sa Lou.
"Nie, čo by sa stalo. Veď so mnou môj priateľ už týždeň nehovorí, ale aj napriek tomu musím ísť na jeho koncert o ktorom som až do dnešného rána nevedela."
Hnusne som povedala a všetci na mňa prekvapene pozerali.
"Prepáč. Tak som to nechcela povedať, ale som nahnevaná."
Ospravedlnila som sa Lou a ona sa usmiala.
"To je v poriadku. Neospravedlňuj sa, ja by som sa správala tak isto."Dvere sa rozleteli a dnu vletel Harry a v pätách mu išli Louis a Danielle.
"Jé ahoj ty musíš byť Danielle. Rada ťa spoznávam, som Lou."
Široko sa usmiala a chcela Danielle objať, ale tá cúvla a zostala na Lou namislene pozerať.
"Kiež by som mohla povedať to isté."
Našpúlila peri a odvrátila od nás zrak ku svojim nechtom.Lou tam len prekvapene stála a potom na nás pozrela.
Ja som sa len uchechtla a ignorovala Harryho hnusný pohľad."Harry sadaj, idem ti urobiť vlasy. Musím stihnúť ešte Louisa, ktorý mimochodom prišiel neskoro."
Zdvihla obočie a usmiala sa na Louisa."Prepáč, ale Dani chcela laté s mandlovým mliekom a v Starbuckse kam sme išli mali len sójové a kokosové, tak sme museli ísť o 12 blokov ďalej."
Povedal Louis a Lou len prikvla s úškrnom na tvári.Pokrútila som hlavou a radšej sa venovala svojmu mobilu, lebo by som zase vybuchla.
BẠN ĐANG ĐỌC
New Life FF (Harry Styles)
FanfictionZara mala skevlý život. Síce bola jedináčik, ale s jej rodičmi sa aj tak skvelo zabavila dokial nezomreli pri tragickej havárií auta. Zara mala len 19. Súd ju pridelil do opatery jej tete, ktorú naposledy videla pred 18 rokmi. Nepozná ju. Jej rodiči...