36.

2.2K 128 12
                                    

"Zara, sme v keli!"
Povedala vyplašene, ale potichu Cara.
"Čo sa zase stalo. Vo väčšej sračke už byť nemôžem."
Uchechtla som sa. Postavila som sa, že idem von, ale Carina ruka ma zastavila.
"Nechoď tam."
Vypulila na mňa oči a kričala šepotom.
Prevrátila som oči.
"Musím ísť na záchod!"
Pustila ma a zúfalo si prehrabla vlasy.
"Chalani je tu niečo strašidelné? Cara..." zasekla som sa v polovici vety, lebo to čo som videla ma zaskočilo, že som sa ani nadýchnuť nemohla.
"T-TY?!"
"Ty?!"
Vyplašene sme na seba pozreli a celý stuhli.
"Vy sa poznáte?"
Prekvapene na nás pozrel Louis a aj všetci chalani.
"Ja asj pôjdem."
Vyšla som von, ale môj manažér ma hneď vrátil späť, lebo som ho stretla hneď pred dverami. Chytil ma za pás a jemne ma postrčil do predu. Otvoril dvere a ja som bola zase v pekle.
Sadla som si vedľa Cari a tá ma chytila za ruku a povzbudzujúco sa na mňa usmiala.
"Čo si chcel Ray?"
Hneď som sa ho spýtala aby som čím skôr bola odtiaľto preč.
"Musíš skončiť s modelingom."
Hneď ako to povedal, naplo ma a šprintovala som na WC, kde som vyvrátila celý obsah môjho žalúdka.
To si robí srandu? Prečo?! Ani som nežmurkla a zvracala som druhý krát. Keď už som myslela, že to nude ok, postavila som sa, spláchla a umyla si tvár. išla som späť do obývačky, kde už bola aj Kate.

"Prečo? Prečo mám kurva skončiť s jedinou vecou, ktorá ma ešte baví?!" Rozkričala som sa na Raya. "Kvôli modelingu si urobila toľko škandálov, že to ani nespočítam. Teraz pretiekol pohár trpezlivosti a to nie len pre mňa! U Victoria's  Secret ťa už nechcú ani vidieť, lebo im Alex niečo o tebe povedal a ak sa to rozkríkne nebudú ťa chcieť nikde. Bol by to trapas, tak proste skončíš sama." Povedal ako keby sa nič nedialo.

"Nie! Vieš kto tu končí? Ty!" Zakričala som na neho, ale on sa len uchechtol.                                      "Nemôžeš ma vyhodiť, lebo si so mnou podpísala zmluvu na ďalší rok." Prečo do riti?! Vo vnútri som bola úplne na dne, ale navonok som to nedávala poznať.                                                                                 "Fajn, ty chceš po zlom? Tak budem zlá! Ver, že tým posledným škandálom to nekončí! Ak mám skončiť s modelingom, fajn, ale musím si nájsť novú záľubu a už presne viem akú!" Pousmiala som sa a na päte som sa otočila. Vonku som nasadla do svojho auta a Cara ma nasledovala. Chcú byť zlí, budem zlá aj ja! "Kam ideme?" Spýtala sa Cara, keď už sme autom šli asi 5 minút.

"Do mesta kúpiť pitie a oblečenie na zajtrajšiu party." Pousmiala som sa. Po ďalšej pol hodinke sme už konečne parkovali pri dosť drahých obchodoch, ktoré boli na celej ulici. "Kam najprv?"
Spýtala sa Cara.
"Poďme pozrieť ku Guccimu." Potiahla som ju a ruka v ruke sme išli až dnu.
Do hodinky sme mali celé outfity a to sme ani nikde inde nemuseli ísť. Proste Gucci girls forever. S Carou sme aj predvádzali na fashion weeku v NYC a v Paríži kúsky od Gucciho.

Zaplatili sme slušnú sumu a išli von.
"Chceš ísť ešte niekam?"
Cara na mňa pozrela a začala zbesilo krútiť hlavou.
"Robíš si srandu? Za necelé dva dni sme sa stihli ožrať, baliť chlapov z 5SOS, ktorý majú priateľky, zobudila som sa v bazéne na ktorého hladine plávali Gemmine zvratky, ty si sa stihla pohádať s každým kto ti prišiel pod ruku, zariadila si party, nakúpili sme outfity za majland a ty chceš ešte niekam ísť?" Rozprávala svoj dlhý monológ a ja som sa len smiala.
"S tebou som urobila za jeden deň toľko škandálov čo sama za celý svoj život." Dopovedala a už aj jej začali hrať kútiky úst až to nevydržala a začala sa tiež smiať.
"Sme hrozné."
Hovorila medzi smiech.

Pomaly sme prišli až k autu a nastúpili.
"Alkohol objednám cez internet. Do zajtra už ho máme doma."
Naštartovala som a odviezla som nás až ku mne.

V aute som pozrela na mobil a bolo tam niekoľko zmeškaných hovorov a aj hlasovka, ktorú som si hneď vypočula.
"Čo si o ebe myslíš Zara?! Od problémov sa neuteká, ale čelí sa im. Zajtra na obed sa pre teba stavím a preberieme to. Neopovažuj sa nebyť doma!"
Ray. Keď bol len môj šofér, bol milý a keď má 2x taký plat ako pred tým, zmenil sa k nepoznaniu.
"Je na teba dosť tvrdý." Skonštatovala Cara s ja som sa uchechtla.
"Len si o sebe myslí." Prevrátila som oči a snažila sa autom prebojovať cez všetkých tých novinárov stojacich pred mojou bránou.

Sorry baby, že nebola dlho časť, ale skoro vôbec som nebola doma tak som nemala čas ich ani písať.

Ešte jedna a potom zase pauza na 2 týždne, lebo idem zase na dovolenku. Možno ak sa mi bude chcieť, tak pár častí pridám aj tam.
Bye♥

+Súťaž!!!
Do komentov mi napíšte 3 dobré pesničky. Kto napíše najlepšie 3, bude mať venovanie na ďaľšej časti.
...nemám čo počúvať:DD

New Life FF (Harry Styles)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang