15.

2.6K 145 5
                                    

Je 5:30 ráno a ja si robím manikúru, aby som vyzerala na tej skúške outfitov dobre. Dolakovala som posledný necht a už oblečená zbehla dole. Mali sme zákaz dávať si na tvár makeup. Dala som si svoje klasické "raňajky" v podobe čierneho čaju s mliekom.

Bolo šesť hodín, čo bol najvyšší čas ísť.
Nastúpila som do auta Kate a išla ku Kendall.
Nechcela som ich zobudiť, tak som ju len predzvonila.

Otvorila sa brána a vyšla Kendall.
"Tak čo, pripravená?"
Usmiala sa.
"Ani nie. Vlastne ani neviem či som."

Ďalej už sme boli ticho. Kendall ma len navigovala kam ísť.
Bolo to v centre mesta. Zaparkovala som hneď oproti vchodu.
Preukázali sme sa a ochrankári nám dali kartičky s našími fotkami, menami a tak.

Zavesili sme si ich na krk a išli boh vie kam.
Len som nasledovala Kendall.

Vošli sme do veľkej miestnosti. Boli tu stojany s outfitmi a na každom stojane bolo meno a fotka.
"Tu sa budeme prezliekať, ale ešte pred tým nám urobia makeup a vlasy."
Zase vošla do nejakých dverí a tam už bolo rušno.
Pred každým zrkadlom sedela jedna modelka a okolo nej niekoľko vizážistov.

"Kendall!"
Vykríklo nejaké dievča a rozutekalo sa oproti nám. Vrhla sa Kendall okolo krku a keď sa doobjímali, pozrela na mňa.
"Ty budeš určite Zara. Som Cara."
Povedala s úsmevom.
"Teší m..."
Ani som to nedopovedala a Cara sa vrhla okolo krku aj mne.
"Budeme kamarátky. Cítim to v kostiach."

To dievča je čím ďalej, týmčudnejšie.

Otvorili sa dvere a vošiel pán Hale. Okamžite bolo v miestnosti hrobové ticho.
"Dobrý deň dámy. Určite všetky čakáte, kto bude tento rok predvádzať najdrahší model. Poviem vám, bolo to ťažké rozhodnutie, ale verím, že správne. Predstavujem vám tohtoročný vrchol programu, Zaru Sugg."
What???

"Choď tam."
Strčila ma do predu Kendall, tak som išla.
"Dúfam, že nás nesklameš Zara."
Žmurkol na mňa a odišiel.

Ozval sa potlesk a očividne patril mne. Ani neviem prečo mi tlieskali.

Kendall aj Cara si odišli sadnúť pred svoje zrkadlá a za mnou prišlo dievča a chlapec približne okolo 30.
"Ahoj, som Lou a toto je Nick. Ja ti budem robiť makeup a on vlasy.

"Poď si sadnúť."
Kývla hlavou na prázdne kreslo.
Sadla som si doň a pred sebou som mala zrkadlo.

Sedela som tam asi pol hodinku a hrala sa na mobile. Za pol hodinku mi stihli urobiť perfektný makeup aj vlasy.

"Teraz choď za Sarah. Bude na teba čakať pri tvojom stojane s outfitmi. Je to tvoja osobná štylistka."
Milo sa na mňa usmiala Lou a niekam odišla. Išla som teda do vedľajšej miestnosti. Pár modeliek už tu bolo.
Lou mala pravdu. Pri mojom stojane stálo celkom mladé dievča.
"Ahoj Zara. Som Sarah. Tvoja štylistka."
Predstavila sa.

"Začneme najdôležitejším outfitom. Stojí 10 miliónov $, tak ti radím, daj si pozor."
No zbohom. Toto by som nechcela ani zsdarmo nie to ešte za 10 miliónov. Čo sa tu všetci pomiatli?

Bola to podprsenka obložená rôznymi kamienkami a nohavičky ladiace k tomu.
Zaujímalo by ma, ako by som to oprala.

Bolo mi nepríjemné sa tam pred všetkými vyzliecť až úplne do naha, ale nemala som na výber.

Fotograf ma v tom odfotil a išla som skúšať ďalej. Mala som oblečený asi 8. a konečne posledný outfit, keď za mnou prišiel Alex.
"Ahoj, nešla by si dnes večer do kina?"
Vysypal zo seba rýchlo.
"Fajn. Pôjdem rada."
Snažila som sa tváriť, že mi je to jedno, ale opak bol pravdou.
"A môžem to brať ako rande?" Nahodil ten jeho úsmev aka. I'm sexy and I know it. (Som sexy a viem to.)
"Ber to ako chceš."
Úsmev som mu opätovala a v duchu od radosti skákala, ale nedala som to najavo. Aspoň dúfam.

"Prídem po teba domov o 8 večer."
Zamával mi a odišiel. Ja som dofotila posledný outfit a konečne mohla ísť domov.
Po ceste sme sa s Kendall zastvili v reštaurácií, ale bohu žiaľ som sa ani poriadne nenajedla, lebo podľa môjho nového jedálničku musím jesť zdravé, málo kalorické jedlá. Dala som si šalát. Bola som tak strašne rada, že jem. Od rána sa teším na jedlo.

New Life FF (Harry Styles)Where stories live. Discover now