Sedeli sme v útulnej kaviarni na Rodeo Drive, kde bolo ako vždy dosť rušno, takže kým sme sa sem dostali ubehli skoro dve hodinky.
Jedla som šalát s avokádom a Harry si dal anglické raňajky. Všetko by bolo ok, až na tie pohľady ľudí z každej strany a tých "nenápadných" fotografov, ktorí nás fotili zvonku.
"Ak chceš, môžem zavolať bodyguardom, aby ich poslali preč." Vyrušil ma z premýšľania Harry.
"Nie, v pohode." Pokrútila som hlavou a venovala sa ďalej svojmu jedlu. Myšlienky mi stále odbiehali k tabletkám od terapeuta, ktoré mám ale doma. Upokoj sa Zara, hovorila som si v duchu, ale aj napriek tomu som sa nevedela sústrediť takmer na nič iné než na tie "nenápadné" blesky foťákov a šepot ľudí, ktorí si nás všimli a spoznali nás.
"Zlato nemusíš sa tváriť, že ti nelezú na nervy." Chytil ma Harry za ruku a ja som si povzdychla. Vedela som, že mi nemôžu nič urobiť. Vedela som, že som s Harrym v bezpečí, no stále tu bol ten podvedomí hlas hlboko ukrytý v mojej hlave, ktorý mi hovoril, že potrebujem lieky. Z hlboka som sa nadýchla a pozrela na Harryho.
"Ako si povedal, musím ich ignorovať, tak sa o to pokúšam." Pousmial sa a prikývol. Obaja sme sa pustili do jedla aj keď mne vôbec nechutilo, lebo som sa na jeho jedenie nedokázala sústrediť. Tie neustále pohľady ma znervózňovali.
Dojedli sme raňajky a konečne sme išli ku Kate. Hneď ako sme vyšli z kaviarne, pribehli k nám paparazzi. Harry si ma pritiahol k sebe a ochranársky ma objal jednou rukou. Tou druhou si kryl tvár pred ostrými bleskami rovnako ako ja. Keď sme prišli k autu, otvorili mi dvere aby som nastúpila. V momente keď som dvere zatvorila, tak sa na ne nalepili paparazzi.
"Ste opäť spolu?"
"Čo na to hovorí vaše okolie?"
"Zara!"
"Harry! Je pravda, že ste sa dali dokopy lebo je Zara tehotná?"
"Ste len kamaráti alebo niečo viac?"
Počula som výkriky, na ktoré som neodpovedala. Kričali tak nahlas, že to bolo zreteľne počuť až do auta. Harry obišiel auto a nastúpil tiež. Cesta ku Kate trvala zase dosť dlho, ale na LA to je normálne. Celú dobu som mala hlavu opretú o okienko a snažila som sa upokojiť.
Zaparkovali sme pred jej vilou popri autách chalanov, čo nás dosť prekvapilo. Ruka v ruke sme vošli dnu a išli sme do obývačky odkiaľ sa ozývali všetky hlasy.
"No konečne ste tu." Ozval sa jeden z troch mužov sediacich na sedačke. Mal jemne prešedivelé tmavé vlasy a pár dňové strnisko. Mohol mať okolo päťdesiatky. Nepoznala som ani jedného, ale ako Harry vravel, vymenili manažérov podľa čoho usudzujem, že toto sú tí noví.
Manažéri si pravdepodobne všimli môjho prekvapeného výrazu. Jeden z nich, sa postavil. Mal dlhšie blond vlasy uhladené dozadu.
"Slečna, rád vás spoznávam. Som Joseph Millar a toto sú Paul Bennet," ukázal na toho, ktorý hovoril pred tým "a Ryan Nicolson. Sme noví manažéri, ale to ti predpokladám Harry už povedal."
"Čo sa deje?" Spýtal sa Harry a všetci okrem Josepha, Paula a Ryana sa na seba znepokojene pozreli.
"Všetky médiá šalejú a snažia sa nás kontaktovať, takže máte len dve možnosti, rozísť sa alebo otvorene svetu povedať, že ste spolu, čo vám rozpúta peklo plné rozhovorov, paparazzov, fanúšikov a všetkého okolo toho." Povedal Paul a mykol plecami akoby o nič nešlo, no v mojom prípade šlo o všetko. Harry sa na mňa vystrašene pozrel. "Dajte nám minutku." Povedal ostatným, chytil ma za ruku a zatiahol na chodbu.
"Pozri, urobím čokoľvek, len sa nerozchádzajme. Ja už ťa nechcem zase stratiť." Zúfalo si vošiel rukami do vlasov a pozeral sa mi uprene do očí akoby ho bolelo už len pomyslenie na náš rozchod.
"Už ma nikdy nestratíš. Milujem ťa Harry." Povedala som a pevne som ho objala. Jeho ruky obmotal okolo môjho pásu a oprel si bradu o vrchnú časť mojej hlavy.
"Aj ja teba. Spolu to zvládneme. Pokojne sa odtiaľto môžeme odsťahovať niekam kde nebude toľko médií a nikto na teba nebude vyvíjať taký tlak. Pre teba opustím aj skupinu."
"Nedovolím ti aby si sa kvôli mne vzdal kariéry." Namietala som, aj keď som vedela, že zmiznúť zo svetla reflektorov by bolo najlepšie nielen pre mňa, ale aj pre Harryho.
"Kvôli tebe by som sa pokojne vzdal aj celého života."
YOU ARE READING
New Life FF (Harry Styles)
FanfictionZara mala skevlý život. Síce bola jedináčik, ale s jej rodičmi sa aj tak skvelo zabavila dokial nezomreli pri tragickej havárií auta. Zara mala len 19. Súd ju pridelil do opatery jej tete, ktorú naposledy videla pred 18 rokmi. Nepozná ju. Jej rodiči...