TÇ2

57.7K 1.6K 72
                                    

Şarkı önerisi;
I.O.I- Whatta Man 🤍

NEFESİN AĞZINDAN;
Sabah kalktığımda enseme doğru bir nefes geliyodu buda benim huylanmama neden oldu.Arkamı döndüğümde Toprağın olduğunu farkettim.Ne kadar masum uyuyo ya.Ayh ne diyom ben be.1 dk ya Toprak benim arkamdamı yatıyo.Benim odamda benim yatağımda benim yanımda.
"Toprak kalk sana diyom ya kalksana" cevap vermedi.Öldümü lan yoksa.
"Lan kış uykusunamı yattın şerefsiz kalksana" hala kalkmıyo.İyi tamam kalkmasın ben nasıl kaldırcamı biliyom zaten.yataktan çıkıp biranda çarşafı bir çektim yere yapıştı.Bende onun o haline gülmeye.
"Noluyo lan savaşmı çıktı?Ben niye yerdeyim uçtum az önce ben demi?" bu çocuk niye bu kadar salak ya.
"Ben ittim gerizekalı.NE İŞİN VAR LAN SENİN BENİM ODAMDA BENİM YATAĞIMDA BENİM YANIMDA!!!!" elini ensesine götürüp
"Ya kötü bişey yapmadımki gece yanına gelmişim.Uyur gezerim ben."bu çocuk gerçekten çok salak nasıl mafya lan bu.
"İyi tamam çık artık odamdan" dedim oda hemen fırladı.Tam üstümü değiştircektimki bir anda kafasını uzattı bende çığlık atarak elime gelen ilk şeyi ona fırlattım.Çığlık atarak geri kapıyı kapattı.
O bu değilde biz ne zamandır maç yapmıyoruz ya neyse kızlara söyleyimde yapalım bugün.Üstüme lacivert t-şihrt,beyaz yırtık dar paça pantolon,lacivert supralarımla tamamdım.Odamdan çıkıp aşağıya indim.
GECENİN ANLATIMI
Sabah güneşin yüzüme vuran ışıklarıyla kalktım.Çünkü Esim perdeyi açmış.
"Ya Esim ya hersabah ben bıktım sen bıkmadın.Kızım beni uyandırma işte ben ne güzel kendim kalkarım"
"Sus kız çok konuşma kalk Semih aradı şirketten para sızdıran adamı bulmuşlar.Onun hesabını görmeye gidecez Eslem kalktı hadi hemen kahvaltı yapalım çıkacaz"dedi.
Ne uzun konuştu la bu kız.Neyse yataktan kalkıp odamdaki banyoya gidip çişimi yaptım sonrada kısa duş aldım.
+LAN NE KISA DUŞU BİRBUÇUK SAAT SÜRDÜ AMK.
Defol git allahım ya buda benim salak iç ses işte.
Banyodan çıkıp odama geldim.İç çamaşırlarımı giyipüstüme su yeşili üstünde miki fare baskılı t-şhirt giydim altımada siyah şort.Beyaz nike airlerimi giyip saçımı ve makyajımı yapmaya başladım.Saçlarımı üstten sıkı bir at kuyruğu yapıp makyajıma geçtim.Eyelener ve rımelle tamamdım.Birde turuncu ruj sürdümmü tamamım işte.Rayban güneş bözlüğümü alıp odamdan çıktım.
ESLEMİN ANLATIMI;
Sabah telefonum çaldığı için uyandım.Arayan Semihdi.
"Efendim Semih rüyanda benimi gördün"
"Yok Eslem uyandırdıysam özür dilerimde şirketten para sızdıran elemanı bulduk nabalım?"
Tamam bizim ormandaki depoya götür bizde geliyoruz hemen"dedim.
Yataktan kalkıp odamdaki banyoya gidip rutin işlerimi hallettim.Esleme mesaj atıp odama gelmesini söyledim.Hemen geldi bende Semihle konuştuklarımızı anlattım gitti.
Şimdi sıra üstüme ne giyeceğimde.Siyah yırtık pantolonumu giydim.Üstüme siyah içimi belli eden t-şhirtimi giydim.Ayakkabı olarak siyah butilerimi giydim siyah deri çeketimide aldım ve sıra saç ve makyajda.Saçlarım düz olduğu için hafif su dalası yaptım.Yine mavi gözlerimi ön plana çıkaran buğulu siyah bir makyaj yaptım.Bordo mat rujumu sürünce tamamlandım.Takı olarakta kulak kepçesine takılan küpemi taktım eklem yüzüklerimide takıp odadan çıktım.
ESİMİN AĞZINDAN;
Sabah erkenden kalkıp kahvaltı hazırladım çayı koyduğum sırada mesaj geldi.Baktığımda Eslem atmıştı.Hemen odasına çıkıp ne olduğunu sordum anlattı bende odadan çıkıp Geceyi uyandırmaya gittim.Uyandırıp kendi odama geçtim.Bordo spor elbise giyip ayakkabı olarak siyah sandalet giydim.Su yeşili gözlerimi açığa çıkaracak buğulu bir makyaj yaptım.Bordo mat ruj sürünce tamamdım.Takı takmak istemedim ama telefon kılıfımı simli bordo olanıyla değiştirdim.Odadan çıkıp mutfağa indim.Kızlarda inmişlerdi.Ve çok güzel görünüyolardı.Biz bu gün hakkında konuşmaya başladık o sırada beylerde gelmişti hemen onlarada servis açıp çayları koydum.Meriç Esleme çok garip bakıyodu.Toprakta Nefese.Uraz ise Geceye.O sırada izlendiğim hissine kapıldım bir anda sağıma dönünce Ayazın bana bakığını gördüm.Ben ona gülümsedim oda bana.O sırada Uraz
"Kızlar yanlış anlamazsanız teefon numaralarınızı verirmisiniz?"dedi.Bizde verdik.Eslemin telefonu çaldı.
"Nevar Mert.....Evet....Ne diyon lan sen...Yıkarım oğlum orayı...Tamam yaralımız veya ölümüz varmı?....Sikiyim ya....Tamam biz kızlarla hemen geliyoruz adamı elinizden kaçırmayın!!"biz ona oldu der gibi baktık.
Bu şirketten para sızdıran adamı bulmuştuk bu adamın yandaşçılarıda onu kurtarmak için depoyu basmış 12 tane ölü varmış Savaşta bunun içinde"deyince Gece ağlamaya başladı çünkü Savaş onun abisi gibiydi ve sağ koluydu.
Uraza baktığımda çok sinirlenmiş bir şekilde Geceye bakıyodu.Sanki...KISKAMIŞ GİBİ
URAZIN AĞZINDAN;
Eslem olayı anlattıktan sonra gece ağlamaya başladı.Bu Savaş sevgilisimiydi ya.Peki ben niye sinirlendim.Aman her neyse.
+BENCE SEN GECEYE AŞIK OLDUN URAZCIMCIM
Siktir git lan ben aşık olmam
+YAW HEHE
Allahım ya sabır...
ESLEMİN AĞZINDAN
Geceye bunu söyler söylemez ağlamaya başladı ve hemen yukarı koştu geldiğinde silahını eline almıştı.Savaşın hediye attiği silahı.
"Kızlar kalkın hemen oraya gitmemiz lazım"dedi.
Bizde kendi silahlarımızı alıp gittik.Gece çok hızlı gidiyodu.
Dikiz aynama baktığımda arkadan siyah range rover selektör yapıyodu.Kim lan bu.O sırada telefonuma mesaj geldi.
'BEN MERİÇ ESLEM SENİN HEMEN ARKANDAKİ ARAÇTA BEN VARIM SİZİ ORAYA TABİKİ YANLIZ GÖNDERMEYECEKTİK' yazıyo.
Okim ya bugüne kadar herşeyimi ben tek başıma yaptım bugünden sonra gelmiş ne diyo salak ya.
Depoya vardığımızda çatışma devam ediyodu.Bizde hemen silahları çıkarıp arkadan sıkıştırdık.Aramızda kalmıştı salaklar.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Adamların hepsinden kurtulduk ve iyi haber Savaş ölmemiş yaşıyomuş ama Mert yanlış söylemiş şerefsiz onun hesabını sonra vercem zaten.
O kimde benim arkadaşımı ağlatıyo lan.Neyse sakinim ben.Kızların yanına gidip
"Kızlar akşama bişeyler yapalım ama napalım?"dedim.Toprak
"Şekerlerim akşama bara gidelimmi?" dedi.Bizde ona 'hayırdır' bakışı attık.
"Toprak farkettiysen 'kızlar' dedi Eslem"dedi kızlara baskı yaparak.
"Ama ben bu odunis arkadşlarımla çok sıkılıyom hiçbişey yapmıyolar yanlızca karı kız kesiyolar"dedi.
Ayaz toprağın bacağını cimcikledi ve
"Sussana lan"dedi.
"Yalanmı lan yalanmı anca karı kız kesiyonuz"dedi biz kızlarla gülmekle meşguldük.Gece
"Toprak zaten bizde bara gidince erkek kesecez"dedi.Erkeklerin gülmesi kesildi.Kas katı ooldular.
"Ne demek lan erkek kesiyonuz!!!!"dedi Uraz biz ona 'hayırdır buro sorunmu var'bakışı attık.Oda 'var ya var' der gibi baktı.Esim
"Kızlar aslında uzun zamandır bara gitmiyoz gidelim bence"dedi.Bizde onayladık.
Arabalara geldiğimizde kızlarla yine aynı gülüşü attık ve ben 3e kadar saydım.Önce şarkıyı seçtik.
Inna=cola song açtık şarkının nkaratına gelince gazı kökledik bu sefer öndeki Nefesdi.Ama çok uzun sürmedi çünkü ben öne geçtim.
Eve geldiğimizde kahkahalarla gülüyoduk.Meriçler gelince Meriç yanıma geldi.
"SENİN DERDİN NE KENDİNİ ÖLDÜRMEKMİ!!!?" dedi ona noluyodu ya?
"SANA NOLUYO BE SEN KİMSİNKİ ÇATTIK YA!" diyip eve girdim.Kızlarda geldiğinde diğerleriyle tartışmışlar bu belli.
"Kızlar hadi hazırlanın akşam bara gidecez"dedim kafa sallayıp gittiler.
Bende odama gidip önce banyo yaptım.Sonra ise iç çamaşırlarımı giyip yeşil kalın askılı bir elbise giydim.Ayakkabı olarak Gri mat platform topuklu ayakkabı giydim.Saçımı dağınık topuz yapıp makyaja geçtim.Yeşil far sürüp eyelerner rımel ikilisi yaptım.Ruj olarak parlatıcı tercih ettim.Çanta olarak ise büyük Mat gri deri el çantası aldım artık...EĞLENCE BAŞLASIN.
GECENİN AĞZIDAN;
Odama gidip koyu pembe bustiyer giydim.Altıma ise turuncu şort giydim.Gold uzun zincirimi takıp gold saatimi taktım.Ayakkabi olarak mor postal giydim onun üstüne uzun mor ince hırka giyip tamamdım.Saçımı balıksırtı ördüm.makyaj olarak uzun kuyrulku bir eyelener ve rimel sürdüm.Pembe parlak ruj sürdüm ve hazırdım.Pencerenin önüne gidip bir sigara yaktım.Evet bende Eslem gibi sigara içiyorum ama Nefes ve Esim içmiyolar.Pencerenin önüne baktığımda bir adet Uraz ile karşılaştım.Hey bu bana niye böyle bakıyoki.
Neyse sigaramı içip odadan çıkıyodum.Çıkmadan önce pencereye gidip pencereyi kapattım.Perdeyi kapatmadan önce Uraza son kez baktım ve kapattım.Işığı kapatıp odadan çıktım.
ESİMİN AĞZINDAN;
Odama çıkıp hemen duş aldım ve üstümü giymeye başladım.Kahverengi üstüme yapışan bir elbise giydim.Ayakkabı olarak siyah süet ayakkabı giydim.Saçımı düzleştirip makyajıma başladım.Kahverengi far sürdüm ve parlatıcı sürdüm.Hazırım odadan koşarak çıktım.
NEFESİN AGZINDAN;
Kızlarla bara gideceğimiz için hazırlanmaya başladım.Yeşil gübürlü bir etek giydim turuncu 0 kol tshirt giyip eteğin içine koydum.Turuncu kısa topuklu süet ayakkabı giydim makyaj olarak ise sadece eyelener rımel oda yeşil gözlerimi ortaya çıkarmak için.Çilekli parlatıcımı sürüp oddan çıkacakken bir ses duydum.Birisi beni çağırıyodu.Pencereye taş atıldı silahımı elime alıp pencereye gittim.Silahımı doğrulttum ama geri indirdim çünkü gelen TOPRAK.
"Toprak sen insan değilmisin ya niye kapıdan gelmiyon salak"
"Nabıyım kzım kızgındın bana bende bu yolu tercih ettim kötümü yaptım peki,tabikide hayır"
"Off çok konuşma noldu niye geldin?"
"Benide götürün ya nolur"
"Saçmalama Toprak biz orda eğlenecez bebek bakıcılığı yapmıycaz"
"Tatlım burdan bana bebek dediğini farketmedim sanma ama lütfen yaa vallaha sus pus oturcam orda"
"Evde otursana gerizekalı"
"CIK,ben sizle gelmek istiyom"
"Tamam ama orda varya bir şımar seni mahvederim"
"Tamam ben hemen hazırlanıp geliyom"dedi.
Bu ne ya çocuk bakıyom sanki tovbe allahım ya.Neyse şu salağın gelceğini söyleyim kızlara.
"Kızlar Toprakta bizle gelecek haberiniz olsun"
"Ya Nefes onun ne işi var allasen"
"Nabıyım Gece tuttuedu"tmm anlamında kafa salladı o sırada zil çaldı.
Gelen tabiki toprak yanı başka kim olcak.Arabalara bindik.
Yine müzik açtık.Toprak benim arabamda geliyor.Kızlarla yine göz göze geldik.Toprak yok yok deyip duruyo.Ama ou takıcakmıyım tabiki hayır.
Müzik=Jessie J=Domino.
VEEEEE....EĞLENCE BAŞLASIN ;)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MEDYADA MERİÇ

MEDYADA MERİÇ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MONSTA X- I. M 💓

TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin