TÇ59

10.5K 496 117
                                    

Şarkı önerisi;
J-Hope- Boy Meets Evil 💋

Eslemin Ağzından:

"Gece.Ya bir sakin olsana-"demeye kalmadan yine kabinde buldum kendimi.

"Onları giymeden bir çık varya saçlarına sakız yapıştır sonra o sakızları tek tek çeker sana çiğnetirim"demesiyle öğürmem bir oldu.

"Sen ne tür bir pisliksin acaba ya.Miğdem bulandı ayrıca acıktım.Ve sen neden kendine değilde bana kıyafet bakıyorsun?"

"Of Eslem çok konuşuyorsun.Hadi ama ya bekliyorum 2 saattir bir şeyi giyemedin"demesiyle kabinden çıktım.

Alışverişe çıkma nedenimizi bana söylememişlerdi ama Mira ve Cenk 1 hafta sonra evleniyorlardı.O nedenle alışverişe çıkmışız.

"Oha kızım çok güzel oldun.Bekle.Hemen Meriçi çağırıp geliyorum"diyerek koştu.

Giydiğim elbiseyi bende çok beğenmiştim.

"O-oha Eslem.Çok güzel olmuş bu üstündeki.Bunu kesinlikle alıyoruz.Harbiden çok güzel olmuşsun.Niye bu kadar güzel oldun ya sen?"diyerek hızla içeri soktu beni.

Bende kahkaha atmaya başladım.

"Ya siz varya öldürceksiniz beni.Allahım ay yeter.Neyse bekleyin hemen geliyorum.Acıktım yahu"diyerek kıyafetlerimi geri giydim.

"Eslem o elbiseyi getir akşam karaokeye gidiyoruz.Alışveriş yapıpta gidicez"

"Ay tamam Gece.Daha yemek yiyemiycem.Diyerek gözlerimi devirerek kabinden çıktım.

Elbiseyi Meriç hemen elimden alarak kasaya doğru ilerledi.Bende Gecenin koluna girerek mağazanın çıkışına ilerledim.

"Gece diğerleri nerde?"

"Ya ablan rahatsızlandı çocuklarında karnı doyduktan sonra uykusu gelmeye başladı bizde ablanlara yolladık.Nefesler ise ahada burda bizi bekliyorlar"demesiyle soluma döndüm.

O sırada Meriçte geldi.

"Ben acıktım arkadaşlar.Önce yemek yiyelim.Sonra ise alışverişe devam ederiz.Olurmu?"diyerek fikrini dile getirdi getirdi Meriç.

"Aynen.Zaten Toprağında ilaç saati geldi"diyerek Toprağın koluna girdi Nefes.

"E hadi o zaman gidelim"diyerek Meriçin elini tuttum bende.

🐵🐵🐵🐵🐵🐵🐵🐵🐵

"Ya Toprak bırakırmısın patateslerimi?Uraz sende ketçap ve mayonezimi bırak.Lan gidip alsanıza sövdürmeyin beni bak"diyerek ikisinimde eline vurdum.

"Toprak eğer Eslemin patatesinden 1 tane daha alırsan o elini malum bölgene sokarım.Ve Uraz söylememe gerek varmı?"diyerek ters ters baktı Serkan.

Evet Meriç hiçbirşey demiyordu.Çünkü hayvan gibi yemek yemekle meşguldü.Bende Uraz ve Toprağa son kez bakarak hamburgerime geri döndüm.

"Ayh tıka basa doydum valla.Ama milkshake içmeden hiçbiryere gitmem"diyerek söylendi Gece.

"Aynen"diyerek son lokmasını atıp karşılık verdi Alarada.

"E o zaman hemen yiyelim.Ardından ise milkshakeleri alıp alışverişe devam edelim"diyerek fikrini sundu Meriç.

"Evet.Bencede öyle yapalım"diyerek bende patatesimin sonuncusunu yedim ve ellerimi çantamdaki ıslak mendille sildim.

"Islak mendil isteyen varmı?"diyerek sorumu yönelttim.

Hepsinden onaylar mırıltılar çıkınca tek tek verdim.

"Herkes yemeğini yediğine göre gidelim artık"dedi ve ayağa kalktı Uraz.

TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin