TÇ61

9.6K 471 43
                                    

Şarkı önerisi;
Patron- Güzel Kızlar Patron Dinler 💙

Meriçin Ağzından:

Antalyaya gelmiştik.Eslem ve Gece hala uyuyordu.Evet onlar İzmirden beridir uyuyorlar.Hiç kalkmadılar.

Arabayı durdurunca Kafamı direksiyona koydum ve derin bir nefes aldım.

"Uraz sen Geceyi al bende Eslemi alıyım.Kızlar 2 günün yorgunluğunu bugün çıkarsınlar"

"Bencede.Baya yoruldular"derken Geceyi alıyordu.

Bende diğer tarafa dolanıp Eslemk kucağıma aldım.

"Noldu Meriç geldikmi"diyerek bir anda kalktı.

Ve o sırada kucağımdan düşmek üzereydi.Anında beline sıkı sıkı sarıldım.Oda kapattığı gözlerini açtı ve

"Yine kahramanımmı oldun?"diyerek sırıtmaya başladı.

"Sanırım öyle oldum"dememle kahkaha attı.

"Aşkım sen yorgunsan eğer uyu.Bugün jileti arama işlemlerine geçmiycez.Yarına falan bakıcaz"

"Yok ya.Hava çok sıcak burda.Tamam İzmirdede sıcakta burdaki kadar değil.Havuza giricem ben"diyerek hala kucağımda olduğunu farketmiş olmalıki

"Bitanem bırakmayı düşünüyormusun beni?"

"Pek değil"diyerek burnundan öptüm.

"Tamam ama bırakman gerekiyor"diyerek oda beni yanağımdan öptü.

Bende gülerek bıraktım onu.

"Şu üstüme bak ya.Yapış yapış olmuş.Hemen havuza giricem"

"Bikini giymiyceksin demi?"

"Yok artık Meriç.Neyle giricem başka?Hem biz seninle bu konuları hep konuşuyoruz.Ben bıktım bu konulardan"

"Off peki Eslem.Giy.Neyse.Sıkmıycam seni"diyerek yanağından öptüm.

"Hadi o zaman.Valizlerimizi alalım.Hep beraber girelim havuza"

"Tamam.Hadi"diyerek valizleri çıkardım.

Ardından ise tuttuğumuz eve doğru ilerlemeye başladık.

Eslemin Ağzından:

"Ya bikinimi unutmuş olamam değilmi?"diyerek bir daha karıştırdı çantasını Esim.

"Esim bikinilerini plaj çantana koydun"diyerek göz devirdi Nefes.

"Ay doğru.Unuttum ya nabiyim"diyerek plaj çantasına uçtu hemen.

"Mira güneş kremini sürermisin?"diyerek kremi ona uzattım.

"Senin kremini Meriç zevk alarak sürer bence ya"diyerek kahkaha atmaya başladı.

Kızlarda aynı şekilde.

"Benimkine daha var en azından.Cenk sana kremi 2 hafta sonra sürecek"diyerek göz kırptım.

"Ohooooo büyük oturttu"diyerek gülmeye başladı Alara.

Kızlarda onun bu haline güldüler.Miraya baktığımda kıpkırmızı olmuştu.

"Tamam.Birdaha sana laf sokma çalışması yok"diyerek ellerini kaldırdı.

"İyi edersin.Biliyorsunki elimde olan birşey değil.Şahsen bazen kalp kırıcı olduğumu biliyorum.Herneyse.Sen kendi kırmızılığını hallet.Abla sende şu kremi sürsene"diyerek kremi ablama uzattım bu sefer.

Hepimiz yeni aldığımız bikinileri getirmiştik.Tabi ablamın karnı büyüdüğü için mayo giyecekti.

Tabi ablamın karnı büyüdüğü için mayo giyecekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin