TÇ34

14.9K 702 69
                                    

Şarkı önerisi;
TWICE- Dance The Night Away 🖤

ESLEMİN AĞZINDAN:

Ama bu nasıl olur?Bu nasıl bir yüzsüzlüktür?

Nemi oldu?Benim,Gecenin,Esimin ve Nefesin eski sevgilimiz burda.

Kızlara baktığımda onlarda benim gibi şok olmuş bir şekilde bakıyorlardı.

Bunlardan ayrılma nedenimiz ise 4 ünün birden bizleri aldatmasıydı.

Bunlardan ayrılma nedenimiz ise 4 ünün birden bizleri aldatmasıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Altuğ Nefesin eski sevgilisiydi.Benimki Çınar,Geceninki Selim Esiminki ise Kaandı.

Meriç elini gözümün önünde sallıyordu.

"Heh efendim bitanem"dedim.

"Aşkım şu yeni gelenlere niye bu kadar uzun baktın"

"Niye bu kadar yüzsüz olduklarına baktım aşkım"

"Anlamadım Eslem biraz açık konuşurmusun?"

"Hayatım Nefesle mesajlaştım yoldalarmış geliyorlarmış.Onlarda gelsin herşeyi anlatıcaz"dedim ve sustum.

"Ee Meriç Geceyle yer değiştirsen olurmu?"

"Imm...peki"dedi ve kalktı.

Size söylemeyi unuttum cazgır Bahriye bizi serbest bıraktı.

Gece yanıma gelir gelmez buz gibi gözlerle karşısına bakıyordu.Bende onları görür görmez sinirlendim.Biz Geceyle bu şekilde otururken bir anda Meriç ve Urazın konuşması kulağıma geldi.

Meriç

"Abi Gece sana birşey anlattımı?"

"Yok lan şu yeni gelenler varya onları görür görmez karşısına buz gibi bakmaya başladı.Neden diye sordum cevap vermedi.Yanağından bile öptüm tık yok"dedi.

Daha fazlasını dinlemedim.Biz Geceyle karşıya böyle bakarken izlendiğim hissine kapıldım.

Hemen sağ tarafa döndüğümde Çınar beni izliyordu.

Atabildiğim en sert bakışı attım ona.Daha fazlada bakmadan önüme döndüm.Tamda o sırada sınıfa kahkahalarla Nefes ve Toprak geldi.

Nefes Altuğyu görür görmez kahkası kesildi ve suratını bir sinir ifadesi bürüdü.Hızlı adımlarla bizim yanımıza doğru ilerledi ve

"Meriç ve Uraz burdan kalkın bizim bir işimiz var Esim sende buraya gel"dedi ve bizimkileri kaldırdı.

Nefes

"Esim noluyo.Ne işi var bu koduğumun salaklarının burda?"dedi.

Esim

"Ne biliyim ben Nefes.Gelmiş işte Allahımın yüzsüzleri"dedi ve arkasına sert sert bakmaya başladı.

TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin