TÇ52

13.2K 520 76
                                    

Şarkı önerisi;
Aynur Aydın- Salla 🤍

Eslemin Ağzından:

1 hafta sonra

"Ya aşkım dikkat-"demeye kalmadan bardakların olduğu kutuyu yere düşürdü Meriç.

"Et.Aşkım of ya.Orda Feneriumdan aldığım su bardakları vardı"dedim ve elimi alnıma vurdum.

Birşeyin kırılma sesi daha geldiğinde hemen arkamı döndüm.Bu seferde Ulaş odasına aldığım saati kırmıştı.

"Lan siz beni sınıyonuzmu?Amacınız ne lan?Ulaş kim verdi sana o saati?"

"Ben kendim maşadan aydım anne"

"Vallaha deliricem ya.Babalı oğullu çıldırtıyorlar beni.Bana bakın lan.Ulaş sen hiçbirşeye dokunmuyorsun.Meriç sana dikkatli taşı dediklerimi düşürmüyorsun.Geberticem seni haberin olsun"dedim ve odamda bulunan kolilerden bir tanesini almaya gittim.

Odama girdiğimde kapıyı kapattım ve bir sigara yaktım.Pencereyide açıp içmeye başladım.

Ben sigara içerken birisi belimden tutup kendine yasladı.Ve çikolata kokusu burnuma doldu.

"Eslem niye ayrı evlere taşınıyoruz.Taşınmasakya"deyip çocuk gibi bana bakmaya başladı.

"Aşkım zaten evler yan yana.Sıkıntı yokki.Hem benim odam senin ondana bakıyor"

"Olsun"

"Meriç uzatma canım"deyip sigaramı ona verdim.

"Ben bir üstümü giyiniyim"diyerek kıyafetlerimi alıp odamda bulunan banyoya ilerledim.

"Ben bir üstümü giyiniyim"diyerek kıyafetlerimi alıp odamda bulunan banyoya ilerledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Havalar içten içe soğumuştu.Ama tabiki şortları ve etekleri bırakmamıştım.Meriçle bu konu yüzünden çok tartışıyorduk.

Kıyafetlerimi giydikten sonra çıkardığım kıyafetlerimide valizime tıktım.Birde çantamdaki parfümümden sıktım.

"Benim biriciğimmi gelmiş"diyerek boynumdan öptü Meriç.

"Evet.Geldim.Hadi gidelim artık.Eve hemen yerleşmeliyiz"

"Eslem abimler nerde oturacaklar"

"Onlarda bizim evin yakınlarında bir yer bulmuşlar.Orada oturacaklar"

"Hmm tamam.Hadi çıkalım güzelim"dedi ve elimden tutup odadan çıkmaya başladı.

"Meriç dur bir dakika"dedim ve elini bıraktım.

"Noldu"

"Bunu unutuyordum nerdeyse"diyerek Ulaşın bizim için yaptığı resmi gösterdim.

Oda gülerek bana karşılık verdi.Bende resimi yerinden çıkartıp valizimi elime aldım.

Meriç ise valizi elimden aldı ve kendi taşımaya başladı.

"Sen kızlara bak.Bende benim valizimi alıyım.Salonda buluşuruz"

TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin