TÇ23

18.3K 810 55
                                    

Şarkı önerisi;
Ebru Gündeş- Cennet 💗

ESLEMİN AĞZINDAN:

Biz kızlarla tempolu bir şekilde çalışıyoduk.Meriçlerde bizi izliyorlardı.Öncelikle hoca bizi aşırı büyük olan spor salonunda 5 tur koşturdu.Gece tabiki en öndeydi.Bende hızlıydım ama onun kadar değil.

"Kızlar size enerji powerrade getirdim.Öncelikle bunu için.Ardımdan futbol oynuycaksınız"tabikide yanlızca biz değildik.Diğer kızlarda erkeklerden birkaç kişiyi çağırmıştı.Ve bizde bize sırayla verilen powerrade içtik.Ardından ben gidip üstümü değiştirip okulun formalarını giydim.Sarı-laciver-beyaz renklerdeydi.Süper bence.Zaten okulun ismi 'Kanarya'.Neyse sonrada sarı-lacivert kramponlarımı giydim.

Spor salonuna ilk ben gelmiştim.Diğer kızlar duştaydı sanırım.Hemen spor salonunda bulunan futbol sahasına ilerledim.Erkekler orada oturuyorlardı.

"Yaptığım topuz bozulduğu için saçlarımı açtım.Daha sonra karıştırıp tekrar bir topuz yaptım.Meriçe bakıp göz kırptım.Ardından okulun adı yazan topu alıp önce sektirdim.Ardından ise ayağımın tabanıyla vurup kaleye sert bir şut çektim ve tabiki gol oldu.Hemen alkışlamaya başladılar.

"Süpersin ya"

"Saol canımda sen kimdin"

"Ben Cansu geçen sene maçta ayağımı kırmıştım ama sen yoktun o maçta"

"Aa evet geç kalmıştım.Hocalarada haber vermiştim zaten"

"Evet gerçekten süper oynuyosun.Kaptanlığı fazlasıyla hakediyorsun"

"Saol tatlım"dedim ve devam ettim.O sırada kızlar gelmişti.Geceye pas attım.Gecede anında tuttu.Önce kafasıyla sektirdi,ardından ise şiddetle topu Nefese yolladı.Oda hemen kaleye vurdu.Ve bir alkış sesi geldi.Tabikide erkeklerdi.Furakan hoca gelip

"Eslem benim çok acil bir işim çıktı.Zaten takımların kaptanlarıda oyuncularıda burda siz çalıştırırsınız.Yarın neler yaptığınıza bakarım.Size sonuna kadar güveniyorum"dedi ve gitti.Bende

"Evet kanaryalar,kaldık başbaşa.Bu sene birçok rakgibimiz var ama en büyüğünü biliyirsunuz.Aslanlar Lisesi.Kanaryalar lisesini yenebiliriz diye ileri geri konuşmuşlar.Normalde olsa anında hallederim ama futbol olunca beni tanıyosunuz.Hepinize sonuna kadar güveniyorum.Kadro aynı geçen seneki kadro olacak.Tek fark,Ebrunun yerine Mira Selenin yerine Cansunun olması.Bugünden itibaren tam olarak 1 ayımız var futbol için.Futbol turnuvalarını sona atmışlar.O yüzden daha süremiz var.Ama ben kusursuz olmamızı istiyorum.Peki herkes bilekliğini ve bandanaları taktımı?"

"EVEEEET!"

"Süper.O zaman çalışmalara başlayacağız.Her sene yaptıklarımızın aynısını yapacağız.Zorlanacağınızı düşünmüyorum.Çünkü ben kanaryalarıma sonuna kadar güveniyorum.Bu güne kadar hiçkimseye yenilmedik.Bu saaten sonrada niyetim yok.Vede ben bu kadar baskıya gelemem diyen varsa şimdiden söylesin.Sonradan canını yakmıyım"hiçkimseden bir ses çıkmayınca sırıttım.

"Biliyordum.Ve evet ilk maçımıza hazırmısınız?"

"SONUNA KADAAAR!"

"İşte görmek istediğim güç.Pogansiyel hepsi burada,Neyse kızlar takımlar belli.11 e 11 belli zaten.Neyse takımları açıklıyorum.

Ben,Gece,Cansu,Ekim,Semra,Sude,Şeyma,Özge,Büşra,Hatice,Aleyna

Esim,Mira,Nefes,Selin,Melisa,Gamze,Ayşe,Kevser,Selvi,Duygu,Merve ve takımlar bukadar.Benim olduğum takım lacivert sizinkiler sarılar.İsterseniz müzik açabilirim.Ama maçlardan önce powerrade getirmiş Furkan hoca onları içip başlayın emrini verip gitti.Hadi bakalım herkes sarı ve lacivert olarak ayırdığım takımlar kendini belli etsin yani hemen saçlarınızın uçlarını boyayın"

TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin