Şarkı önerisi;
BTS- Crystal Snow 💞Eslemin Ağzından:
"Meriç verirmisin eteğimi?!"
"Hayır.Etek yok diyorum sana"
"O zaman bende ş-"
"Hayır.Şortta giymiyceksin.Kısa giymiycekssin.Yırtık pantalon giymiyceksin.Off daha ne sayıyım ya?"demesiyle hızla eteğimi çektim.
"Giyicem.Banane ya giyicem.Herşeyim kısa olucak işte.Sanane ya sanane?"
"Ne demek banane?Giymiyceksin lan.Giymiyceksin.Daha ne kadar söylüycem.Giymiyceksin diyorum anlatamıyorum sana.Sana baktıkları zaman deli oluyorum.Benden başkası bakmasın istiyorum seni"
"Bende sana anlatamıyorum.Benim gözüm senden başkasını görmüyor anladınmı beni.Onlar bana bakarsa baksın umrumdamı sanıyorsun?Hiçbirisi umrumda değil.Benim umrumda olan tek şey var oda sensin.Sana kıskanmanı gerektirecek bir durum,bir olay yok diyorum.Ama anlatamıyorumki.Ben kime bakarsam bakiyim sadece seni görüyorum.Herkeste seni görüyorum anladınmı?Sadece seni-"demeye kalmadan kesildi cümlem.
Meriç beni öpmeye başlamıştı.Ben karşılık vermek istemiyordum ama.Ben ayrılmaya çalıştıkça daha sert öpüyordu Meriç.
Sonunda dayanamayıp bende karşılık verdim.Uzun bir öpüşmeden sonra ayrılmıştık.
"Seni kaybetmekten öylesine korkuyorumki.Bu limon çiçeği kokunu alamıycam diye.O deniz gözlerini göremiycem diye.O kulaklarımı şenlendiren sesini duyamıycam diye.Bunlar için ölesiye korkuyorum be kanarya"dedikten sonra anında sarıldım ona.
Sonrada saçlarından öptüm.
"Korkmana gerek yokki bitanem.Ölüm bizi ayırana kadar yanımdayım.Sana söz veriyorum"
"Ölümde bizi ayıramıycak"demesiyle kahkaha attım.
"Nasıl olucakmış o?"
"Senin öldüğün gün bende ölürüm be ömrüm"dedikten sonra uzun uzun gözlerime baktı.
Benimde bu lafından sonra gözlerim dolmuştu.
"Meriç yaaa"diyerek sarıldım.
"Ama yinede kısa giymiyceksin"dedikten sonra burnumu öptü.
"Ya hayır ya.Giyicem.Meriç küserim valla"
"Tamam tamam.Giy hadi"dedikten sonra yanağından öptüm ve eteğimi aldım.
(Postallar yerine beyaz topuklu sandalet var"
Saçlarımıda topuz yaparak yanlardan perçemlerimi çıkardım.Makyaj yapmak istemiyordum.O yüzden sadece rimel sürdüm.
"Kız nerde kaldın.Hepimiz hazırız seni bekliyoruz"diyerek odaya Allah ne verdiyse daldı Gece.
"Geldim geldim"diyerek onu süzdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)
Teen FictionBirçok erkek kızlar futbol oynayamaz kafasında... Eslem,Gece,Esim,Nefes bunun tersini yapmak için varlar.Ve kanıtladılarda.Bu 4 çılgın kız yanlızca futbol oynasa iyi aynı zamanda yer alında yani mafyalar arasında çok tanınıyolar Meriç,Uraz,Ayaz,To...