Şarkı önerisi;
BTS- 2nd Grade 💕GECENİN AĞZINDAN:
Eslem anahtarı alıp gittikten sonra Cenkin yanına gidip ona yumruk attım.Yumruğun etkisiyle yere düştü.
"ULAN ŞEREFSİZ SEN KİMSİNDE BENİM ARKADAŞIMI ÖPÜYOSUN LAN!!!"ben yumruk atmaya devam ederken biri beni belimden tutup kaldırdı.
Bu seferde Meriçin yanına gidip ona tokat attım.
"PEKİ YA SEN NASIL SÜRTÜK DEDİN LAN ONA NASIL DEDİN!!!"
"Ben gerçekleri söyledim sadece Gece sürtük olmasaydı onunla (cenki gösterip) öpüşmezdi."
"Gerçekten çok gerizekalısın anlayamıycak kadar hemde.Salak kız onu itmedimi he itmedimi körmüsün sen?!"
Cevap vermedi.Sustu.O sırada Esimin telefonu çaldı.
"Alo...Evet benimde siz kimsiniz neden Eslemin telefonu sizde...NE DİYOSUN LAN SEN...HANGİ HASTANE...DURUMU NASIL?...TAMAM HEMEN GELİYORUM."ve ağlamaya başladı önce Cenke tekme attı sonra Meriçe
"NE OLURDU ONU DEMESEYDİN LAN SENİN YÜZÜNDEN ARKADAŞIM ÖLÜCEK ANLADINMI BENİ!!!!"
N-ne demek ölcek?
"E-esim ne demek o ya ne diyosun sen?!"
"Bu dangalak yüzüden Esim kaza yapmış arabası yuvarlanmış arabada ezilip kalmış arabada çok zor çıkarmışlar ve ölüm oranı%85..."
Ve daha çok ağlamaya başladı.Hayır ya E-eslem güçlüdür ona hiçbirşey olmaz.
"Esim hangi hastanede hemen gidelim hadi ya çabuk lutfen.Uraz lütfen beni hastaneye kardeşimin yanına götürün lütfen yaa...!!!!"
Uraz hastaneyi öğrenince hemen koşmaya başladık.Arabaya biner binmez gazı kökledik.Ağlamamı durduramıyodum.
Uraza baktığımda gözleri kızarıktı.Onlarda Eslemi çok sevdiler çünkü.Hastaneye vardığımız zaman ayakkabilarımı çıkarıp koştum.
Danişmaya gidip
"Araba kazası araba yuvarlanmış Eslem Kurşun"
"Birdakika efendim hemen bakıyorum"
"BAŞLATMA LAN 1 DKKANDAN ÇABUK OL"
"Ta-tamam eefendim 3 nolu ameliyathanede"anında koştum.
Ben şimdi Birol amcaya ne diycem kızın kaza yaptı ölüm oranı yüksekmi diycem.Ben hemen ameliyathanenin önüne geldim.
Geldiğimde Mert burda oturuyodu.Baktığımda gözleri kızarıktı.Hemen ayağı kalkıp bana sarıldı.O sırada hasteneye diğerleride gelmişti.
Cenk ve Meriçde dahil.Biz beklerken bir anda hıçkıra hıçkıra ağlayan Meral teyze geldi.Hemen ayağı kalkıp koştum ve sarıldım.
"Nasıl olmuş Gece Eslemim nasıl kaza yapmış?"
"Bir anda karşısına başka bir araba çıkmış oda ona çarpmamak için direksiyonu kırmış dengesini kaybedince araba yuvarlanmış.Salak kemerinide takmamış..."
"Peki ya durumu?"ben şimdi nasıl söylücem ölme oranı yüksek diye...
"Meral teyze Birol amca sakinn olun tamammı...Doktorlar Eslemin ölme oranının %85 olduğunu söylediler."deyince Meral teyzenin ağlaması şiddetlendi.
Ben biraz uzaklaşıp bir hemşire buldum.Ve Meral teyzeye sakinleştirici yapmasını söyledim.Oda yptı Birol amcada Meral teyzeyi başka bir odaya götürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)
Teen FictionBirçok erkek kızlar futbol oynayamaz kafasında... Eslem,Gece,Esim,Nefes bunun tersini yapmak için varlar.Ve kanıtladılarda.Bu 4 çılgın kız yanlızca futbol oynasa iyi aynı zamanda yer alında yani mafyalar arasında çok tanınıyolar Meriç,Uraz,Ayaz,To...