FİNAL

11.7K 402 86
                                    

Şarkı önerisi;
WANNA ONE- Beautiful 💛

Eslemin Ağzından:

"Lan seni varya ters çevirirde sikerim bak.Siktir git lan bu şirketten"diyerek üzerine yürüdü yine.

Bende Meriçi durdurmaya çalışıyordum.Ama resmen arada kaynamıştım.

Daha fazla dayanamadım ve

"Meriç,Enes yeter be.Bir durun artık"diyerek bağırdım.

Enes gömleğinin yakalarını sertçe düzeltti.Meriç ise ceketini düzeltiyordu.

"Yahu manyakmısınız siz?Amacınız ne yani?Anlamıyorum ki"

"Eslem.Herif sana neler dedi duymadın heralde!?"diyerek sert bir şekilde bana baktı Meriç.

"Duydum Meriç.Ama ben ne dedim?Köpeğin duası kabul olsaydı gökten kemik yağardı.Sen hala niye üstüne gidiyorsun ki?Bırak kendi kendine konuşsun işte" diyerek elini tuttum.

Meriç ise elini hızla çekti benden.Benimde o böyle yapınca kaşlarım çatıldı.

"Benim biraz hava almaya ihtiyacım var.Malum bir şerefsizi koruduğun için"diyerek hızla odamdan çıkmaya başladı.

"Meriç, Meriç dururmusun?!"diyerek tam arkasından ilerliyordum ki Enes bileğimden tuttu.

"Boşver Eslem gitsin ya"diyerek bileğimi okşamaya başladı.

"Senide sikerim haa.Yeter lan bir kendine gel.Senin yüzünden evleneceğim adamla birbirimize girdik zaten"diyerek eline vurdum.

"Kalk git şimdi odamdan.Ben sekreterimi göndericem şirketine"

"Ben onunla değil seninle konuşmak istiyorum Eslem"

"Enes!Siktir git şu odadan.Birdaha uyarmıycam"diyerek hızla sandalyeme oturdum.

Oda son kez bana bakarak çıktı.Bende elimi sertçe saçlarıma attım ve telefonumu çantamdan çıkardım.

Sarıma Lacivert 💛💙 aranıyor...

Çalıyor....çalıyor....meşgule attı.Ya deli olucam gerçekten.Enesi koruduğumu nasıl düşünebilir?

Sanki ben Enese gitme dedim.Gelmiş bana onu koruyorsun diyor ya.

Kafayı yiycem.O sırada Urazları arayım dedim. Belki biliyorlardır onlar.

Sert Enişte😂....aranıyor

"Efendim sarı?"

"Ya Uraz Meriç nerde biliyormusun?"diyerek odada volta atmaya başladım.

"Yoo. Seninle birlikte şirkete gitmişti en son Eslem. Yanında değil mi?"

"Uraz yanımda olsa sana niye sorayım ya? Gitti yanımdan"

"Niye ki?"

"Telefonla anlatmıyım ya. İşiniz yoksa gelsenize buraya Topraklarıda getirin buraya"

"Tamam 10dk ya falan ordayız"diyerek kapattık.

Bende sekreterime bana bir kahve getirmesini söyledim.Aradan bir 15 dk geçti ki hem kahvem hemde çocuklar geldi.

Sekreterim kahveyi koyup odadan çıktı.Bizimkilerde koltuklara oturdu.

Bende onlara olan biten herşeyi anlattım.Ayaz ise bir anda kahkaha atmaya başladı.

"Bu çocuk çok gerizekalı vallahi ya"

"Nerdedir biliyor musunuz peki?"

"Sahile gitmiştir o. Ne zamandır içmiyor zaten. İçmeye gitmiştir"

TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin