TÇ4

39.5K 1.4K 181
                                    

Şarkı önerisi;
TWICE- Fancy 💜

MERİÇİN AĞZINDAN:
Eslem yarış konusunda beni dinlemdiği için sinirlenmiştim.Başına birşey gelebilirdi veya başkasına zarar verebilirdi.

+MERİÇ YAŞLI TEYZELER GİBİ KONUŞTUN FARKETTİNMİ ECABA?
Of iç ses siktir git ya bide senle uğraşamam.Konumuza dönelim Eslem beni dinlemeyince bende sinirlendim ve arabama uçtum.

+ÇÜNKÜ SENİN GÖTÜNDE JET VAR VE SEN UÇABİLİYOSUN...
İç ses bak defol git.Arabama binince hemen gaza kökledim.Diğerleri bizim gerimizde kalmıştı.

Eslem dikiz aynasından beni görünce gaza dahada kökledi.Galiba onu geçeceğimden korkuyodu.Neyse Eslem eve varır varmaz hemen arabadan inip bana zafer gülüşü atıyodu.Ona hiçbişey demeden eve gittim.

Ne diycemki sanki deyince anlıyo.Bir süre sonra kapının açılıp kapanma sesini duydum.Galiba bizimkiler gelmişti.

+YOK HIRSIZ GELDİ...ONUDAMI BEN SÖYLEYİM MERİÇ BU ÇOCUKTA HİÇ ZEKA YOK YA.
He içses bende zeka yok amk salağı ya.Bizimkilere baktığımda Toprak bile sinirliydi.Niyeki ya?

"Uraz abi noldu sinirlenmissiniz bir sorunmu var?"
"Lan bu kızlar bizi hiç dinlemiyolar!Durun diyoz yok az yavaş diyoz sizene diyolar!"benim gibi bunlarda bu konuya sinirlenmişler.

"Neyse abi başlarına bişey gelirse bizden değil hem biz onların neyiyiz ki ya niye karışıyoz onlara?"
"Orası öylede işte"
"Noldu lan sen Geceyemi tutuldun?"
"Yok Meriç Uraz ay tutulmasına tutulmuş"bunu tabikide Toprak dedi.
"Kes lan amk gereksizi siktir git şurdan kurduğun cümlede meymenet yok meymenetsiz"sustu hemen.
"Meriç bilmiyomki ya böyle onu görünce kalbim sanki işlevinden çıkıyo,herhangibir erkek ona baktığı zaman çıldırıyorum ve daha bunun gibi çok şey yaşıyorum."

"Ohooo Uraz kardeşim sen tutulmammıssın aşık olmussun lan"
"Yok lan saçmalama hoşlanıyo olabilirim ama dahası yoktur"
"Lan siktir git yeme beni bunların hepsinden belli sevdiğin"hayırlı olsun Urazı kaybettik.

Biz böyle konuşmaya devam ederken önce tekerlek sesleri gelmeye başladı.Önce anlam veremedik ama sonra bir anda son ses müzik açılınca anladıkki bunlar Eslemler.

Bizimkilerle balkona çıktığımız zaman kızları kaykay yaparken gördük iyiler ama bizim kadar değildiler.Evet biz kaykay yapıyoruz hemde profesyöneliz.

"Beyler gidip kızlarla kapışalımmı kazanın bir isteği yapılsın?"
"O zaman yemeğe çıkmayı teklif edelim ne dersiniz?"anam Toprağın ağzından ilk defa mantıklı birşey çıktı lan.

Bizde onayladık ve odalarımıza dağıldık.Ben üstüme siyah kapri ve beyaz t-şhirt giydim ayakkabı olarak beyaz convers giydim kepimide ters taktım.Kaykay olarak sarı-laci Esleminkine benzer kaykay tahtamı aldım.

Aşşağı indiğimde diyerleride hazırdı evden çıkıp Eslemlerin bahçesine giriş yaptık.Kızlar bizi gördüğünde hiç umurarında değilmiş gibi davrandılar.Ayaz gidip müziği kıstı bizde teklifimizi ettik.Kızlarda onayladılar hadi bakalım hodrimeydan...

ESLEMİN AĞZINDAN:

Önce erkekler başladılar.Vay anasını çok iyiler gerçekten.İşimiz biraz zor olacak.Gece yanıma gelip

"Eslem varya bizim işimiz zor olcak hemde çok zor"

"Ümidini kaybetme ya bir bakarsın daha iyisinii yaparız hem beni biliyosun kolay kolay yenilmem"deyip göz kırptım oda sırıtıp gitti.

Erkeklerin yaptığı bu hareketler bizim için özelliklede benim için çocuk oyuncağı.

Meriçler bitirdiğinde sıra bizdeydi.

TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin