TÇ36

13.6K 656 80
                                    

Şarkı önerisi;
GOT7- Eclipse 🤎

Öncelikle bölumden önce bölüm ithafı.En uzun yoruma ithaf demistim ve bir okurbal ithafı 1 satır farklja aldı.Diger bolumdede ithaf en uzun yoruma...BerfinKurt382 tatlim yorumun icin cok tesekkurler.Hadi iyi okumalar😊😊

MERİÇİN AĞZINDAN:

Eslemler gideli uzun zaman olmuştu ama hala gelmiyorlardı.O sırada barda müzik kesildi.Sarışın bir kız

"Yardım edin.Bir adamın kafası fazlasıyla kanıyor beyin tramvası geçirebilir.Ambulansı arayın"kız böyle dedikten sonra nedensizce oraya gitmek istedim.Karşı masaya baktığımda Çınarlar yoktu.

"Siktir.Lan şurdaki piçler yerlerinde yoklar.Kalkın lan kalkın"dedim ve ayağa fırladım.

Anında kızın gittiği yere depar attım.Oraya gittiğimde herkesi iterek öne doğru gittim.Öne ulaştığımda yerde Urazı görünce şok oldum.

"Siktir.Hangi amınakoduğum yaptı lan bunu.Sikicem onun sopunu.Ambulans nerde kaldı lan"diye bağırdım.Biryandanda kızın Urazın kafasına sardığı fuları bastırdım.

Ayazın sinirden elleri titremeye başlamıştı.

"Toprak Ayazı dışarı çıkar"diye bağırdım.

O bize haber veren sarışın kız hala burdaydı.

"Sen birşey gördünmü?"

"Hayır.Tuvalete gidiyordum.Önce 4 tane kız gördüm.Biri sarışın diğer 3 ü kumral.Kızların ikisi debelenirken diğer ikisi baygınlardı"

"P-peki kızların birinin bileğinde b-bir dövme varmıydı?"

"Şey evet sarışın olanında ejder dövmesi vardı.Sol bileğinde,ha birde şu saç bandı düştü.Tam bağıracakken beni gördüler ve o kumral olanlardan biri adamın elini ısırıp 'ben Esim git ve Zeycan isimli birini bul dedi.Kız bunları dedikten sonra adam kafasına silahla vurdu ve kız bayıldı.Diğeri zaten bayılmıştı.Al buda o bandana"deyip elime papatyalı bir bandana verdi.Bu Eslemindi.

"Daha bu kalabalıkta o Zeycan isimli kişiyi bulmam gerekiyor"

"Zeycanı biliyorum"

"Ne biliyomusun.Oh be rahatladım.Nerde peki nerde bulabilirim onu?"

"O benim sevgilimin ablası"

"Aayy.Senin adınada üzüldüm.Şey ayıp olmazsa hangisi senin sevgilindi?"

"Kolunda Ejder dövmesi bulunan varya sarışın oydu"

"Ya nasıl bulucaksınız onları?"dedi.Tam konuşmaya başlıyacağım sırada ambulans görevlileri gelmişti.

Hemen Urazı kaldırdılar.Ve gelen sedyeye yatırdılar.Ambulansa Ayazın girmesi daha uygundyr diye düşündüm ve Ayazın yanına gidip

"Ayaz Urazın yanında sende bin.Bizde arkadan takip edicez"dedim.

Ayaz önce kızarmış gözleriyle bize baktı.Sonrada onaylar anlamda kafa salladı.Ve sedyeyle gitti.

Toprak yanıma gelip

"Meriç adamlardan birine haber verdim.Gelip kalan arabalarla Eslemin motorunu alcaklar"dedi.

O sırada aklıma yanımızdaki kız geldi.

"Sende gitseydin ya.Ensene tedavi yaparlardı"

"Olsun ya önemi yok"

"Yok olmaz bu arada ben hala senin ismini bilmiyorum.Gel arabaya gidelim.Hem senide bir göstermiş oluruz"dedim.

TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin