SEZON FİNALİİİ

17K 764 86
                                    

Şarkı önerisi;
TWICE- Signal 💛

MERİÇİN AĞZINDAN:

Eslemler bara onların haberi olmadan gitmemize çok kızmışlardı sanırım Ama biz olsak bizde kızardık.Keşke orda o kızlarla takılmasaydık.Aradan 3 hafta geçti.Ama hala bizimle konuşmuyorlardı.Ve mafya işleriyle uğraşıyorlardı hep.

Sanırım Cenkin dediği oldu.Yani TEHLİKE ÇETESİ gerçek yüzünü göstermeye başladı.

ESLEMİN AĞZINDAN:

Sabah kalktım.Bu gün günlerden cumartesiydi.Yani okul yoktu.Gerçi olsada umursamıyorduk ama neyse.Telefonumu elime aldım.

Cevapsız arama yoktu.Mesajda yoktu.Hemen kalkıp yatağımı topladım.Ne kadar zengin olursak olalım eve hizmetçi almıyorduk.

Daha sonra etraftaki kıyafetlerimi topladım.Ve kirli sepetine yolladım.Yüzümü yıkayıp saçlarımı taramaya başladım.

Saçlarımı taradıktan sonra hemen dolabımın başına geçtik.Tüm maçlar bitmişti.Bir tanesi hariç.Aslanlar lisesi.O maçımızda bugündü.

Ve ben takımıma fazlasıyla güveniyordum.Yine aynı şekilde kazanan lise hem dans hem müzik söyleyecekti.

Meriçlerle aramızda hala soğuktu.Bu düşünceleri bir kenara bırakarak üstümü giyinmeye başladım.

Bu düşünceleri bir kenara bırakarak üstümü giyinmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giydim.Ardından t-şhirtin üstünde bulunan pembe renkten ruj sürdüm.Başkada hiçbişey sürme gereği duymadım.

Odamdan dışarı çıktım.Aşağı kata indiğimde sadece Meriç vardı.Onun haricinde hiçkimse yoktu.Telefonumu salondaki masadan alıp Barışı aradım.

"Efendim"

"Knka uyuyomuydun?"

"Sen uyandırmasaydın bile 5 dk sonra kalkacaktım zaten.Ee napıyosun"

"Hiiç.Kahvaltıya bize gelsenize"

"Bilmemki"

"Barışçım tam olarak 30 dknız var.30 dk içinde burda olamazsanız korkun benden.Hadi çaaav"dedim ve kapattım.

Telefonumla birlikte mutfağa geçtim.Meriçte peşimden tabi.Neyse onu görmezden geleyim diyerek ne yapsam diye düşündüm.Menemen ve pizza tost yapmada karar kıldım.

Hemen dolaptan domatesleri,biberleri yıkadım.Önce domateslerin kabuklarını soydum.Ardından ise doğradım.Sonrada ortaboy tavaya koydum.Üzerinede yağ eekledim ve biraz karıştırıp biberlere geçtim.Biberleri hızlı hızlı doğradım.Ve domatesin üstüne ekledim.Onları kavurup biraz pul biber,biraz karabiber ve tuz ekleyip bir daha karıştırdım.Ardından onun altını kapattım ve kenara koydum.

Dolaptan kaşar peyniri,sosisi,sucuğu,mısırı,çıkarttım.Çok azda salça çıkarttım.Salçadan ufacık birşey alıp bir kaba koydum.İçinede çok az baharat koydum ve çırptım.Sonrasında ise geniş tost ekmeklerinden çıkardım.Salçalı sosdan yeterli kadar koydum.Ardından kaşar peynirini hemen rendeledim ve onuda ekledim.Son olarakta sucuk ve sosisleri küp küp kesip içine koyup mısırıda ekledim.En sonda tost makinesine koyup bastırdım.

TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin