TÇ60

10.1K 470 102
                                    

Şarkı önerisi;
BTS- Am I Wrong 💚

Eslemin Ağzından:

"Anne ya yine nereye gidiyorsunuz?"diyerek üzgün bir ifadeyle yanıma gelmeye başladı Ulaş.

"Annecim birkaç günlüğüne tatile gidiyoruz"

Doğru duydunuz.Bugün gece yola çıkıyoruz.Dün barda bir anda gitme kararı aldık.

"Anne bizde gelelim"diyerek panda yavrusu bakışına başladı.

"Hayır annecim.Sizinle sonra gidicez.Hem anneannen,babaannen ve dedelerin gelicek.İstemezmisin onlarla kalmayı?"

"İsterim ama bende tatil istiyorum"

"Tamam sizinle sonra gidicez"dedim ve anlından öptüm.
Çocuklar tatile gideceğimizi sanıyorlardı.Ama biz jileti bulmak için çocuklardan uzaklaşıyorduk.Ablamlar,Serkanlar ve Cenklerde geliyordu.
Saate baktığımda gece 10 olmuştu.

"Ooo senin yatma saatin gelmiş.Hadi bakalım istikamet yatak"diyerek elinden tuttum ve yürümeye başladım.

"Ama bizimlede gidiceksiniz değilmi?"

"Evet.Hatta sizinle Dubaiye gideriz"dedim.

Ardından ise odasına geldik.Hemen Ulaşa yeşil pijamalarını giydirdim ve yatağına yatırmadan önce sıkı sıkı sarılıp öptüm.

"Birkaç gün sonra burdayız tatlım.Bak annanen ve babaneni üzmek yok.Anlaştıkmı?"diyerek göz kırptım.

"Anlaştık"dedi ve sarıldı bana.

"Hadi bakalım.Yat artık"dedim ve oturduğum yerden kalktım.

Ardından ise Ulaşı yatırdım.Sonrasındaysa üstünü örtüp odadan çıktım.Odama doğru giderken bir anda Meriç çıktı karşıma.

Haliyle aniden çıkınca bende refleks olarak boynuna vurdum.Meriçte yığıldı.

"Yahu bir günümüzde normal geçsin.Çok birşey istemiyorum ki ben"diyerek Meriçi kaldırmayı denedim.

Ama yapamadım.Hayvan gibiydi.

"Göbel karşıma niye bir anda çıkıyorsunki"diyerek kollarından tuttum ve odama sürüklemeye başladım.

Odama geldiğimde yatağıma çıkarmak için önce yarısını çıkardım.Sonra diğer yarısını çıkardım.

"Oh be.Hayvan yağda yokki.Ne ara yaptın bu kadar kası"diyerek yere çöktüm.

"O halde senin uyanmanı bekleyelim Meriç Karadağ"

Toprağın Ağzından:

"Aşkilopum istemiyorum sebze çorbası"diyerek ağzıma zorla sokulmaya çalışılan çorbayı içmemek için direnmeye başladım.

"Toprak bu çorbayı her ne pahasına olursa olsun içeceksin"diyerek ağzıma kaşığı soktu.

"Nefes dilim yandı"

"Sus bakim.Kendi isteğinle içsen böyle olmaz"

"İyide hasta değilimki artık.Bak iyileştim"diyerek ellerinden tutup yanıma otutturdum.

"Aşkım hasta olmaman birşeyi değiştirmiyor.Çok korktum anlıyormusun?Hemde çok fazla.Ben o 1 ayı nasıl geçirdim biliyormusun sen?Öldüm Toprak.Senin orda her gün her saat uyanmanı bekledim.Belki anlarsın diye seninle hergün konuştum.Artık 1 ay geçtiğinde doktorlar fazla umutlarının kalmadığını söylediklerinde.....nabıcağımı şaşırdım.Ama olsun dedim ömür boyuda olsa orada cansın bir makineye bağlı olarak yaşasan bile ben seni bekliycem diye söz verdim kendime.Şimdi ise seni ayakta tutmak için elimden geleni yapıyorum.Bıkmadan usanmadan yapmaya devam edicem"dedi ve akan göz yaşlarını silmeye başladı.

TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin