Şarkı önerisi;
Hailee Steinfeld- Let Me Go 😘Eslemin ağzından:
(2 ay sonra...)Meriçle barışalı 2 ay olmuştu.İlişkimiz harika ilerliyordu.Bugün günlerden pazartesiydi.Yani okul vardı.Hemen yatağımdan kalkıp hazırlanmaya başladım.
İlk olarak bir duş aldım.Ardından saçlarımı kuruttum.Daha sonrasında ise dolabıma doğru ilerledim.Tam kapağı açacaktımki odamın kapısı paldır küldür bir şekilde açıldı.
Baktığımda Meriç gelmişti.
"Günay...oha.B-ben -par-don pardon ben Eslem"
"1. Sen değil ben Eslem,2. Olarak ise...SEN BENİM ODAMA NİYE DAMDAN DÜŞER GİBİ GİRİYON LAN?!"
"Y-ya ben önce durum çizelgene baktım uyuyor yazıyodu.Bende geliyim öperek uyandırıyım dedim.Ondan oldu"dedi.
Tabi ya.Ben çizelgeyi değiştirmeyi unuttum.
"Haa tamam o zaman ama hala çıkmayı düşünmüyomusun?Biliyorum senin için sorun yok ama ben kıyafetlerimi değiştiricem çünkü"
"Ama ben burda dursaydım.Gözlerim için ziyafet olsaydı"deyip hızlı hızlı kaşlarını indirip kaldırdı.
"Höst ulan.Burda durcakmışda gözleri için ziyafet olacakmış.Hadi ordan lan"
"Ama sevgilim neden öyle diyosun"dedi.Banada koala yavrusu gibi bakmaya başladı.
"Meriç çıkıcakmısın?"
"Hayı...ya Eslem...ahh kafam...ya o uçan tarakmıydı...oha Eslem tablo lan o kafama gelse beyin tramvası geçiririm"dedi.
Evet.Çok güzel kovalıyordum.Tabloyuda söktüğüm doğrudur.
Neyse ben bu şekilde Meriçi kovaladıktan,Meriçte odamı terkettikten sonra dolabıma geri döndüm.
Şöyle dolabıma iyice göz gezdirdikten sonra kafamda güzel bir kombin oluşturmuştum.Beyaz kısa kollu badi,üzerinde kahverengi değişik desenler olan kot kısa tulum,tulumdaki desenlerle aynı renkte sandalet,ve aynı renkte olan bir şapka.
Bence çok şirin olmuştum.Makyaj olarakta toprak tonlarında bir makyaj yaptım.Saçlarımıda düzleştirdikten sonra hazırdım.
Hemen odamdan çıkıp çizelgemi aşağıda diye düzelttim.Ama aşağı inmeden önce kızların durum çizelgelerine bakmak istedim.
Geceninkinde 'gelmezsen sevinir tatlı şey' yazıyordu.Esiminkine baktım.Onda 'uyuyorum gelme pliiiis' yazıyordu.
Nefesinkine baktığımda 'mutfakta kahvaltı hazırlıyor'yazıyordu.Bende ona yardım etmek için aşağı kata doğru inmeye başladım.
Ama ne yazıkki sağlam bir iniş gerçekleştiremedim.Üstüme Gece malı atladı çünkü.
"Ulan davar niye üstüme atlıyon lan.Bak ney bu"merdivenleri gösterdim"merdiven dimi.Hadi merdivenlerden yuvarlansaydım.Mal seni"dedim.
"Ya ama ben ne biliyim böyle olacağını"
"2 gr beynin vardı onuda Uraz aldı"
Tam o sırada Uraz ve Meriç geliyordu.
"Heyy ben neyi almışım"
Ben
"Gecenin diyorum 2 gr beyni vardı.Onuda sen aldın"
"Evet biliyorum.Benim yakışıklılığım aklını başından aldı aşkımın"dedi ve iç çekti.
Gece
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)
Teen FictionBirçok erkek kızlar futbol oynayamaz kafasında... Eslem,Gece,Esim,Nefes bunun tersini yapmak için varlar.Ve kanıtladılarda.Bu 4 çılgın kız yanlızca futbol oynasa iyi aynı zamanda yer alında yani mafyalar arasında çok tanınıyolar Meriç,Uraz,Ayaz,To...