Şarkı önerisi;
BIGBANG- Haru Haru 💜Meriçin Ağzından:
Eslemin son dedikleri zoruma gitmişti.Ama umrumda değildi.Affetirecektim.Eslemin hala beni sevdiğinin farkındaydım.
Fakat Eslem gururu seçiyordu aşkın yanında.O gururu bırakmasını sağlıycaktım.Biliyordum.Çok zor olacaktı ama olacaktı.
Nefes ne zaman hareket etmişti bilmiyordum.
"Eslemi fazla üzmeden kırmadan affettir kendini,Meriç"
"Peki.Nefes sen Topraktan bir anda neden soğudun?"
"Dur bekle"dedi ve telefonunu alıp Geceyi aradı.
"Efendim Nefes?"
"Gece bizim Meriçle birlikte konuşmamız gereken şeyler varda biz biryerlere gidicez.Haberiniz olsun"
"Tamam canım"dedi Gece ve kapattı.
Bizde biraz daha ilerledikten sonra kafe gibi bir yere gelmiştik.
"Hadi gel"dedi ve arabadan kendiyle birlikte Adayıda indirdi.
Onların ardındanda ben indim.Biraz yürüdükten sonra Adaya
"Annecim biz Meriç abiyle birşeyler konuşucaz.Sende burada oyna bak biz hemen surdayız"dedi ve yanağından opüp ilerledi.
Masaya oturduktan sonra garson geldi.
"Buyrun efendim ne alırdınız?"
"Ben bir çay alıyım"dedim.
"Bende bir kakao birde kahveli pasta.Birde külahta 3 top dondurma.Vanilya çilek muz"dedi ve bana döndü.
"Evet şimdi gelelim konumuza"dedi ve derin bir nefes aldı.
"Topraktan soğumamın sebebi Gece hastanede yatarken biz eve gitmiştik hani"
"Ee"
"Ben akşamdan kalan köfte ve patatesi ısıttım ve yemeye başladım.....sonra biz sahile gittiğimizde benimle konuşmak istedi.Bende ilk kabul ettim.Sonrasında ise tam konuşucaz kızın birine yapıştı.Sana yemin ederim daha bana bile öyle sarılmamıştır.Bak sana yemin ederim"dedi ve göz yaşlarını sildi.
"Bak Nefes evet Toprak çok büyük bir şerefsizlik yapmış ama şuna emin ol sen o sözleri söyleyip gittikten sonra Toprak hıçkıra hıçkıra ağladı.Bunuda kaybettim dedi.Seni fazlasıyla seviyor ama sinirlenince kendini kaybediyor şerefsiz.Ama emin ol çok pişman.Bak buna emin ol.Seni çok fazla seviyor.Affetmeye çalışsan?"
"Bak Meriç.Esleminde dediği gibi sizin yaptığınız yenir yutulur cinsten değil.Sadece onla kalmadı Toprak.Beni bıraktı gitti.Hani o akşam bana şarkı söyledi ya.Ben o şarkıyı kelimesi kelimesine kaydettim.Telefonumda şuanda.Siz gittikten sonra hergün onun sesiyle uykuya daldım ben.Başka türlü olmadı.Uyuyamıyordum.Benim yüzümden dedim.Benim yüzümden gitti dedim.Ben o sözleri ona söylemeseydim gitmezdi dedim.Herşey benim yüzümden dedim.Ben 4 senemi bu düşünceler içerisinde geçirdim anlıyormusun?"dedi ve akan diğer yaşlarıda sildi.
O sırada yanımıza Ada geldi.
"Anne.Ben çok susadım"
"Tamam annecim.Sumu içiceksin başka birşeymi?"
"Hmm çilekli süt olabilir"
"Peki başka?"dedi ve güldü Nefes.
"Off anne beni neden bu kadar iyi tanıyorsun?"dedi ve Adada güldü.
Nefesde garsonu çağırdı.
"Biz bir su,bir çilekli süt ve çilekli pasta istiyoruz"
"Hemen getiriyorum efendim"diyerek gitti garson.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)
Teen FictionBirçok erkek kızlar futbol oynayamaz kafasında... Eslem,Gece,Esim,Nefes bunun tersini yapmak için varlar.Ve kanıtladılarda.Bu 4 çılgın kız yanlızca futbol oynasa iyi aynı zamanda yer alında yani mafyalar arasında çok tanınıyolar Meriç,Uraz,Ayaz,To...