TÇ48

12.1K 554 94
                                    

Şarkı önerisi;
Chanyeol & Punch- Stay With Me 🌹

MERİÇİN AĞZINDAN:

Eslem bize odamızı gösterdikten sonra kimin kiminle kalacağını konuşuyorduk.

Uraz

"Abi benim için her kim olursa olsun farketmiyor.Zaten odalarda yatmadan yatmaya geleceğimizi düşünüyorum"

Ayaz

"Aynen.Uraz haklı"

Toprak

"O halde biz Meriçle kalalım sizde kardeş kardeş ikiniz kalın"

Uraz

"Bizim için farketmez.Demi Ayaz?"

Ayaz

"Aynen kardeşim"dedi ve Urazın omzunu sıktı.

"E o halde odanıza gidin.Zaten Eslemin dediğine göre yakın zamanda taşınırmışız"

Toprak

"Taşınırsak eğer aynı bizim diğer ev gibi büyük olur"dedi.

Uraz

"O halde yürü Ayaz.Bizde yerleşelim.Daha sonrasında ise ben acıktım birşeyler yiyelim"dedikten sonra odadan çıktı.

Toprak

"Bende bir lavaboya gidiyim"dedi ve çıktı.

Bende kıyafetlerimi odada bulunan dolaplardan birine yerleştirmeye başladım.O sırada Toprak geldi ve

"Ben hemen üstümü değiştiriyim"

"Niye lan?Nereye gidiyorsun?"

"Evdeyim oğlum ya.Nefesler gidiyor ya çocukların başında dursun diye Sergenin yanına gitti.Bunun odasıylada tuvalet yan yanaymış.Bende duydum hemen atladım"dedi.

Bende kahkaha attım,ve

"Aferim.Hadi git gidiyorsan.Bende biraz kitap okuyum"dedim ve çantamdan çıkardığım kitabı okumaya başladım.

O sırada çok uzun süredir kitap okuduğumu farkettim.Ve odadan çıkmak istedim.Hafiften acıkmıştım.O nedenle mutfağa gitme kararı aldım.

Mutfağa geldiğimde Cem,Reza ve Urazda buradaydı.Bende buz dolabını açıp baktım.

Uraz

"Acıktınmı?"

"Evet.Siz acıktınızmı?"

Reza

"Yok biz zaten yemiştik.İsterseniz buzlukta pizza var.Onu çıkarıp mikroya atın.2 dk ısınsın"

UraZ

"Yok saol Rezacım"dedi imalı bir biçimde.

"Ayaz nerde lan?"

Uraz

"Dışarıda dolaşıcam dedi"

"Hah süper işte.Söylede birşeyler alsında yiyelim ya"

Uraz

"Tamam dur söyleyiyim"

Reza

"Cem sende Geceyi ara.Saat 11 olmuş.Gelsinler artık.Ulaş birazdan uyanır"

Cem

"Dur ariyim"dedi ve telefonu eline aldı ama bir süre öylece kaldı.

Cem

"Dur oğlum ya.Şimdi Geceyi ararsam açmaz o.Ben en iyisi Eslemi arıyım"dedi ve telefonda birşeyler yaptı.

Eslemle konuşup

TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin