Şarkı önerisi;
ASTRO- You & Me 💗Gecenin Ağzından:
Esleme vurduğumdan beridir kızların hepsinin arası benimle soğuktu.Eslem desen o zaten konuşmuyordu.Barışacağını biliyordum ama hemen barışsın istiyordum.
Ben bu düşünceler içerisindeyken Urazın sesini işittim.
"Gece geldik in hadi"dedi ve arabadan indi.
Evet oda bana karşı soğuktu.O gün Esleme vurmanın suçunu ona attığımdan dolayı.Ben artık onlarla barışmak istiyordum.Ama nasıl yapacağımı bilmiyordum.
Bende arabadan inip Urazın yüzüne bakmadan eve ilerledim.Eslem zaten kapıyı açmıştı.Hemen anahtarını anahtar kabına koydu ve odasına doğru ilerledi.Bende odama doğru ilerledim.
Sonuçta şirket toplantısı varsa bende gitmeliydim.O şirketin ortaklarından biride bendim.Odama girip hemen üstümdekileri kirli sepetine postaladım.
Duş almama zaten ihtiyacım yoktu.Mafyalar toplantısına gitmeden önce almıştım.Hemen dolabımın karşısına geçip ne giysem diye düşündüm ve kararımı verdim.
Saçlarım açık ve dalgalı bir biçimde duruyordu.Saçlarımı tarayıp balıksırtı bir biçimde ördüm.Makyaj olarakta eyeliner ve rimel sürdüm.Son olarakta parlatıcımı sürdüm ve okeydim.
Parfümümüde sıkıp odadan çıktım.Benimle birlikte Eslemde odasından çıktı.Güzel olmuştu.
Eslemde beni şöyle bir süzdü ve tam devam edeceğı sırada gidip koluna yapıştım.
"Eslem.Nolur bir dinle.Bak Urazı ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun.Seni ne kadar sevdiğimide.Ama zaten sinirliydim sen öyle deyince tam sinirlendim.Nolur beni affet.Gerçekten isteyerek vurmadım.Sana vurduktan sonra çok pişman oldum.Urazlada bu yüzden kavga ettik.Kızlar desen yüzüme dahi bakmıyorlar.Sende böyle yapma lütfen.Barışalım.Ben seninle en son ne zaman küsmüştüm onu bile hatırlamıyorum.Hem biz küs kalamayızki"
Eslemin Ağzından:
Gecenin söylediği şeyler doğruydu.Uraz Gecenin yüzüne dahi bakmıyordu.Kızlar desen o türlüler zaten.Yere indirdiğim bakışlarımı kaldırınca Gecenin ağladığını gördüm.Dayanamazdımki o böyle yaparsa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)
Teen FictionBirçok erkek kızlar futbol oynayamaz kafasında... Eslem,Gece,Esim,Nefes bunun tersini yapmak için varlar.Ve kanıtladılarda.Bu 4 çılgın kız yanlızca futbol oynasa iyi aynı zamanda yer alında yani mafyalar arasında çok tanınıyolar Meriç,Uraz,Ayaz,To...