Şarkı önerisi;
BLACKPINK- Ddu Du Ddu Du 🌹Eslemin Ağzından:
"Eslem artık birşeyler yemen gerek.Bak Meriç seni böyle görmesin kızar sonra"
"Ayaz içim almıyor uzatmayın"
"Eslem ye artık şunu.Ya çubuk kraker sadece.Hem Meriçe seni söypüycem birşey yemedi diye.Yersen durum değişir tabi"diyerek bana baktı.
Bende sinirle ona bakarak sert bir şekilde aldım paketi.
"Hele bir Meriçe söyle senin canını çok pis yakarım Ediz"diyerek bir tane yemeye başladım.
Bu sırada yavaş yavaş yanımıza gelen Gece ve Uraz çekti dikkatimi.
"Uraz senin bu halde ne işin var?"
"Duramadım Eslem.Gelmek istedim.Bir haber yokmu hala"derkende vurulduğu yeri tutuyordu.
"Bir haber yokta sen git bak.Ameliyattan daha yeni çıktın dikişlerine zarar verirsin şu anda.Ameliyattan çıkınca sana söz veriyorum hemen yanına gelip kendim götürücem seni.Ama senin şu anda burda olman çok sakıncalı"diyerek yalandan gülümsedim.
İçimden gelmiyordu gülmek.
"Pekala.Ama geliceksin bak.Söz ver"
"Sana söz veriyorum gelicem"
"Tamam.Hadi gidelim Gece"diyerek kolunu Gecenin omzuna atarak odasına doğru ilerledi.
Bende kenarda bulunan koltuklara giderek oturdum ve krakerimi yemeye devam ettim.
Bu sırada Toprak yanıma gelip oturdu.
"Canın yanıyor değil mi?"diyerek sordu.
Onun bunu sormasıyla yediğim krakeri bırakarak dolmuş gözlerimle yere baktım.
"Hemde çok fazla"dedikten sonra kendimi serbest bıraktım ve göz yaşlarımın akmasına izin verdim.
"Toprak doktorla konuştum ve bana dokuların uyuşması önemliydi ama vücut kabul edecekmi o daha fazla önemli dedi.Ve eğerki vücudu ciğeri kabul etmezse herşey için çok geç olucak"diyerek sessiz sessiz konuştum.
Diğerlerine bu konudan bahsetmemiştim çünkü.Toprak ise titrek bir nefes alarak
"E-eslem bundan diğerlerinin haberi var mı?"diyerek ağlamak üzere olduğunu belli etti.
"Hayır.Dilim varmadı Toprak.Ben nasıl söyleyeceğim onlara?"
"Onlarında haberi olmalı.Ben hemen anlatayım sende krakerini yemeye devam et"diyerek kalktı yanımdan.
Bu sırada eve gitmiş olan Alara ve Serkan geldiler.Alara yanıma gelerek
"Eslem size temiz kıyafet getirdik.Şunları giyin hadi. Gel boş odalardan birine gidelim"diyerek kalktık.
Bende hemen getirdiği kıyafetlerin bulunduğu çantayı elime alarak boş bir odaya girdim.Çantayı açınca içinde sadece siyah bir elbise ve siyah converse vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)
Teen FictionBirçok erkek kızlar futbol oynayamaz kafasında... Eslem,Gece,Esim,Nefes bunun tersini yapmak için varlar.Ve kanıtladılarda.Bu 4 çılgın kız yanlızca futbol oynasa iyi aynı zamanda yer alında yani mafyalar arasında çok tanınıyolar Meriç,Uraz,Ayaz,To...