TÇ50

11.9K 547 60
                                    

Şarkı önerisi;
V- Stigma 💕

ESİMİN AĞZINDAN:

Ayazların 4 sene sonra gelmesini kaldıramıyordum.Birde üstüne bize karışmaya kalkmaları yokmu.Uuuffff.

Evden çıkmak zorundaydım.Eğer çıkmasaydım kalplerini kırmakla kalmazdım.

"Anne elimi acıtıyorsun"diye ince bir ses duydum.

Anında elime baktım ve Mercanın elinin kıpkırmızı olduğunu gördüm.

"Kızım çok özür dilerim.Gerçekten çok özür dilerim"dedim ve eğilip eline minik buseler koydum.

Ben bu şekilde Mercanın elini öperken Eslem çıkageldi.

"Esim noldu Mercanın eline"diyerek koşmaya başladı.

"Ya...offf...Ayazı düşünürken Mercanın elini sıkmışım.Farkına varmadım bende.Mercan birkez daha uyarmasaydı elini bile kırabilirdim"dedim ve saçımı çekmeye başladım.

"Off be Esim ya.Nolcak bizim bu halimiz.O şeref yoksunları yüzünden çocuklar zarar görüyor"demesiyle aklıma

"Eslem ben onlarla aynı evde yaşamam"dedim.

Esleme baktığımda gözmeri parladı sanki

"Bende sana aynı şeyi diycektim aslında ama kızarsınız diye söyleyememiştim.Onlarla yan yana olsun ama aynı ev olmasın"

"Bencede.Hadi gidip ev bakalım ne dersin?"diyerek fikrimi sundum.

"Hadi"dedi ve arabama doğru ilerlemeye başladı.

"Benim çocuk koltuğunu çıkartıp geliyorum"diye ilerliycektiki elnden tuttum.

"Dur.Gerek yok.Mercanın koltuğuna Ulaşı oturttur"dedim ve Mercanı yanıma çağırdım.

"Efendim anne?"

"Kızım otur hadi.Gidiyoruz"dedim ve kucağıma alıp koltuğa oturttum.

Kemerinide bağlayıp Eslemin yerleşmesini bekledim.

"Hadi gidebiliriz artık"dedi ve telefonu eline aldı.

"Alo Nefes nerdesiniz?"

"....."

"Ha tamam ben şey diycektim.... gidiyoruz.Ev bakıcaz.Sende gelsene?"

"......"

"Yok ayrı eve oturalım dedik.Haa aynı eve otururum diyorsan sen bilirsin"

"....."

"Bende öyle düşünmüştüm.Hadi hemen gel"diyerek telefonu kapattı.

"Nerdelermiş?"

"Yoldayız eve geliyorduk dedi.Bende..... gelsin dedim"

"Hmm iyi yapmışsın tatlım"dedim ve yola devam ettim.

15 dk sonra Eslemden:

Esimle son konuşmamızın üzerinden 15 dk geçmişti ve biz gelmiştik.Kapının önüne baktığımda Nefesinde gelmiş olduğunu gördüm.

Meriçte onunla birlikteydi.Gözlerimi devirerek arabadan indim.Ardından arka kapıyı açıp Ulaşı aldım.

"Anne şij jaten biy ev beyenmemişmiydinij?"

"Annecim evet beğenmiştik ama başka bir evde oturma kararı aldık"dedim.

O sırada Nefeslerin yanına geldiğimizi farkettim.

"Evet kızlar hoşgeldiniz"

Esim

"Hoşbulduk"

TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin