TÇ27

16.6K 753 52
                                    

Şarkı önerisi;
Jungkook- My Time 💜

Meriçin Ağzından:

Eslemi kay kay tahtaları için yaptırdığım odaya sokunca bana sana bir daha aşık oldum dedi ve dudaklarıma yapıştı.Şoktan çıkar çıkmaz ona karşılık verdim.Eslem dudağımı sert bir şekilde ısırınca inledim bende onunkini ısırdım.

Oda inledi ve benden ayrıldı.

"Heyy ben seninkini o kadar ısırmadım Meriç canımı çok yaktın"dedikten sonra kollarını çaprazladı.

Ve dudaklarını büzdü.Bende onun bu haline güldüm ve bir öpücük koydum.Ardındanda sarıldım.Oda hemen bana sarıldı.Ben bu kızı çok seviyorum yaa....

Eslemin Ağzından:

Meriçle ayrılıp hemen kaykay tahtalarıma göz gezdirdim.Ama gözlerimin dolmasını engelleyemedim.

Çünkü Serdarın tahtasıda buradaydı.Üzerinde fenerbahçe arması ve kanarya vardı.Fenerbahçeyle ilgilide birsürü yazılar vardı.

Hemen göz yaşlarımı sildim ve kaykay tahtasının üzerinde elimi gezdirdim.Tahtanın köşesinde ESLEM💜SERDAR yazıyordu.Aynı ağaçtaki yazı,gibiydi.Birisi arkamdan geldi ve bana sıkıca sarıldı.

Tahtadan elimi çektim.Ve bende arkamı dönüp Meriçe sıkıca sarıldım.Ona

"Meriç sende beni bırakmazsın demi?Ben bu acıya bir daha katlanamam"

"Asla aşkım.Ben seni bırakmıycam.Nolursa olsun"dedi ve yanağımdan öptü.Ardından

"Ya Eslem senin boyun niye bu kadar uzun.Normalde benim senin saçlarını öpmem gerekiyordu"bende bu haline kıkırdadım.

"Hah gül şöyle canımın içi.Neyse hadi gel ben fazla acıktım ve baklava yemek için can atıyorum"dedi ve ellerimden tutup çekiştirdi.

Koltukların yanına geldiğimizde kızlara

"Ee söyleyin bakalım sizin hangi koleksiyonunuzu biriktirmişler?"

Gece

"Çakı"

Esim

"Muşta"

Nefes

"Silah"

Mira

"Paten"

Ardından Esim

"Peki sen gerçi tahmin edebiliyoruz ama"

"Ay nolabilir?Tabiki kaykay tahtalarım yani"dedim ve gözlerimi devirdim.Nefes

"Neyse ya ben çok acıktım.Ve biraz daha dayanabileceğimi düşünmüyorum.Herkes tabağını alsın ve yemeye başlasın.Akşamda bara gideriz ne dersiniz?"

Cenk

"Bence olabilir hem kafa dağıtırız"

Ben

"Arkadaşlar bilmem farkındamısınız ama 2 aydır şirkete gitmiyoruz.Biraz şirletle ilgilensek?"

Uraz

"Evet arkadaşlar Eslem haklı.2 aydır şirket ne halde haberimiz yok.Mafya toplantılarınada gitmez olduk.O işlere dönmemiz gerekiyor"

Esim

"Peki o halde akşam şirketemi gidiyoruz?"

Toprak

"Bence yemekleri yiyelim.Sonrada hazırlanıp gidelim"dedi ardımdan kimse konuşmadı.En önce Mira yemişti.Bende son olarak 1 sarma daha yiyerek kalktım.

TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin