Şarkı önerisi;
BIGBANG- Fuck It 🥰MERİÇİN AĞZINDAN:
Eslemin gözlerinin derinliklerine baktım.Ben bu mavileri bırakıp nasıl gidecektim?
"Meriç gözlerin hem kızardı hemde doldu.Bir sorunmu var?"
Var aşkım.Çok büyük bir sorun var.Biraz daha bu şekilde sessizce durursam eğer kendimi tutamayıp ağlıycaktım.
O nedenle önce derin nefes aldım.Sonra yutkundum ve başladım.
"Eslem,bizim yani ben,Ayaz,Uraz ve Toprak yarın saat sabah 6 da Brezilyaya gitmemiz gerekiyor"
"E tamam neden bu kadar üzüldünki?1 günlüğüne dayanabiliriz"
"Eslem anlamıyosun.1 günlüğüne gitmiyoruz.1 yıllığına gidiyoruz"dedim.
Esleme baktığımda gözleri dolmaya başladı.Ardından ise yaşlar ard ardına sıralandı.Onun bu halini görünce benimde gözümden 1 damla yaş firar etti.
Daha sonrasında ise çok güçlü bir kahkaha patlattı.Aynı zamanda ağlamaya devam ediyordu.
"M-meriç,çok güzel şakaydı gerçekten.Buna inanacağıma inandınmı.Çok komiksin gerçekten"
İnanmak istemiyordu.Bunu farkedebiliyordum.Ama inanması gerekiyordu.Onun böyle yapması işimi zorlaştırıyordu.
"Eslem zorlaştırıyorsun.Şaka değil.Gerçekten gidiyorum.Yani gidiyoruz"dedim ve yaşların akmasına izin verdim.
Esleme baktığımda daha çok ağladığını gördüm.Vücuduma cam kırıklarının battığını hissediyordum.
O her bir göz yaşı düşürdüğünde babamı boğasım geliyordu.
"Meriç,s-sen ciddisin.Ya n-ne demek gidiyorum.Hemde 1 seneliğine.Hayır.Lütfen gitme.Üzmem seni birdaha.Ne dersen yaparım gitme"dedi.
Ve ardından hıçkırarak ağlamaya başladı.
"Eslem yapma böyle.Evet biliyorum.1 yıl fazla bir süre.Sadece sabretmeliyiz.Sana söz veriyorum 1 sene sonra burada olucam.Aynı bu kafeye bu masaya gelip beni bekliyceksin.Ardından ben gelicem.Sana söz veriyorum"
"Meriç yapamam anlıyomusun.Seni ne kadar özleyeceğimi hiç düşündünmü?Ben o kadar sabırlı bir insan değilim.Seni özlerim.Gidersen eğer daha kötü birine dönüşürüm.Hep mafyalıkla,futbolla uğraşırım.Ama yinede senin özlemini hissederim.Kızlarda benim gibi olur.Gitmeyin"dedi ve ağlamaya devam etti.
Yapma be Eslemim...
ESLEMİN AĞZINDAN:
Meriçle konuştuktan sonra kendimi bir anda boşluğa düşmüş hissettim.Meriç olmadan.Meriçin kokusu olmadan 1 yıl.365 gün.
Bu çok fazla.Arada ziyarete gidebilirim ama olmaz.Ziyaretten sonra ne yaparım.Keşke Meriçin kokusunu saklayabileceğim birşey olsaydı.
Eve geldiğimizde Meriç duş alacağını söyleyip gitmişti.Bende odama çıkmak istedim.Ama odama çıkmadan önce kızların çizelgelerine bakmak istedim.
Nefesinkinde 'kederli '
Geceninkinde'ağlıyor'
Esiminkinde'spor odasında'
Yazıyordu.Esim için çok zordu tabi.Durun anlatayım.
Esimin 2 yıl önce çok sevdiği bir çocuk vardı.Tuna...Esim ilk başlarda platonikti.Sonra biz Tunanında Esime karşı platonik olduğunu ögrendik.Esim buna çok mutlu olmuştu.Neyse bunlar çıkmaya başladı.Tuna birgün Esime onu çok çok sevdiğini ve Arjantine zorunlu olarak 1 aylığına gitmek zorunda olduğunu söylemişti.Esim çok üzülmüştü ama 1 ay dayanabileceğini söylemişti.Aradan 1 ay geçti Esim fazlasıyla heyecanlıydı.Tuna ona 2 hafta öncesinden buluşacakları yeri mesaj olarak atmıştı.Esimi biz hazırladık ve çok güzel olmuştu.Daha sonra Esim oraya gittiğinde Tuna yanında bir kızla gelmiş.Tabi kızın elini tutuyormuş.Esimede fazla çocuk givi olduğunu,ona Tunanın istediklerini veremediğini söylemiş.Esim uzun süre kendine gelemedi.Zaten geldikten sonrada Tunayı bulup kendi elleriyle öldürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)
Teen FictionBirçok erkek kızlar futbol oynayamaz kafasında... Eslem,Gece,Esim,Nefes bunun tersini yapmak için varlar.Ve kanıtladılarda.Bu 4 çılgın kız yanlızca futbol oynasa iyi aynı zamanda yer alında yani mafyalar arasında çok tanınıyolar Meriç,Uraz,Ayaz,To...