TÇ53

11.2K 512 73
                                    

Şarkı önerisi;
BTS- Intro: Skool Luv Affair 🤎

NEFESİN AĞZINDAN:

Eslemin odasına girer girmez saçlarını yapmaya başladım.Çok güzel kombin yapmıştı.Saçlarınıda istediği gibi yapmaya başladım.

Saçları bittiğinde çok güzel olmuştu.Aynı zamanda makyajıda çok güzel olmuştu.

"Kız ne güzel oldun"diyerek saçlarını dağıttım.

"Ciddenmi"diyerek aynaya birdaha baktı.

"Tabi.Çok güzel oldun"

"Teşekkür ederim.Ne zaman gidicez?"

"Kızlar daha hazır değiller.Birde bakıcılar gelmedi.Yani daha gitmiycez.Neden sordun?"

"Seninle konuşmalıyım"

Eslemin Ağzından:

"Seninle konuşmalıyım"diyerek ona baktım.

"Hmm...tamam.Konuşalım"dedi ve oda meraklı gözlerle bana baktı.

"Hadi gel.Cam bölmeye  gidelim"diyerek elinden tuttum ve cam bölmeye götürdüm.

"Sigara içecekmisin?"diyerek sorumu yönelttim ilk önce.

"Olabilir"demesiyle camı açmam bir oldu.

Ardından ise bir sigara alıp yaktı.Bende aynı şekilde bir sigara yaktım.

"Evet.Ne konuşacaksın benimle?"

"Toprakla ne zaman barışacaksın?"diyerek konuşmayı başlattım.

Ona baktığımda sigarasından derin bir şekilde çekti.Ardından ise dumanı bıraktı.

"Bilmiyorum.Onu çok seviyorum ama bilmiyorum.Gitmeden önce yaptığı şeyler,bana dediği laflar,...gitmiyor gözümün önünden.Olmuyor yani.Offf çıldırıcam gerçekten"diyerek elleriyle kafasını esir aldı.

"Peki sana birşey sorucam.O gün.Yani Meriçler gitmeden 1 gün önce siz Toprakla terasda konuşmuşunuz ya.Ne konuşmuştunuz?"

"O günün öğleni biz sahile gitmiştik ya Toprak benimle konuşmak istediğini söylemişti.Ama ben konuşmak istemediğimi söylemiştim.Bana söylediği şeylerden dolayı pişman olduğundan bahsetti.Ama ben onu dinlemek istemediğimi söyledim.Çünkü dinledikçe kendimi kötü hissediyordum.Beni eski sevgilisiyle karşılaştırıyordu.Ama o ve ben çok farklıydık.Bunu ona anlatamıyordum.Bana onun ismiyle hitap etti.İnanabiliyormusun Eslem.Ama yok saydım.Duymamış gibi yaptım.Ben onun herşeyini görmezden gelmiştim.Ama o benim 1 tribimi çekemedi"dedi ve akan gözyaşlarını sildi.

Toprağın Ağzından:

Nefesin nasıl ağladığını izliyordum.Neler dediğini duymuştum.Benim yüzümden ağlıyordu.Haklıydı.Benim herşegimi,her hatamı görezden gelmişti.Ama ben onun bir tribini çekememiştim.

Sinirle saçlarımı çekiştirdim.Tam o sırada Meriç elime vurdu.Evet.Oda duydu tüm bunları.

"Lan oğlum bir dur.Bir sa-"

"Sakin ol deme bana abi.Sakin falan olamam ben.Lan kız çok seviyorum ama olmaz diyor.Ben nabtım bu kıza?!"dedim ve yanımda bulunan sahte çiçeği yere fırlattım.Meriçle Eslemin odası karşılıklıydı.Onun odasından şans eseri görmüştüm konuştuklarını.

Ve içimden bir ses dinlemem gerektiğini söyledi.Bende dinledim.İyikide dinlemişim.

"Kardeşim seni anlıyorum diyemem.Ama sakin olman gerek.Sakin olamam diyorsande denemen lazım.Kızlar duyucaklar şimdi"demeye kalmadan aşık olduğum sesi işitti kulaklarım.

TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin