Şarkı önerisi;
Rihanna- We Found Love 🤎Eslemin Ağzından:
"Eslem ayakkabımı bulamıyorum"diye Gece evin içinde koşmaya başladı.
"Gece dolabın içine kutusuyla koymuştun.Ayrıca Edizi giydirmeyi düşünüyormusun?"diyerek Ulaşın papyonunu düzeltmeye başladım.
"Daha Ediz var.Yaaa yetişemiycem"diyerek dolanmaya başladı.
"Salak salak dolaşmayı bırakıp Edizi giydirmeye başlarsan yetişirsin belki he ne dersin?"diyerek göz devirdim.
"Evet mantıklı.Sen ayakkabılarımı getirirmisin Eslem?"diyerek Edize ilerledi.
"Tamam.Hadi çabuk olun.Saçlarımız var daha"diyerek yukarıya çıkmaya başladım.
Yukarıya çıktığımda Mira sevinçle sarıldı bana.
"Noldu Mira?Ne bu sevinç?"diyerek gülümsedim.
"Eslem neredeyse 6 senedir görmediğim kuzenim geliyormuş.İsmi Doğukan.Bizimle yaşıt.Çok severim kendisini.Ama işte zamanlarımız hiç uyuşmuyor buluşmak için"
"Hmm anladım.Sevindim senin adına.Hadi hadi.Gecenin ayakkabılarını alıp gidelim.Bağırır birazdan"demeye kalmadan Gecenin sesi geldi.
"Hem bana diyorsunuz çabuk olun diye, hemde kendiniz yavaşsınız.Hadisenize beee"demesiyle Mira ve ben güldük.
Sonrasındaysa aşağıya indik.Gece Edizi giydirmiş bir eli belinde bir eliylede Edizin elini tutarak bekliyordu.
"Şükür.Hadi kuaföre geç kalıcaz"
"Nefes ve Esim nerde kız?"diyerek bakındı Mira.
"Onlar dışarda Toprak ve Ayazın yanında.Çocukları bırakıyorlar.Urazda dışarıdaymış.Bende Edizi bırakayım hadi"
"Eslem.Sen Ulaşı kime bırakacaksın?"diyerek üzüntüyle baktı bana Mira.
"Reza geliyor bugün.Ona bırakırım.Birazdan burda olur zaten.Hadi çıkalım ve şöyle bakmayı kesin lütfen"diyerek elbise çantamı ve ayakkabı poşetini alarak dışarı çıktım.
Meriç ve Uraz kapının önünde bize bakıyorlardı.Meriçe hiç bakmadan Urazın yanına geçtim.
Onunla biraz konuştuktan sonra Miraların eve doğru ilerlemeye başladım ki biri kolumdan tuttu.
Hadi ama,kim olabilir ki?
"Kolumu bırakmazsan olacaklardan en ufak şekilde sorumlu olmam bilesin"
"Eslem.Ben Ulaşın babası-"
"Sen onun babası falan olamazsın.Ulaşın babası Cesurdu.Reza gibi mesela.Herşeye rağmen yanımdaydı.Aramızda hiçbir bağın olmamasına rağmen"
"Reza Ulaşın babası değil"dedi tıslayarak.
Bu sırada Ulaşın sevinçle 'baba'diye bağırışını duydum.Elimi bırakıp koşarak Reza ya sarıldı.
Reza aynı Rezaydı.Hiçbir değişim yoktu.Bende Meriçe bakmadan kolumu kurtardım ve Rezaya doğru ilerledim.
"Reza hoşgeldin"diyerek sarıldım.
"Hoşbulduk Eslem.Paşa kocaman olmuşsun yaa"diyerek hasretle sarıldı Ulaşa.
Önce Meriçe baktı, ardından bana bakarak
"Barıştınız mı?Bu gereksiz böyle bakıyor da?"demesiyle Meriçe yandan bir bakış attım.
Kıskanç ile bize bakıyordu.Ama beni kıskanmıyordu.Ulaşı kıskanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)
Teen FictionBirçok erkek kızlar futbol oynayamaz kafasında... Eslem,Gece,Esim,Nefes bunun tersini yapmak için varlar.Ve kanıtladılarda.Bu 4 çılgın kız yanlızca futbol oynasa iyi aynı zamanda yer alında yani mafyalar arasında çok tanınıyolar Meriç,Uraz,Ayaz,To...