Şarkı önerisi;
GFRIEND- Rough 😘ESLEMİN AĞZINDAN:
Meriçin söyledikleriyle neye uğradığımı şaşırdım.Duymuşmuydu beni yani?Ahh başıma dert aldım resmen.
Herneyse sakin olmalıyım.
"Neyden bahsediyorsun sen?Benim seni sevdiğim falan yok.Ben Rezayı seviyorum.Biz sadece aynı evde yaşayan 2 yabancıdan ibaretiz birbirimizde"
"Hayır Eslem.Ulaş senin oğlun değil.Üvey.Bunu biliyorum.Rezaylada nişanlı değilsiniz zaten.Bu bir oyundan ibaret.Bunun farkındayım ben.Bak küs kalmayalım lütfen.Dayanamıyorum.Evet sen burada 4 yıl boyunca ölü gibi dolaşmışsın ama ben nasıldım sordunmu hiç?Bende orda öyleydim.Gelip üstüme toprak atsalar sesimi çıkartmazdım.Lütfen.Evet hatalıyım bunu biliyorum ama 1 şans daha lütfen"
"M-meriç ben bilmiyorum.Sen benim güvenimi kırdın ama öyle böyle değil.Bak bir düşünsene.Bir gece benimle uyuyorsun ve sabah kalktığımda o ülkeyi terkettiğimi öğreniyorsun,habersiz birde"
"Evet.D-doğru.Ben olsam,bende aynı tepkiyi verirdim ama....Off kahretsinki aması yok"
Akan gözyaşımı silerek
"Neyse ben gidiyim.Ulaş bekliyordur beni"dedim ve tam gideceğim sırada elime yapıştı.
"Eslem gitme.Nolur gitme.Ya ben Ulaşın herbir Rezaya baba deyişinde bitiyorum.Rezanın sana yaklaşmasında ölüyorum.Bugün kulağının arkasını öptü.Ordan en çok ben öpmeyi seviyordum.İzin vermiycem demiştin Eslem.İzin veremem orası sana ait demiştin.Ama öptürdün"dedi ve dolan gözlerini benden saklamak için yere bakmaya başladı.
"Sende seni bırakmam demiştin Meriç.Gitmem,gidemem demiştin.Hemde gittiğin gün dedin bunu bana.O şarkı söyleyişin kulaklarımdaydı.Sabah öyle kalktım.Zaten Cennetteki son günümmüş o gün.Sonrası Cehenneme bağladı.Takii Ulaşı evlat edinene kadar.Ulaş o senin önce yaptığın,sonrada üstüne çıkarak yıktığın kuleyi tekrar dikti.Rezada buna yardım etti.Seni affedermiyim bilmiyorum.Affetsem bile güvenemem.Güvenimi yıktın sen.Belkide...belkide gitmeseydin şu anda evli olabilirdik.Evli olmasak bile nişanlı olurduk.Ben Eslem Karaağaç olurdum.Ama bunları sen yıktın.O gittiğin gün,bowling salonunda size sürprizimiz vardı.O gün biz 1.yılımızı tamamlamıştık.Tanışma yılımızı.Ama biz böyle olacağını nerden bilebilirizki?Herneyse Meriç bunları konuşunca kabuk bağlamış olan yaralarım kanıyor.Ben gidiyim"dedim ve elimi kurtararak yoluma devam ettim.
"Eslem gitmek zorundaydım.Doktor sizi öldürmekle tehdit etti.Bizde...bizde sizin sağlığınız için gittik.Sizin için"
Arkamı döndüğümde Meriç bitik bir halde duruyordu
"Ya Meriç bırak ya.Ben kimim"
"E-eslem Kurşun"
"Yani..."
"Ejder"
"Sence Ejder ve arkadaşlarını öldürmeye götü yermi?"
"Doktor sizin amcanız Eslem.Sen,Gece,Nefes,Esim ve Serdar siz kuzensiniz.Bizimde sonradan haberimiz oldu.Size anlatmak istedik ama nasıl yapacağımızı bilemedik.Sizin babalarınız kardeş.Annenlerde bilmiyor bu durumu.Sadece ve sadece babalarınız biliyor.Bizi Serdarı öldürmekle suçluyor"
"N-ne yani?S-serdarı sizmi öldürdünüz?"
"Hayır tabiki Eslem.Sadece o gün Serdar öldürülürken bizde o depodaydık.Ama Serdar can çekişiyordu o sırada.Bizi görmedi.Tam ambulansı falan arıyacağımız sırada siz geldiniz.Bizde biraz baktık sonrada gittik.Sen beni gördün o zaman ama unutmuşsundur.O gün bu gündür seni seviyorum.Urazlarda Geceleri.Sizi unutamadık.Ve birde duydukki sizde yer altındansınız.O yolla bulduk sizi.Gerçekten Serdarı biz öldürmedik"dedi ve bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)
Teen FictionBirçok erkek kızlar futbol oynayamaz kafasında... Eslem,Gece,Esim,Nefes bunun tersini yapmak için varlar.Ve kanıtladılarda.Bu 4 çılgın kız yanlızca futbol oynasa iyi aynı zamanda yer alında yani mafyalar arasında çok tanınıyolar Meriç,Uraz,Ayaz,To...