Şarkı önerisi;
BTS- Louder Than Bombs 💗MERİÇİN AĞZINDAN:
Pencerenin önünde beklemekteydik hala.Eslemi sedyeyle dışarıya çıkardılar.Koşarak ameliyathaneye gittiler.Kızların ve Serkanın ağlaması şiddetlenmişti.
Serkan bana sinirle bakıp bir anda yumruk attı.Uraz tutmaya çalıştı ama ben engelledim.Haketmiştim bu yumrukları.
Sekan yumrukladıktan sonra dışarı çıktı.Bu sefer Gece bir yumruk attı ve yerine geçip bana kötü kötü bakmaya başladı.Aynısını Nefesde yaptı.
Esimdende bekledim ama o sadece suratıma bakıyodu.Sanırım kızların arasında en sakini Esimdi.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<Hemşireler ameliyathaneden girip çıkıyodu.Ama hiçbirisi sorularımıza cevap vermiyodu.Gece dayanamadı ve hemşirenin üstüne atladı.
Kıza öyle bir yapışmışki elinden alamadık.Gece tam kıza bir yumruk daha atacaktıki doktor kapıdan çıktı.Gecenin eli havada kaldı.
Hemen hepimiz doktorun başına üşüştük.Geceye baktığımda kızın kafasını sıkıştırmış öyle geliyordu.Doktor:
"Evet arkadaşlar size çok iyi haberlerim var.Eslem çok iyi haberlerim var.Eslem çok güçlü bir kızmış.Ameliyat esnasında 2 kez kalbi durdu.Ama hayati tehlikeyi atlattı.Şimdi onu normal odaya alacağız ve akşama kadar uyanır.Geçmiş olsun."deyip gitti.
Bu haber beni çok mutlu etmişti.Kanaryam uyanmıştı.O güzel mavilerini açacaktı.Ben daldığım sırada bir patırtı kopmuştu.
Baktığımda Gece dövdüğü kızı dövme işlemine devam ediyordu.Uraz Geceyi belinden tutup kaldırdı anda kız kaçmaya başlamıştı.Gece:
"Kaçma lan küçük orospu.Bırak lan sende beni"diye bağırıyordu.
Ameliyathanenin kapısı açılınca hemen gidip Eslemin elini tuttum.Serkan beni t-şhirtimden tutup çekti ve kendisi tuttu elini.Neyse Meriç sakin ol o onun ikizi.Ben olsam bende tutturmazdım sonuçta.
Eslemi odaya soktuktan sonra hemşire bize:
"Odaya girebilirsiniz ama hastayı uyanınca yormamak şartıyla"dedi ve gitti.Şimdi yapmamız gereken tek şey Eslemin uyanmasını beklemek.
((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))
Saat 23.45 oldu.Serkan odadaki kahverengi koltuğa yattı Gecede onun yanına yattı.Nefes ve Esim kantine gittiler.Uraz Geceye ve Serkana bakıp bakıp yumruğunu sıkıyo.Ayaz onunla iletişime geçmeye çalışıyo.Toprak telefonunda subway surfers oynuyo bende Eslemin uyanmasını bekliyorum.
Esleme baktığımda gözlerini açmaya çalışıyodu sanki.Ve başardı.Allahım sana şükür gözlerini açtı mavilerini açtı.Ben gidip hemen serkanı uyandırdım.
"Serkan lan Serkan kış uykusunamı yattın amk ya"ben daha böyle sayarken Serkan en sonunda kalktı.
"Ne var lan ne bi uyutmadım amk ya"
"Kes lan Eslem kalktı onu demek için kaldırdım"ben bunu der demez hemen Eslemin yanına gitti.
"Güzelim bizi ne kadar korkuttun biliyomusun"
"Ben gerçekten çok üzgünüm bazı gereksiz insanlar için hem canımı tehlikeye attım hemde sizi korkuttum"dedi gözlerime bakarak.
"Eslem ben gerçekten ço-"
"Olma Meriç üzgün olma zaten senin yüzünü dahi görmek istemiyorum çıkarmısın şu odadan?"
"Hayır Eslem çıkmıycam beni bir dinle lütfen"
"Ne dinliycem lan seni bana sürtük dedin sen orospu dedin.Ben sana piç veya yavşak falan dedimmi?"
"Ya Eslem birkere dinle lütfen bak söz kendimi affetiricem."
"Hayır seni dinlemek istemiyorum.Serkan çıkar şunu şu odadan"dedi Serkanda onaylar anlamda kafa salladı.Ve beraber çıkmaya başladık.
"Meriç bak seni anlıyorum o lafları isteyerek dememiş olabilirsin ama Eslemin asla ama asla duymak istemediği 2 kelimeyi söylemissin.Elbetteki seni birgü affedecek hatta bende yardım edicem sana gözlerindeki sevgiyi gördüm ben.O yüzden yardım edicem ve zaten artık burada kızların evinde yaşıyorum.Yani hemen yanınızda hatta izin verirsen ve sizde fazladan oda varsa sizde kalabilirmiyim anlarsınya kızların evi 4 kız bol dedikodu falan..."hafif gülümseyip
"Tabiki kalabilirsin Serkan odamızda var zaten hem kızlarıda koruyup kollarsın."dedim ve ona selam verip eve doğru ilerledim.
Sana kendimi affetiricem Eslemim ama önce Cenki halledelim.
======================================================================
ARKADAŞLAR BU BÖLÜM KISA OLDU FARKIDAYIM AMA ÇOK HASTAYIM O NEDENLE BU KADAR YAZDIM.VE HERKESE İYİ HAFTALAR.WEKIMEKI- Sei 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)
Teen FictionBirçok erkek kızlar futbol oynayamaz kafasında... Eslem,Gece,Esim,Nefes bunun tersini yapmak için varlar.Ve kanıtladılarda.Bu 4 çılgın kız yanlızca futbol oynasa iyi aynı zamanda yer alında yani mafyalar arasında çok tanınıyolar Meriç,Uraz,Ayaz,To...