Şarkı önerisi;
Şebnem Ferah- Sil Baştan 💛Eslemin ağzından:
İçeri girince şoklar içerisinde kalmıştım.Bunun nedeni ablam ve Aras abi şuanda karşımda oturuyor oluşuydu.
Gözlerim dolu bir şekilde
"Abla"diyerek çantamı bırakıp ablama doğru koşmaya başladım.
Oda hemen ayağı kalkmıştı.Ben ona sarılır sarılmaz karşılığını vermişti.Omzuma bir anda 1 damla düştü.Demekki oda ağlıyordu.
Hızla ondan ayrıldım ve
"Ştt.Tamam ya ağlama.Hem bak sizi kiminle tanıştırıcam"dedim ve 1 adım sağa kayıp Alarayı görmelerini sağladım.
Alara sessiz ve utangaç bir biçimde
"Merhaba"dedi ve el salladı.
Ablama baktığımda göz yaşlarını silmekle meşguldü.
"Eslem kim bu"diyerek sorusunu sordu Gece
"Bu karşınızda gördüğünüz,tatlı,şeker,minnoş olan tip yengemiz oluyor.Yani Serkanın sevgilisiymiş"
Ablam
"Nasıl ya?Serkanın sevgilisimi varmış.Tatlım merhaba.Ben Zeycan.Serkanın ablası"diyerek elini uzattı ablam.
"Alara"diyerek karşılık bulmuştu.
Tek tek saymaya başladım bende
"Uraz,Gece,Meriç,Ayaz,Toprak,
Ediz,Aras.Çocukları ve beni zaten biliyorsun"diyerek kıkırdadım."Hepinizle tanıştığıma memnun oldum"dedi utangaçlıkla.
Ablam
"Kız ben seni yerim.Bir sakin ol.Utanmana gerek yok yani.Artık sende bizdensin.Serkanıda aramıştım ben.Yoldadır,Biraz sonra gelir.Utanma tamammı?"diyerek tek kaşını kaldırdı ablam.
"Tamam"dedi ve gülümsedi Alarada.
O sırada ablamın kilo aldığını farkettim.
"Abla birşey diycem ama kızmak ayakkabı atmak telefon atmak özelliklede sandalye fırlatmak yok anlaştıkmı?"
"Bilemiyciğim"
"O zaman bende can güvenliğim olmadığı için söylemiyciğim.Hıh-"dememle kafama çakmak gelmesi bir oldu.
"Kategoride çakmak yoktu.Bende çakmak attım.Söyle artık"
"Sen kilomu aldın"deyip tek kaşımı kaldırdım.
O sırada bunun yanakları pembeleşti,ve Aras abiye bakmaya başladı.Ve bu durumda benimde aklıma tek birşey geldi.
"Aras abi seni zayıf sevmediği için oteldeki tüm yemekleri yedirdi""
"Vallaha gerizekalı"diye bir ses duydum.
Baktığımda Geceydi.
"Gece şu anda hayati tehliken fazlasıyla var,Yanımda bir sandalye duruyor.Vede bir tablo.Anlatabildimmi?""E-evet.Ohoo ben ç-çok güzel anladım.Ehehehe"dedi ve saçlarıyla oynadı.
Salak saçlarının uçlarını pembeye boyatmıştı.
"Eslem ben hamileyim"diye bir ses işittim.
Anında Toprağa döndüm.
"Toprak senin gey olduğundan şüpe ediyordum zaten ama erkekler hamile kalıyormuydu?"dememle bir çakmak daha yedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)
Teen FictionBirçok erkek kızlar futbol oynayamaz kafasında... Eslem,Gece,Esim,Nefes bunun tersini yapmak için varlar.Ve kanıtladılarda.Bu 4 çılgın kız yanlızca futbol oynasa iyi aynı zamanda yer alında yani mafyalar arasında çok tanınıyolar Meriç,Uraz,Ayaz,To...