TÇ57

10.2K 504 162
                                    

Şarkı önerisi;
Aspova- Eskimiş Senelere 💗

Eslemin Ağzından:

Kafeteryada otururken sinirle Ayaz geldi.

"Noldu lan?Sen niye sinirlendin böyle.En sakinimiz sen olurdun genelde"diye sordu Meriç.

"Lan abi sinirlenilmiycek gibi değilki.Birde gelmiş sinirlendim Toprağa vurdum diyor.Ben nasıl sinirlenmem?"dedi ve hızla sandalyeye oturdu.

"Tamam Ayaz.Benim sinirlendiğim noktada oydu ama öncelikle sakin olmalıyız.Unutma.O hala Toprağın sevdiği kadın"diyerek Ayaza bakmaya başladım.

"Eslem Toprak orda canıyla cebelleşiyor.Sen burda hala 'Toprağın sevdiği kadın'diyorsun.
Anlamıyormusunuz.Ortada şuanda Toprak diye biri yo-"demeye kalmadan Meriç yakasından tuttu.

"SAKIN O CÜMLEYİ TAMAMLAMA AYAZ.TOPRAK YAŞIYOR.TOPRAK NEFES ALIP VERİYOR.LAN SENİN ŞUANDA NEFESDEN NE FARKIN KALDI?!SEN O KIZA BOŞUNA KIZIYORSUN.ÖNCE KENDİNE KIZ"dedi ve yakasını bıraktı.

"O kız derken ne demek istiyorsun Meriç?Nefes çokmu istedi Toprağın komaya girmesini?Öyle bir konuşuyorsunki sanki Toprağın o halde olmasının sebebi Nefes"diyerek gözlerimi devirdim.

"Değilmi Eslem?Nefes Toprağı affetmiş olsaydı şuanda bu halde olmazdı Toprak.Herşeyin suçlusu Nefes"demesiyle bende ayağa kalktım.

Benimle birlikte Gecede kalktı.

Gece

"Öyle bir konuşuyorsunuzki sanki bizi bırakıp giden siz değilsiniz.Lan siz bizi bırakmasaydınız şuanda bizlerde bu halde olmazdık.Evli olabilirdik.Ama tabiki herşeyin suçlusu son olayı yapan değilmi?"

Uraz

"Gece otur yerine"

"Oturmuyorum Uraz.Ne o?Tekrar çekip gidecekmisiniz?"

"LAN ANLAMIYORMUSUN?!
ANLATMADIMMI SANA NİYE GİTTİĞİMİ?!ÇOK İSTEYEREK GİTTİM SANKİ?!"diyerek Urazda kalktı ayağa

"ŞİMDİDE GİT O ZAMAN URAZ.O ZAMAN NASIL GİTTİYSEN ŞİMDİDE GİT!!"diye bağırdı ve Urazı iterek ilerlemeye başladı Gece.

"Lan abi çok odunsunuz amınakoyuyum ya"dedim ve bende Urazın omzuna çarparak Gecenin peşine takıldım.

Otoparka geldiğimizde Meriçlerin arabasıyla geldiğimiz için kendimize lanetler okuduk.

Gece

"Taksiyle gidelim o halde hadi yürüyün"dedi ve kolunu omzuma atarak ilerlemeye başladı.

Bende elimle omzumdan sarkan elini tuttum.

"Nefesden özür dile bence"deyince sağ tarafa döndüm hemen.

"Niçin özür diliycekmişim?"diyerek tek kaşımı kaldırdım.

"Eslem bırak şu inadı.Tamam bizde kızgınız ama sanki kazayı bilerek yapmış gibi davranıyorsunuz"

"Gece kazayı o yapmamış olabilir ama sadece ve sadece suçu Toprağa yüklüyor.Ya kaza yaptıkları gün Toprak hıçkırıklarıyla konuştu benimle.Dayanamıyorum dedi.Ben ilk defa bir erkeği o şekilde ağlarken gördüm.Bu nasıl bir psikolojiydi biliyormusun sen?"

"Tamam.Nefesdede suç var.Ama işte-"

"Gece Nefesle tabiki konuşucam.Toprak uyanamayabilir.Bu ihtimali düşünmek dahi istemiyorum ama ihtimaller arasında buda var.Fakat umudumuzu yitirmiycez.Ama Nefesle şuanda konuşursam aynı hastanedekine döner.O nedenle sakinleşmem lazım.Sakinleşince konuşurum"

TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin