Şarkı önerisi;
Tuna Kiremitçi & Sena Şener- Birden Geldin Aklıma 🤍MERİÇİN AĞZINDAN:
(1 HAFTA SONRA)
Tam 1 haftadır Eslemi öpmüyordum.Ve çıldırmak üzereydim.Eslem rahattı.Eslemin karşısına çıkmak istemiyordum.Çıktığım anda öpesim geliyordu çünkü.Birde ruj sürmesi yokmu.
Haa bu arada şunu söylemeyi unutmuyum Brezilyaya gitmiyoruz.Bunun cezası olarak babam tüm arabalarımı aldı.
Birtek motorum kaldı.Vede bugün okul vardı.Hemen hazırlanmaya başladım.Ama Eslemle uygun giyinmek istiyordum.
Hemen Eslemin odasının kapısına gittim çizelgeye baktığımda
"AŞAĞIDA"
Yazıyordu.Bu benim için daha iyiydi.Hemen evin içine yaptırdığımız direğe doğru gittim.Direğin rengi gül kurusuydu.Hemen aşağı doğru kaymaya başladım.Ve hızla yerdeki minderlerin üstüne düştüm.
"Ahh bu direğe en kısa sürede alışmam lazım"diyerek ve belimi tutarak ilerledim.
Önce tv odasına baktım.Ve yess Eslem orda hararetli bir biçimde telefonla konuşuyordu.Ne konuştuğunu merak ediyordum ama neyse belkide özeldir diyerek geçiştirdim.
Eslemin üstüne baktığımda beyaz boynuna bağlamalı dantel biçimli bluz,buz mavisi kot şort,siyah parmak arası sandalet,rayban güneş gözlüğü ve ince kolları kısa uzun ceket tarzı bir şey giymişti.Saçlarının uçlarını dalgalandırmıştı.Ve parlatıcı,eyeleyner ve rımelle işini bitirmişti.
Bende hemen odama çıktım ve dolabımın kapaklarını açtım.Hemen göz attım dolabımın içine.Dolabıma baktığımdaysa beyaz bol atlet tarzı bluz,buz mavisi kot pantolon,siyah nike ayakkabı,Esleminkilerle aynı gözlük ve tamamdır.Şimdik sırada saç konusuna gelmişti.Saçlarıma hiçbirşey yapmadan dağınık bıraktım.Birde küpelerimi siyah olanıyla değiştirdim.Son olarakta parfüm sıkıp odadan çıktım.
Aşağıya indiğimde Eslem hala telefonla konuşuyordu.Artık iyice merak etmeye başlamıştım.Hemen Eslemin yanına gittim.
"Aşkım kimle konuşuyorsun?"
"Babamla kanser olduğumu duymuş ve buraya gelmek istediğibi belirtti.Bende gelmesine gerek olmadığını,zaten Serkanın burda olduğunu söyledim"haa ben size söylemeyi unuttum,Serkan dün hastanedeyken geldi.
"Ve bu arada Meriç bana birazcık uymaya çalıştığını farkettim"dedi.
"Evet bitanem.Bundan sonra böyleyiz"dedim ve tam burnunu öpecekken
"I-ıh unutma Meriç cezalısın.Ben sana ne zaman beni öpebilirsin dersem o zaman öpebileceksin"dedi ve arkasını dönüp gitti.
Ardından tekrar koştu ve yanağımı öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)
Teen FictionBirçok erkek kızlar futbol oynayamaz kafasında... Eslem,Gece,Esim,Nefes bunun tersini yapmak için varlar.Ve kanıtladılarda.Bu 4 çılgın kız yanlızca futbol oynasa iyi aynı zamanda yer alında yani mafyalar arasında çok tanınıyolar Meriç,Uraz,Ayaz,To...