TÇ20

18.3K 896 87
                                    

Şarkı önerisi;
Serdar Ayyıldız- Pulim 🤍

ESLEMİN AĞZINDAN:

Bilincim açılmıştı.Herkesin neler dediğini duymuştum.Aslında Gece odaya girdiğinde uyanacaktım çünkü çok fazla ağlıyordu.Ama yinede Meriçin gelmesini bekledim.Ve Mericte gelince konuşması çok hoşuma gitti.Ardından hemen şu sözler ağzımdan çıktı.

"Peki o hançeri ordan çıkarmama ne dersin?"

Meriç sanırım şok olmuştu.Zaten ardından bayıldı.Hemen yatağımın yanında bulunan düğmeye basıp hemşireyi çağırdım ve Meriçe kızmaya başladım.

"Off Meriç ya sen niye bayılırsınki sanki daha önce benimle konuşmadın salak"ve daha bunun gibileri.Hemşire odaya girince Meriçi gördü ve bana ne olduğunu sordu.Bende uyandığımı görünce bayıldığını söyledim.Ardından bir sedye getirdiler ve Meriçi götürdüler.Doktor kontrol için yanıma geldi.Gözüme ışık tuttu.

"Eslemcim bir yerinde herhangi bir ağrı falan varmı?"

"Evet.Karnımda ve kalbimin altında bir ağrı var"

"Kurşunların girdiği yerler.Bu kurşunlarıda çöpe atmadık.Belki almak istersin diye"

"Gerçektenmi?Evet bende size bunu soracaktım.Gerçekten çok sağolun"deyip gülümsedim.Doktor

"Eslemcim seni az sonra yoğun bakımdan çıkartıp normal odaya alacağız.Tekrar geçmiş olsun bunlarda kurşunlar"deyip küçük bir paketi bana bırakıp gitti.Sonrada normal odaya götürdüler beni zaten.Ben ve Esim aynı odada kalıyormuşuz Gece öyle söyledi.Ve Meriç hala uyanmadı.Gece elinde suyla odamıza girdi ve bize su içirdi.Bende Nefesin yokluğunu hissettim ve sordum.

"Gece Nefes nerde evemi gitti?"

"Eslem-N-Nefes,-Yo-Yoğun Bakımda,D-durumuda -K-Krtitikmiş"

"Ne diyosun sen Gece?Nasıl ya ?Beni hemen oraya götürün"deyip akan göz yaşlarımı silmeye başladım.Gece

"Olmaz,ayağa kalkman tehlikeli.Seni oraya götürmemeliyim" 

"Kes sesini Gece beni.hemen.Nefesin.yanına.götür...!"o sırada kensdimi zorlarken karnıma bir anda ağrı girdi ve inleyerek kendimi serbest bıraktım.Gece hemen yanıma geldi.

"Ya Eslem sen ölümden kurtuldun farkımdamısın olmaz.Yat şuraya sinirlendirme beni!"

"NEFES KURTULAMAYABİLİR AMA.BENİM ONU GÖRMEM LAZIM ANLIYOMUSUN BENİ?GECE BENİ HEMEN ORAYA GÖTÜR.YALVARIRIM GÖTÜR"Esime baktığımda oda ağlıyordu.Gecede göz yaşlarını silip

"Peki,tamam seni oraya götürücem.Ama tekerlekli sandalyeyle.Eslem ayağa kalkman yasak.Benide anlamaya çalışın ya.3ünüzü birden nasıl bekledim ben haberin varmı senin?Yok o yüzden benim dediğim olacak hanım efendi"dedi ve odadan çıktı.Esim yavaş yavaş gelip hemen sıkıca sarıldı bende ona sarıldım.

"Jilet bunun bedelini ağır ödeyecek kanaryam ama şu anda tamamıyla iyi olmaya bakmalıyız.Olurmu?"

"Olur Rüzgarım olur.İyi olunca bize bunu yapmanın bedelini ağır ödeyecek.Ejderin Ateşini ortaya çıkarıcam.Kanarya olarak değilde Ejderin Ateşi olarak"ikimizde birbirimize bakıp pis pis sırıtmaya başladık.O sırada Gece geldi.Onun arkasında Uraz.İkisindede tekerlekli sandalye vardı.Gece beni kendininkine bindirdi.Esimide Urazın tuttuğu sandalyeye bindirdik.Ve ikiside ilerlemeye başladı.Tabi ben dururmuyum?

"Ya off sanki beni şu an 60 yaşındaki bir teyze hareket ettiriyo ya"

"Aynen lan.Uraz biraz hızlan bu ne be.Şu (bir teyzeyi göstererek)teyzeyle yarışa girsem beni geçer amınakoyayım"Uraz

TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin