Şarkı önerisi;
GFRIEND- You Are Not Alone 😻Gecenin Ağzından:
1 Ay Sonra
Kazanın üzerinden 1 ay geçmişti.Nefes kazadan 5 gün sonra uyanmıştı.Ama Toprak bitkisel hayata geçmişti.
Hiçbir şekilde tepki vermiyor,makineye bağlı yaşıyordu.Şuanda nasılmıydık?
Nefes herşey için kendini suçluyordu.Hergünü hastanede geçiyordu.Meriç ve Eslem birbirine bu olaydan sonra daha fazla bağlanmışlardı.
Esim ve Ayaz sakin bir ilişki sürdürüyordu.Ben ve Urazda herzaman olduğumuz gibiydik.Hepimiz çok üzgündük.
Neşe kaynağımız Topraktı bizim.Toprak olmadan gülemiyordukki?Sanki Toprağın gülüşüne ihanet ediyorduk.
Şuandada hastanedeydik.Nefesi izliyorduk.Nefesde herzaman olduğu gibi Toprağın odasını düzeltmekle meşguldü.
Allahın her günü geliyor Toprakla olan videoları açıyor izliyor hem gülüyor hem ağlıyordu.Daha sonrasında ise Toprağın saçlarını yapıyordu.
Hergün tekrarlıyordu bunu.Sıkılmadan,usanmadan.
Ama ben olsam bende usanmazdım.Allah korusun tabiki.Nefes çok güçlü bir kız.Uraza böyle birşey olsaydı ben nabardım bilmiyorum.Ama Nefes gibi olamazdım.
Bundan adım gibi emindim.Zaten Nefesdi bu.Herşeye karşı dirençli,güçlüydü.Ama ben öyle değildim.
"Gece?Hey Gece?Aşkım kendindemisin?"diyerek bana seslendi Uraz.
Bende arkamı dönerek ona baktım.
"Yinemi benim Toprağın yerinde olduğum düşüncesindesin?Hadi ama Gece.Bak ben burdayım.Canlı bir şekilde karşındayım"
"Tamam ama kendimi bunları düşünmekten alamıyorum.Ya sende orada olabilirdin"dedim ve akan göz yaşlarımı sildim.
"Ama değilim.Bak ben sapasağlam karşındayım.Sil göz yaşlarını.İnan bana sana gülmek daha çok yakışıyor"dedi ve göz yaşlarımı sildi.
Bende ona bakarak güldüm ve
"İnan bana gülmek seninleyken daha çok yakışıyor"dedim ve kollarına sarıldım hemen.
Esimin Ağzından:
"Hayır Esim.İstemiyorum.Daha fazla ısrar etme"diyerek son sözü söyledi.
Nemi oldu?Ayaz Toprak olayından sonra hiçbirşey yapmaz oldu.Bende şimdi kafes dövüşüne gidelim diyorum ama hayır diyor.
"Ya aşkım.Bende ne zamandır gitmiyorum.Hem kafa dağıtırız"
"Esim lütfen.Hayır diyorum.Bunun nesini anlamıyorsun.Israr etme işte.Yeter"dedi ve yanımdan kalkıp gitmeye başladı.
"Ya of biriside beni anlasın be"diyerek ellerimi kafama yerleştirdim.
"Noldu?Niye böyle sinirlendin sen yine"diyerek geldi Eslem.
Elindeki kahve bardaklarından birinide önüme bıraktı.
"Bu Toprak olayı herkesi fazlasıyla etkiledi Eslem.Hemde öyle böyle değil.Benim 1 dediğimi 2 etmeyen Ayaz bile.Kafes dövüşüne gidelim diyorum.Yok diyor.En sonundada 1 kere daha söyleyince bağırıp gidiyor.Neden beni anlamak istekiyorki"diyerek kahveden 1 yudum aldım.
Eslemde derin bir Nefes aldı ve
"Esim birazda onları anlamaya çalışsana.Bizden birisi komaya girseydi n'abardın?Ki Nefes komaya girmişti.O zamanki halimizi hatırlasana"diyerek kahvesini içmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)
Teen FictionBirçok erkek kızlar futbol oynayamaz kafasında... Eslem,Gece,Esim,Nefes bunun tersini yapmak için varlar.Ve kanıtladılarda.Bu 4 çılgın kız yanlızca futbol oynasa iyi aynı zamanda yer alında yani mafyalar arasında çok tanınıyolar Meriç,Uraz,Ayaz,To...