TÇ8

27.2K 1.1K 138
                                    

Şarkı önerisi;
Dua Lipa- Don' t Start Now 💛

Şarkı önerisi;Dua Lipa- Don' t Start Now 💛

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ESLEMİN AĞZINDN:

Buda son kutu.Oh be çok yorulmuştum.Nemi yapıyorum Serkanın bize göserdiği bizimde taşınacağımız ev için eşyalarımı kutuluyorum.

"Kanaryam nabtın toparlandınmı?"

"Evet canım toparlandım ama şunu farkettim benim kıyafetimden çok kaykay tahtam varmış.En yakın zamanda alışverişe çıkalım olurmu?"

"Tabiki tatlım sen istersinde çıkmazmıyız"

"Gece birşey sorucam ben evin arkasında futbol sahası varmı göremedimde varmıydı?"

"Vardı Eslemim hatta kaykay pistide vardı"

"Yemin et.Allaaaah!Serkaaaaan nerdesin lan Serkaaaan gelsene Serkaaaan!"odamın kapısı patırtılı birşekilde açıldı içeriye Serkan girmişti.

Hemen gelip beni kucağına aldı.O hızla kollarımı boynuna doladım.Koşarak aşağı iniyodu.Kapıyı açıp dışarı çıktı.

"Serkan dursana ya nereye gidiyoruz?????"

"Diikişlerin patlamadımı senin?"

"Ay ne dikişi Serkan ya"

"Kızım ne sikmişler gibi bağırıyonya o zaman ya"

"Sen sikildin galiba bildiğine göre"

+OFF BU ACITMIŞ OLMALI ESLEM NE LAF SOKTUN LAN
tabiki benden bahsediyoz sonuçta.

+TAMAM BUNUN EGO GÜN YÜZÜNE ÇIKTI BEN KAÇAR
defol git.

Kızlarada baktığımda içsesin yaptığı gibi tepkiler veriyolardı.

"Neyse niye öyle çağırdın beni nasıl korktum biliyomusun?"

"Ben üzgünüm ama beni çok mutlu edecek bişey yapmıssın biliyomusun aşkım benim"

"Napmışımki"

"Evin arkasında futbol sahası ve kaykay pisti varmış doğrumu bu"

"Evet kızlarla nasıl sevdiğinizi biliyorum o yüzden aldım o evi"

"Tamam nakliyeciler ne zaman gelirler bizim kızlarla herşeyimiz hazır o yüzden dedim"

"10 dkya burdalar kanaryam"

"Tamam ikizaşkım"

Serkanda bizim gibi mafya ama biz kendi aramızda böyleyiz işte.

"Neyse kızlar bizde odalarımıza gidip üstümüzü değiştirelim"dedim onlarda kabul edince odamıza yani eski odalarımıza doğru gittik.

Üstümüzü değiştirdik(bölüm başındaki gibi)ve herkes eline bir kutu alıp çıktı.Bende bir kutu aldım ama elimden alındı.

Alanın kim olduğuna baktığımda Cenkti.O bana gülümsedi bende ona gülümsedim.

TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin