TÇ7

31K 1.1K 94
                                    

Şarkı önerisi;
EXO CBX- Blooming Day 🤎

ESLEMİN AĞZINDAN:
(1 HAFTA SONRA)

"Eslem sen neden ayaktasın?!Hemen yat hadi çabuk"

1 haftadır olduğu gibi yine Geceye gözlerimi devirdim.

"Of Gece canım sıkılıyo hem arabamı özledim nolur azcık(baş parmağımı ve işaret parmağımı göstererek)gezsem?"

"Olmaz bundan sonra araba falan yok.Zaten kaza yaptın bidaha yaparsın Allah korusun"

"Gece hem bu sefer sinirli değilimki neden kaza yapıyım?Vallaha azcık kullanıp gelecem ya dikişlerimde iyi oldu"

"İyi tamam ama dikkatli kullanıcaksın?Sözmü?"

"Vallaha söz çok dikkatli olacam.Aaaa hatta bir fikrim var bara gidelimmi özledimde bak gerçekten çok içmiycem"

"Bilemiyorum sen ve çok içmemek.2 cümle içinde olmuyolar ama yinede haklısın kızlarada bir soralımda.İsterlerse gideriz"

"Tamam ben hemen çağırıyorum.ESLEEEEEEEEEEEM NEFESSSSSSSSSS AMK GELİN LAN"

+SEN NE KADAR GÜZEL ANIRIYON ÖYLE VALLAHA HAYRAN KALDIM AMK SALAĞI
Siktir git  içses.

"Ne var lan etini koparmışlar gibi bağırıyon mal deynağı"

"Kızlar ben bara gitmek istiyorum Gecede istiyo ama sizede soralım dedik.AAA kabulmü ediyonuz.AA bide ısrar ediyonuz hemen hazırlanalım o zaman"

"Eslem bişey diycem ama kızmıycan maviş tammı"

"Tmm kanka söyle"

"Çok salaksın biliyon demi"

+BİLMEZ OLURMU O ABLASI AYNAYA BAKIP BAKIP SALAK DİYESİ GELİYODA SUSUYO
Amk içsesi git

+KENDİNİN AMKOYMAK NASIL BİŞEY NASIL BİR FANTAZİ ANLATSANA AZICIK?
Lan siktir git mındar kopeyk.

Geceye öyle bir bakış attımki kız odasına doğru kaçtı.Bende hemen odama gidip üstüne giymeye başladım.

///////////////////////////////////////////////:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::://////////////////////////////////////////////:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Salona indiğimde kızlar hazır beni bekliyorlardı.Ve oldukça taş olmuşlardı.

Ve oldukça taş olmuşlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nefesin yanına gidip

"Kuzucum seni böyle şirin kız modunda görecekmiydim ya?"

"Sus kız Esim giydirdi.Zaten bu elbiseyi ne zaman aldım onuda bilmiyom ama?"Esim

"Eeee...ben almış olabilirim...Ama senin dolabına ne zaman koydum onu bilmiyom ama olsundu"

Geceyle ben onların bu hallerine gülmekle meşguldük.

TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin