Şarkı önerisi;
Ezhel- Geceler 🧡ESLEMİN AĞZINDAN:
Karşı takım topu hızla kaleye doğru ilerliyordu.Ama kale güven altındanydı.Kalede Cansu vardı.Kolay kolay gol yemiyordu.O nedenle rahattım.Karşı takımın kaptanı kaleye iyice yaklaştıkça tribünleri coşuyordu.Ama artık kendime gelmem lazımdı.Anında hızlı hızlı koşmaya başladım,topu hızlı bir hareketle aldım ve sürmeye başladım.
Sanırım takım kaptanı şok olmuştu.Önüme 3 kişi çıkınca topu hemen kaldırıp Geceye pas attım.Geceninde karşısına 2 kişi çıkınca kendi hareketini uygulamaya başladı.Ayaklarının tabanıyla sektirdi ve Nefese pas attı.Buda son hareketti.Nefes var gücüyle topu kaleye gönderdi ama direk oldu.Anında topun yanına uçup vurdum ve gol oldu.
Bizim tribün coşmuştu.
"ESLEM KAPTAN OLEY"diye bağırıyorlardı.İlk yarının bitmesine 10 dk kalmıştı.
Bizde kendimizi biraz rahatlattık.Ne biz gol attık nede karşı takım gol attı.Skor 1-0 bitmişti.Biz sahaya döndük.Bizim lisedeki herkes Fenerbahçeliydi.Zaten Kanarya lisesi.Başka takımlı hiçkimse yoktu.Tribünlere yaklaştım ve susturdum herkesi sonra devam ettim
"VURA VURA VURA KIRA KIRA KIRA GALİBİYET İÇİN SALDIR KANARYA"diye bağırdım.Tribünlerde benimle söylemeye başladı.Ben tribünlere gaz vermiş bir şekilde takımın yanına ilerledim.Ve aynı zamanda kazanan takım küçük bir dans gösterisi yapacaktı.Bizde hazırlanmıştık.Ben.Gece,Esim,Nefes ve Mira şarkıda söyleyecektik.
Esim yedek oyuncuydu.Futbolu pek iyi oynadığı söylenemezdi.O nedenle oturmayı tercih etmişti.Bizde bir yandan power rade içiyor bir yandanda Furkan hocayı dinliyorduk.Hakem düdüğü çalınca sahaya doğru ilerledik.Furkan hoca bana ve Geceye tüm tekniklerimizi kullanmamız konusunda uyarmıştı.
Oyunu bu sefer biz başlatıyorduk.Ben hemen karşımdaki Nefese topu yolladım ve başladık.Nefes topu hızla sürerken bir anda Haticeye attı.Karşı takımdan bir kız Haticenin üstüne doğru sürdü.Onun ne yapacağını çözmüştüm.Topu bir anda havaya kaldırıp zıpladı ve
"ESLEEEEM"diye bağırdı topu hemen kapıp ilerledim.Kaptan yanıma gelince hemen topu sağ gösterip sol yapacakken kız bacağıma bir anda tekme atmıştı.Ve kendimi yerde buldum.Gece hemen gelip kıza yumruğu çaktı.
"Senin amına koyarım lan oruspu.Sen bizim kim olduğumuzu biliyomusun?"
"Bilmemi gerektirecek birşey göremiyorum.Sadece sürtük olduğunuzu biliyorum o kadar"
"Lan seni si-"
"Gece tamam dur"
"Ama Eslem"
"Sus sana dur dedim.Dur dediysem eğer dur"
"Peki KANARYA sen ne diyosan o"kız kanarya ismini duyar duymaz gözleri korkuya büründü.Hakem Geceye sarı kart gösterdi.Kıza ise faul verdi.Buda bizim için harika bir fırsat.Hemen ayağa kalkıp kullanacağım yere doğru geldim.Ve hesap yapmaya başladım.Hakem düdüğü çalar çalmaz abanarak topa vurdum.Kaleci kafasını eymeseydi eğer tramva geçirirdi.
Ve bizim tribünler yine coştu.Dkya baktığımda 20 dk vardı.O yirmi dakika içerisinde bir gol daha atabilirdik.Ve anında oyuna başladık.Top Semradaydı.Semra tüm kızları çalımlayıp topu Miraya gönderdi.Mirada alıp Nefese,Nefesde Geceye gönderdi.
Geceye hareketi çakar çakmaz anladı ve hemen göz kırptı.Bende kaleye doğru yaklaştım ve taklalar atmaya başladım.Gece gönderir göndermez top ayaklarıma takıldı ve havaya kalktı.Gecede bir anda zıpladı ve topu kaleye attı.Ve gol olmuştu.Karşı takımın hocası pel pel bize bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)
Teen FictionBirçok erkek kızlar futbol oynayamaz kafasında... Eslem,Gece,Esim,Nefes bunun tersini yapmak için varlar.Ve kanıtladılarda.Bu 4 çılgın kız yanlızca futbol oynasa iyi aynı zamanda yer alında yani mafyalar arasında çok tanınıyolar Meriç,Uraz,Ayaz,To...