Şarkı önerisi;
Sura İskenderli- Yalanlar 🥰ESLEMİN AĞZINDAN:
Tam çiçeği ben tutacakken önüme biri geçti.Baktığımda Miraydı.Miralar tatile gitmişlerdi.Meriçler gittiğinde ise iş nedeniyle İspanyaya gitmişlerdi.
Esim Mirayı görür görmez üstüne atlamıştı.Bende daldığımı farkettikten sonra hemen Miraya sarıldım.
Arkadan ise homurdanma sesi geliyordu.Bu ses Nefese aitti.
"Yahu zaten nişanlanmıssın.Ne diye tutarsın sen o çiçeği.Bak burda bizim gibi sap arkadaşlarınız var.NİYE TUTUYON LAN?!"dedi.
Biz o sırada bu olaya kahkahalarla gülüyorduk.
"Çiçek doğru kişiyi buldu bence.Aramızdan en yakın düğünü olacak kişi Mira zaten.Acaba Miranın çiçeğini kim tutacak?"dedim ve kızlara baktım.
Gece
"Tabiki ben.Urazla evlencez biz"
"Bu,konuyu zaten konuşucaz Gece eve bir gidelim"diyerek Geceye baktım.
Mira
"Urazlarmı geldi?Siz nabtınız peki?"
Esim
"Nabıcaz.Gece hariç hiçbirimiz affetmedik.Eslemle Meriç konuşmuşlar işte Eslem affetmemiş güvenemem falan demiş.Biz zaten irtibata geçmedik.Bir Gece affetti.Amaan oda affetsin canım.Zaten eve gidince neden gittiklerini anlatacak kızlar"
Nefes
"Off ne çok konuşuyorsunuz be.Yürüyün Zeycan ablalar gidiyor.Onları uğurlayıp babamlarla vedalaşıp eve geçelim.Ada uyur birazdan"dedi ve ilerledi.
Mira
"Buna noldu şimdi?"
"Toprağın ona yaptığı şeyleri kaldıramıyor.Kaldıramadığı içinde böyle davranıyor"
"Hmm anladım.Neyse gelin hadi.Uğurluyalım gelin ve damadımızı"dedi.
O bunu deyince kahkahalarla gülmeye başladık.
25 dk sonra...
Ablamları göndermiş annemlerle vedalaşmıştık.Ve şuanda eve doğru gidiyordum.Gidiyorduk demeliydim sanırım.
Meriçle gidiyorduk.Ulaş uymuştu ve bende onunla birlikte arka koltuğa oturduğum için anahtarları Meriçe vermiştim.
"Eslem.Eslem.Burası değilmi?"dedi.
Geldiğimiz yere baktığımda evimize gelmiştik.Doğruydu.
"Evet.Doğru yere gelmişiz"dedim ve Ulaşı uyandırmamaya çalışarak arabadan indim.
Tam ilerleyeceğim sırada Ulaş kucağımdan alındı.Kim olduğunu biliyorsunuz zaten.
"Ver hadi.Ben yatırıyım Ulaşı"
"İyi ama odasını bilmiyorsunki"
"Gösterirsin o zaman"dedi ve kapıya doğru ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)
Teen FictionBirçok erkek kızlar futbol oynayamaz kafasında... Eslem,Gece,Esim,Nefes bunun tersini yapmak için varlar.Ve kanıtladılarda.Bu 4 çılgın kız yanlızca futbol oynasa iyi aynı zamanda yer alında yani mafyalar arasında çok tanınıyolar Meriç,Uraz,Ayaz,To...