TÇ55

11.2K 531 63
                                    

Şarkı önerisi;
IU- Bbıbbı 💘

Nefesin Ağzından:

Arabama bindikten sonra tam ilerleyecektimki Toprağın sesini duydum.Ve arabayı durdurdum.Ardından ise arabamın kapısı açıldı.

"Uh.Beni almadan nereye gidiyordun?"demesiyle benim kat ve kat sinirlenmem bir olmuştu.

"Sende nasıl bir yüzsüzlük var be böyle?Ben sana ne dedim?Bana yaklaşma dedim,Benimle iletişime geçme dedim,benden uzak dur dedim.Ya anlamıyormusun?Sen yanımda oldukça ben acı çekiyorum-"daha devam edecekken.

"Nefes.Dur.Biz bara gitmeyelim.Ben seni bir yere götürücem.Orada konuşalım.Olurmu?"diyerek bana baktı.

"Nereye gidicez?"diyerek meraklı gözlerle ona baktım.

"Arabayı ben kullanıcam"dedi ve arabadan indi.

O indikten sonra,bende nereye gideceğimizi merak ettiğim için indim.Ve yolcu koltuğuna oturdum.

Toprakta bundan mutlu olmuştu sanırım.Çünkü yüzünde çok tatlı,bir tebessüm vardı.O sırada Toprağı izlerken kendimin yüzündede tebessüm oluştuğunu farkettim.

Hemen kendimi toparladım.Ve suratımı ifadesiz bir tipe çevirdim.Toprakta o sırada bana baktı ve suratımı görünce suratını düşürdü.

Bende canım sıkıldığı için camdan dışarı bakmaya başladım.Ve dışarıdakileri görünce beynimden vurulmuşa döndüm.

Çünkü Toprakların bizi terkettiği eve doğru gidiyorduk.Kendime gelir gelmez

"Toprak dur"

"Hayır"

"Toprak dur lütfen dur"

"Hayır Nefes.Oraya gidicez.Anılarımızı görüceksin.Ve beni affedeceksin"

"Toprak bak şuanda hiç sakin değilsin.Lütfen sakin bir zihinle konuşalım"bunu dememin nedeni Toprak konuştukça hızlanıyordu.

"HAYIR NEFES.SEN BENİ AFFEDECEKSİN.DUYDUNMU"

"TOPRAAAK-"son kelimem,ağzımdan çıkan son kelime sevdiğimin ismi olmuştu....

Eslemin Ağzından:

Bara gelmiştik.Ve Esimle Ayazın barışmış olduğu gerçeğini öğrenmiştik.Nasılmı?Esime saçlarını ağda bandıyla sökerim diyerek tehdit ettim.

Oda daha fazla dayanamayınca itiraf etmişti.Ve bizde şu anda viskilerimizi içerek sohbet ediyorduk.

"Ya Toprakla Nefes niye bu kadar geç kaldılar ya?"diyerek sorusunu yöneltti Gece.

Uraz

"Toprak Nefesi bizim eski beyaz eve götürecekti ama.Dur ben bir ariyim"dedi ve telefonunu çıkardı.

"Alo.Toprak nerde kaldınız lan?"

"........."

"N-nasıl ya?Nerde?!"

"........."

"T-tamam.Hemen g-geliyoruz"dedi ve telefonu kapattı.

Ama bembeyaz olmuştu.Esim

"Uraz noldu bembeyaz oldun ve nereye gidiyoruz?"diyerek aklımdaki soruyu yöneltti Uraza.

Ayaz

"Lan oğlum cevap versene!"

Uraz

"T-toprakla N-nefes kaza y-yapmış.İkisin durumuda ağırmış.Arabanın i-çinden zorlukla çıkarmışlar.Şimdide hastaneye gidiyorlarmış.B-bizimde gitmemiz gerekiyor.Hadi çabuk"dedi ve masaya cebinden para çıkartıp koydu.

TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin