TÇ43

14K 611 136
                                    

Şarkı önerisi;
BTS- Lost 🧡

ESLEMİN AĞZINDAN:

Meriçle mutfağa gittiğimizde ne yapsak diye düşünmeye başladık.Bende düşünmeyi bırakıp

"Aşkım altı üstü filme bakcaz.Çıkar sen mısırı.Koy makinaya onlar patlasın.Bende cips çıkarıyım.Yanınada eritilmiş peynir birde yoğurtlu sos yapalım.Ohh mis olur valla"diyerek fikrimi sundum.

"Bencede ama aşkım benim canım pasta çekiyor.Yapsana"dedi son kelimesini bebek gibi söyleyerek.

Bende aramızdaki boy farkına şükrederek uzanıp burnunu öptüm.

"Tamam bitanem.Ben sana en kısa zamanda pasta yapıcam"dedim ve dolaptan mısır kavanozunu çıkararak Meriçe teslim ettim.

"Hadi Meriç,onların konuşması bitmiştir.Biz daha hiçbirşey hazırlıyamadık ya"

"Tamam aşkım.Ben hemen mısırları patlatırım diyerek kavanozu aldı elimden.

Bende cipsi çıkartıp bir kaba koydum.Daha sonrasındada dolaptan erimiş peynir kutusunu çıkartıp kaselere paylaştırdım.Meriç ve bende yiyecektik sonuçta.Tam ben peyniri kaseye boşaltacağım sırada birisi tikimle oynadı.

Ve anında elimin tersiyle geçirdim suratına.Arkamı döndüğümde onun Aras abi olduğunu gördüm.

"Allaaaah.Aras abi sen ne diye gelip dürtersin beni ya?Offf,Çok acıyomu?Ama ablam seni uyarmadımı?"ben bu şekilde konuşurken Meriç kahkahalarla gülüyordu.

"Meriç gülmesene ya!Abin transa girmiş,senin yaptığına bak.Aras abi kendine gel"yok abi yok tepki yok.

Bende dayanamadım ve birtane daha geçirdim.

"O nasıl bir tokat lan.Hayatımda böyle bir tokatı 1 kez yedim.Buda iki oldu"dedi.

"Abi o tokatı kimden yemiştin?"tam Aras abi cevap vereceği sırada arkadan ablamın sesi duyuldu.

"Kimden olcak ayol.Tabiki benden yedi"der demez gülmeye başladık.

"Abi iyi sağlam yemissindir heralde.Bende Eslemden 1 kere yedim o oldu zaten.Haa 1de yumruk yedim daha sevgili değilken"dedi ve beni yanağımdan öptü.

"Ama nabıyım benim araba sürüşüme karışılınca deli oluyorum"dedim ve dudak büzdüm.

Aras abi

"Neyse biz size diğerleriyle dışarı çıkacağımızı söyleyelim dedik.Siz gelicekmisiniz?"

Ben

"Yok abi ya saol.Bizde Urazlarla filme bakıcaz"

Ablam

"Eslem barıştımı onlar?"

Ben

"Evet.Urazla müzik odasına gittikte orda söyledi barışmak istediğini.Bende barıştırıyım dedim"diye açıklamada bulundum.

Ablam

"Hmm tamam.Hadi Aras bizi bekliyolardır.Neyse dışarıdan birşeyler istiyormusunuz?Alalımmı?"

Ben

"Yok abla.Herhangi bir ihtiyacımız olursa evde bir sürü koç gibi erkek var"dedim ve gülmeye başladık.

Ablam

"İyi tamam.Hadi biz kaçtık?"dediler ve el ele mutfaktan çıktılar.

Bende Meriçi yanağından öpüp

"Hadi bakalım sen mısırlarının başına"diyerek kovaladım.

Bende geriye kalan şeyleri halletim ve mutfaktan sinema odasına olan asansöre yiyecekleri koydum ve gönderdim.

TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin