TÇ18

21K 896 67
                                    

Şarkı önerisi;
NUEST W- And I 🥰

ESLEMİN AĞZINDAN:

Kolumdan çeken kişiye baktığımda Hazardı.Bir hasbinallah dedim.

"Lan ben sana anlatamıyorum galiba.Bana dokunma,benimle iletişime geçme,beni sevme ya bak ben seni seviyormuyum?"

Ben böyle konuştuktan sonra gözleri kızardı.Ve dolmaya başladı.

"Neden bana 1 şans vermedin?Ben seni dünyanın en mutlu insanı yapıcaktım.Ama sen bana benimle iletişime dahi geçme diyosun.Yapamam Eslem.Ben okula bile sırf seni göreyim diye geliyorum.Anlamıyomusun?"

"Anlamıyorum Hazar o kadar kişi var seni seven.Onlarla dene.Onlar seni mutlu eder.Bak benimde sevgilim var.Onla gayet mutluyum.Bak seninle istersen arkadaş olabiliriz ama ben sana bu gözle bakmadım hiçbir zaman.Git bak bir çok kız senin peşinde onlarla takıl.Benimde peşimi bırak"

"Peki.Bundan sonra sana,size,hiçbirinize birşey demiycem.Ama bir isteğim var.Sana son kez sarılabilirmiyim?"

Ben hiçbirşey demeden baktım.Oda anında bana sarıldı,Sıkı sıkı.Ve kokumu içine çekti,derin derin.Ben itmeseydim daha öyle kalabilirdik.Suratıma baktı ve yanağımdan öptü, bileğimdeki sarı lacivert üzerinde kanarya sembolu olan bilekliği çekti ve aldı ardından gitti.Koşarak uzaklaştı.

Tam arkamı dönmüş kantine girecekken arkamı dönmemle gözleri koyulaşmış bir Meriç gördüm.Hızlıca gelip kolumu sert bir şekilde tuttu ve boş olan sınıflardan birine soktu.

"Eslem ne işin vardı o piçle.Ne yapıyordunuz orda?O niye sana sarıldı,nasıl seni öptü?Sen niye buna izin verdin?Bana bile vermediğin bilekliği niye ona verdin?"

"Ya önce şu kolumu bir bırak.İlk olarak sizin yanınızdan gülerek ayrıldığımda kantin kapısından çıkar çıkmaz biri kolumu tutup kenara çekti.Bende baktığımda Hazardı.Önce kızdım bir sürü laf saydım laflarım bittikten sonra önce gözleri kızardı.Sonrada doldu.Banada birdaha karşına çıkmıycam falan dedi.Sana son bir kez sarılabilirmiyim dedi.Ben cevap vermeden sarıldı.Ve öptü, bilekliğimide ben vermedim.O kendisi çekti aldı.Ardındanda hemen hızlı hızlı koşup gitmeye başladı.Sonrada sen geldin zaten"

"Tamam birdaha onunla konuşmanı,konuşmayı geçtim göz teması bile kurmanı istemiyorum anladınmı beni?"

"Meriç sen bana güveniyomusun?"cevap vermedi.Gerçekten cevap vermedi.

"Evet saol sorumun cevabını aldım.Vede Meriç bana güvenene kadar benimle konuşma.Ben güven sorunu olan bir ilişki istemiyorum çünki"dedim ve sınıf kapısından çıkmadan önce ona son bir kez baktım.Bana pişmanlıkla bakıyordu.

Sınıf kapısından çıkmamla birşeylerin devrilme ve bağırma sesleri geldi.Gözlerim dolmuştu ama ağlamazdım.Çünki ben Eslem Kurşundum.Hiçkimsenin önünde 1 damla göz yaşı bile dökmezdim.Ama doluyordu.Ve birine engel olamadım düştü.12.A sınıfına yani kendi sınıfıma gelip kapıyı açtım.Sıramdan deri ceketimi ve kaskımı alıp çıkıyordumki gözleri kızarmış bir Meriç geldi.Onu öyle görünce göz yaşlarıma dur diyememiştim.Ard ardına akmaya başladı.Meriçe daha fazla bakmak istemediğim için ona omuz atarak geçmeye çalıştım ama izin vermedi.Hemen bileğimden tuttu.

"Bırak!Dokunma bana.Bana nasıl güvenmessin ya.Benim ne yalanımı gördün?Bana güvenene kadar ara verelim"dedim ve bileğimi kurtarıp sınıftan çıktım.

Ardımdan Gece çıktı.

"Ya Eslem bir dur allasen ya.Noldu sana niye ağladın birde herkesin gözünün önünde?"

TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin