TÇ45

12.9K 571 150
                                    

Şarkı önerisi;
İdo Tatlıses- Olmadı ❣️

Meriçin Ağzından:

İzmire adımımızı atar atmaz kalbim çok hızlı atmaya başlamıştı.4 sene öncesi gelmişti aklıma.Esleme seni benim gibi seven birini bul demiştim.Acaba bulmuşmudur.

tabi bulmuştur.4 sene senimi bekliycekti.

Diye düşündüm.Doğruydu.Ben olsam beklermiydim acaba?Herneyse.Eslemi 4 sene boyunca sadece instagramdaki resimlerinden görmüştüm.Onun o mavi gözlerini,sarı saçlarını çok özlemiştim.

Onun o cezbedici kokusunu,orkide kokusunu çok özlemiştim.Umarım beni affederdi.İzmire temelli dönüş yapmıştık.

Doktor ölmüştü.Hastaymış zaten.O nedenle ölmüştü.İzmire iner inmez abimi aramıştık.

"Efendim Meriç?"

"Abi nasılsınız,nerdesiniz?"

"Evdeyiz abim.Hazırlanıyoruz işte.Siz nabtınız?Geldinizmi İzmire?"

"Evet abi.Havaalanındayız şimdi.Az sonra eve geliriz"

"Meriç dur.Abim biz o evden taşınalı 4 sene oldu.Başka bir eve taşındık.Dur bekle ben hemen birisini yolluyorum"dedi ve kapattık.

Uraz

"Nolmuş?Niye durduk evi biliyoruz gidelim işte"

"O evden taşınalı 4 sene oluyormuş Uraz.Kızlar o evle başlamışlar bizi silmeye.Sildiler bizi abi.Sildiler işte"dedim ve saçlarımı çekiştirdim.

Ayaz

"Lan bir dur.Sakin ol.Silme değildir o.Ev fazla büyüktü...ondandır"dedi.Son kelimesini o kadar kısık sesle söylemiştiki biz bile zor duymuştuk.

Biz bu şekilde beklerken kuzenim Emre geldi.Hemen ayağa kalkıp sarıldım.

"Kardeşim hoşgeldiniz.Hadi hemen gidelim.Üstünüzü salonda değiştirirsiniz.Çabuk olmamız lazım"dedi ve hızlı hızlı yürümeye başladı.

1 saat sonra...

Hazır bir şekilde bekliyorduk.Biz bu şekilde beklerken hasret kaldığım mavilerle karşılaşmıştım...

Eslemin ağzından:

Meriçin geleceğini zaten biliyordum ama hemen olacağını beklemiyordum.Gece

"Eslem hadi yürü.Cemler aradı buraya geliyorlarmış.Anlaştığımız gibi.Sevgili rolü yapacağız"dedi.

Bende ona döndüm ve onaylar anlamda kafa salladım.Meriçe baktığımda hala bana bakıyordu.En sert bakışlarımdan atmaya başladım.

O sırada kapıda Cem,Rüzgar ve Sergen göründü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O sırada kapıda Cem,Rüzgar ve Sergen göründü.Reza nerdeydi bilmiyordum.

Cemlerin geldiğini gören kızlar ayağa kalktılar.Cemlerde bizi görünce hemen bize doğru geldiler.Selamlaştık.Gece Cemin kulağına birşey söyledi.

TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin