Şarkı önerisi;
BTS- Answer: Love Myself 😍Eslemin Ağzından:
"Lan bana resmen orospu dedi ya"diyerek birasından bir yudum daha aldı Esim.
"Of kızım yeter kendini harap ettiğin ya.Ama varya ben Ayazı öyle bilmezdim"diyerek meyve suyundan bir yudum daha aldı Mira.
"Yok kız.Bu hep böyleydi.Size kendini göstermiyordu"
"Taki bu güne kadar"diye devam ettirdi Alara.
"Ama varya affetmiycem.Banane ya.Ne kadar seversem seviyim affetmiycem.Bana o kelimeyi söyledi ya bitti benim için"diyerek akan göz yaşlarını sildi.
Bende tekrar denize bakarak sigaramı içmeye devam ettim.Bu sırada ablamın telefonu çalmaya başladı.
Hepimizin bakışları ona dönmüştü.
"Aras arıyor"diyerek cevapladı.
"Efendim aşkım"
"....."
"Sahildeyiz nolduki?"
"....."
"Hayatım geliceksende yanında sadece Cenk ve Serkanı getir.Gerisi gelmesin.Gelirlerse ortalık karışır"
"....."
"Hayır dedim Aras.Getirmiyorsun onları!"
"........"
"Off tamam.Biz geliyoruz"
"......"
"Tamam"diyerek kapattı.
"Noldu abla?"diyerek sordum.
"Sizinkiler tutturmuş kızların yanına gidicez diye.Kafalarıda iyiymiş zaten.Gelelimmi dedi.E bende gelmeyin dedim.O sırada Uraz falan bağırmaya başladı gelicez diye.Bende buraya gelmesinler,biz oraya gidelim istedim"
"En mantıklısını yapmıssın abla.Buraya gelselerdi eğer birisini denize atardık çünkü"
"Neyse kalkalım hadi.Şununda kafa gidip geliyor zaten"diyerek Esimi gösterdi Nefes.
Esime baktığımızda bir palmiye ağacıyla konuştuğunu gördük.Mira hemen gidip kaldırdı onu.
Ve Alaranın arabasına doğru ilerledik.Ben,ablam ve Alara Alaranın arabasına binmiştik.Gece,Esim ve Nefes ve Mira ise Gecenin arabasıyla gelmişlerdi.
Meriçin Ağzından:
Bilerek yapmıştık.Şimdi sarhoşmuş numarası yapıcaktık.Birtek abim ve Serkan yapmıycaktı.
O sırada
"Geldiler.Yığılın yere"demesiyle ayakkabımı elime taktım saçlarımıda dağıttım ve yere yattım.
"Abi bunların hali ne allasen ya"diyen Nefesin sesini duyduk.
"Durduramadık kızlar.Ellerinden almaya çalıştık ama olmadı"
"Cenk niye içiyor anlamadım.Kalas yemin ediyorum ya.Kalsın burada aklı başına gelsin"diyerek çantasını alıp odasına çıktı.
"Beni boğmaya çalış sonrada kendini taşıttır.Öküz"diye aşık olduğum kadının sesini duydum.
Daha sonra ise
"Abi biz bunların içtiğinden eminmiyiz?Kokmuyoki bunlar"demesiyle yutkundum.
"Evet.Yalanmı söylüycem size aşk olsun Eslem"
"Yok abi.Bir anda kokmadıda bu kereste ondan dedim"dedikten sonra bir tokat yedim.
Sonra sersemmiş gibi davrandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)
Teen FictionBirçok erkek kızlar futbol oynayamaz kafasında... Eslem,Gece,Esim,Nefes bunun tersini yapmak için varlar.Ve kanıtladılarda.Bu 4 çılgın kız yanlızca futbol oynasa iyi aynı zamanda yer alında yani mafyalar arasında çok tanınıyolar Meriç,Uraz,Ayaz,To...