Şarkı önerisi;
Gülşen- Delikanlım 💚NEFESİN AĞZINDAN:
Gelen sese doğru döndüğümüzde kendimi tutamayıp gülmüştüm.Uraz ise sadece gülümsemekle yetinmişti.Neden güldüğümü merak ettiniz değilmi.
Toprak ve Ayaz koşturarak buraya geliyorlardı.Sanırsam Toprak birşey yapmıştı.Ayazda onu kovalıyordu.Küçük bir çocukta az önce yere meyvesuyu dökmüştü.Ve Toprak o meyve suyununbüstüne basınca ayağı kaymış yere düşmüştü.Ayazda kendini durduramayınca Toprağın üstüne ordanda koltukların üstüne uçmuştu.
Bu olaya tanık olan bizde anında gülmeye başlamıştık.Başlamıştık demiyelim başladım diyelim.Çünkü ben gülüyor Uraz ise sırıtıyordu.
"Ya aşkım gülüceğine yardım ette kalkıyım ya.Off kolum gitti ama ya"dedi ve dudak büktü.
"T-tamam aşkım.G-gülmiycem"dedim ve derin bir nefes aldım.Ardından iae Toprağın yanına gittim ve elinden tuttum kaldırmaya çalıştım.Baktığımda Toprak kolunun birini başının altına koymuş benim onu kaldırmamı bekliyordu.
Sinirle ona baktım ve
"Lan Toprak ne yapmamı bekliyosun kalksana ya"
"I-ıh.Sen,şu anda bana gülmenin cezasını çekiyorsun"dedi ve bana öpücük attı.
Sinirli olan bakışlarım yumuşadı ve ona aşkla bakmaya başladım.
"Ee hadi kaldırmıycakmısın beni açkım"
"Açkımmı"
"Evet.Sevmedinmi yoksa?"
"Sevdim.Ve sen söyleyince çok tatlı oluyorsun"dedim.Ardından ise dediklerimin farkına vardım ve kızardım.
Hemen ayağı kalktı ve gelip yanağımı öptü.
"Senin o frambuaza dönen suratını yerim ben"dedi ve diğer taraftanda ısırdı.
"Yaa Toprak ya.Frambuaz sevmediğimi biliyorsun"
"Evet ama sinirlenince fazla tatlı oluyorsun"
"Biraz daha sinirleniyim istersen?"dedim ve sert bir şekilde bakmaya başladım.
"Y-yok canım hiç gerek yok bence"dedi.
Biz onunla birbirimize bu şekilde bakarken ikimizinde omzu delinecek gibi dürtülmeye başlandı.
Toprak
"Al deldiğn deldiğn"dedi ve omzunu ovdu.
Bende onun bu dediğine güldüm.Uraz
"Pardon Toprak bey amacım delmekti zaten ama,Nefescim sen üstüne alınma,ne yazıki delinmemiş.Herneyse Gece ameliyattan çıktı.Durumu iyiymiş.Normal odaya alındı haberiniz,olsun"dedi ve gitti.
Bizde birbirimize baltık.Bende çığlık atarak Toprağın üstüne yapıştım.
Oda kahkahalarla gülmeye ve beni döndürmeye başladı.
"Toprak dur,ayh başım döndü, dursana lan"diye cırladım.Cırlamamla durdu.
"Ulan Nefes 2 dk bak çok değil 2 dk mutlu olamıyoruz amk ya"dedi ve gitti.
Lan bu bana tripmi atıyor.Hemen olayın farkına varır varmaz koşmaya bir yandanda bağırmaya başladım.
"Toprak.Ya Toprak dursana.Off kime diyorum ben be.Lan dursana"yok arkadaş.Tepki dahi vermiyordu.
Gözlerimi kapatarak
"Açkımmm"dedim.
Açkım der demez durdu.Piçe bak.Arkasını döndü ve
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)
Teen FictionBirçok erkek kızlar futbol oynayamaz kafasında... Eslem,Gece,Esim,Nefes bunun tersini yapmak için varlar.Ve kanıtladılarda.Bu 4 çılgın kız yanlızca futbol oynasa iyi aynı zamanda yer alında yani mafyalar arasında çok tanınıyolar Meriç,Uraz,Ayaz,To...