Şarkı önerisi;
Han Hee Jung- Dream 💚ESLEMİN AĞZINDAN:
Şoktan çıkar çıkmaz hemen Meriçi ittim.Öyle kalabilirdim aslında yani iyiydim ben ama işte.Kendime gelir gelmez.
"BEN ŞİMDİ ODAMA ÇIKIYORUM VE BİZ BU OLAYI UNUTUYORUZ 1 KİŞİ BİLE HATIRLATIRSA ONU MAHVEDERİM KARDEŞ FALAN DİNLEMEM VEDE HAZIRLANIN KIZLAR AKŞAM BARA GİDİYORUZ SİNANA HABER VERİCEM"
Neyse sakinim ben.Odama çıkarken bir anda kapı çarpma sesi geldi.Kim gitmiş olabilirki acaba?
Neyse hemen hazırlanmaya başladım.
Hemen siyah fermuarlı bir büstiyer ve onun takımı olan mini eteğimi giydim.Ardından bileğime fermuarın renginde zincir taktım.Siyah zımbalı mat çanta aldım.Nar çiçeği mat bilekten bağlamalı ayakkabı giydim.Ve beyaz bir gömlek tarzında ceket giydim.Nar çiçeği ruj sürdüm.Eyeleyner ve rımel sürdüm.Saçlarımıda su dalgası yapınca tamamdım.Merdivenlerden aşağı kata indiğimde kızlarında çok güzel olduğunu gordüm.
Erkekler hemen ayağı fırladılar.
"BU HALDE EVDEN ÇIKAMAZSINIZ!!!"
"Sizde gelin isterseniz ama BU GECE O BARA GİDİLECEK nokta"Miranın içinden ne çıktı ulan?!
Erkekler olumlu anlamda kafa salladilar.Serkan hariç.
"Ben evde kalıp maça bakıcam akşam maç varda"hepimizden onaylayan mırıltılar çıktı.
Bizde arabalarımızın anahtarlarını alıp çıktık.Yüksek sesli müzik eşliğinde bara vardık.Kızlarla gülerek ilerlerken güvenlik gelip belimden tuttu.O belimden tutar tutmaz dirseğimle burnuna geçirdim 'kırt' diye bir ses geldi.
"Sen benim kim olduğumu bilmiyosun galiba.Tanıştırıyım.Ben Kanarya.Bu ismi sakın unutma delerim seni"dedim ve burnuna birdaha tekme savurdum ve içeri doğru adım attım.Ama atmaz olsaydım.
Meriç bir kızı kucağına almış sömürüyordu.Bizimkilerde Meriçi gördü.Hepsi sinirlenmişti.Poyraz hariç o fazla mutluydu bu durumdan.
Ayaz kolumdan tuttu.Bende kolumu ondan kurtarıp
"DOKUNMA!" diye bağırdım.
Benim bağırmamla müzik kesildi.Meriçte kafasını hemen kaldırıp etrafta göz gezdirdi.Daha sonra gözleri benimkilerle kesişti.
Kızı hemen kucağından kaldırıp yere itti.Kızda hemen cırlamaya başladı.Meriçe bakıp kafamı olumsuz anlamda sağa sola salladım.O sırada gözümden istemsiz 1 damla aktı.Ve arkası geldi.Hemen hızlı hızlı koşup arabama bindim.
Geceyede İzmire döneceğime ve eşyalarımı onun getirmesini söyledim.Ve açık bir mağaza bulup orda ilk gördüğüm kıyafetleri aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)
Teen FictionBirçok erkek kızlar futbol oynayamaz kafasında... Eslem,Gece,Esim,Nefes bunun tersini yapmak için varlar.Ve kanıtladılarda.Bu 4 çılgın kız yanlızca futbol oynasa iyi aynı zamanda yer alında yani mafyalar arasında çok tanınıyolar Meriç,Uraz,Ayaz,To...