TÇ26

16.4K 808 70
                                    

Şarkı önerisi;
BTS- Just One Day 💋

ESLEMİN AĞZINDAN:

Eve geldiğimde kendimi fazlasıyla yorgun hissediyordum.Ve şirketide iyice boşladığımı farkettim.Kızlar gelince bu durumu onlarada bildirecektim.

Hemen odama çıkıp pembe sporcu atleti ve fıstık yeşili adidasın şortlarından giydim.Saçlarımıda saçma bir topuz yaptım.

Karnımın acıktığını hissettim.Ama canım hazır birşeyler istemiyordu.Bende bu nedenle hemen dolaptan maya çıkarttım.

Bir kabın içine hamuru mayalı bir şekilde beklettim.Ama öncelikle dolaba baktım.Birkaç eskik malzeme vardı.

Hemen Geceyi aradım

"Efendim Eslem"

"Nerdesin"

"Eve geliyorum.Sen nerdesin?"

"Bende evdeyimde hamur işi falan yapıcam evde bazı malzemeler yok mesaj atsam alırmısın?"

"Ooo akşama ziyafet var yani?Tabiki bebeğim söyle alırım ben"

"Saol canım.Hemen mesaj atıyorum"dedim ve kapattım.

Ardından bir paket ufak olan düdük makarnadan çıkartıp haşlamaya bıraktım.Sonrada dolaptan yoğurdu çıkartıp bir kaba koydum.

Yoğurdu iyice çırptırktan sonra içine mayonez ekledim.Tam karıştırmaya başlayacakken kapı sesi geldi.Sanırım bizimkiler gelmişti.

Neyse diyerek iki karışımı çırpmaya başladım.Makarnaya baktığımda haşlanmıştı.O sırada birisi yanağımdan öpmüştü.

Baktığımda Esimdi.

"Nabıyosun fıstık?"

"Rus salatası yapıcam aşkım"

"Hemen üstümü değiştirip geliyorum canım"dedi ve fırladı.Bende makarnaları süzdükten sonra yıkadım ve suyunu süzmesi için bıraktım.

Tam ben turşuları doğruyacakken bıçak elimden alındı.Kokusundan tanıdım.Nefesdi.Baktığımda göz kırpıp kavanozu önüne çekti.Ardından Mira,Gece ve Esim geldiler.Hemen yanıma gelip ne yapacaklarını sordular.

Nefese rus salatası
Miraya poğaça
Geceye yaprak sarması
Esimede börek görevi verdim.

Bende baklava yapacaktım.İlk olarak hamuru açmaya başladım.Bir kaç hamuru üst üste dizdim ardındanda ezmiş olduğum fıstıkları üzerine serptim.Aynı işlemi 3 kere tekrarladım ve kesip fırına sürdüm.

Meriçlere baktığımda bar sandalyelerine oturmuş bizi izlediklerini gördüm.

Meriçe bakıp gülümsedim.5ide çok tatlı duruyorlardı.Aynı birer ufaklık gibi.Sanırım Nefesin işi bitmişti.Hemen yanıma çağırdım.

"Efendim tatlım"

"Nefes son olarakta pasta yapıcaz.Ben kek hamurunu yaparken sende kreması ve kremşantisini hazırlarmısın?"

"Tabiki aşkım.Neli kremşnati olsun?"

"Onu Cenklere sor.Onlar neli diyorlarsa ondan yap"

"Tamam canım"dedi ve masanın başına ilerledi.Evimizdeki mikrodalga fırın olduğu için şanslıydık.Çünkü bu yemeklerin nerdeyse hepsi fırında pişiyordu.

Herneyse diyerek hamuru hazırlamaya başladım.Hamur hazır olduktan sonra kalp şeklinde olan kek kalıbını aldım.

Kek hamurunu ona döktüm.Ve dibinde kalan hamuru Meriçlere verdim.Küçük çocuk gibi tartışıyorlardı.

TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin