TÇ40

12.7K 575 78
                                    

Şarkı önerisi;
Taeyang- Eyes, Noes, Lips 💞

Eslemin ağzından:

"Bize niye sormuyor bu şerefsizler ya"der demez ablam ağzına vurdu Gecenin.

"Ne vuruyon abla ya?"

"Niye şerefsiz diyon kız?Senin sevdiceğin o"

"Ama,yinede-"

Artık daha fazla dayanamadım ve

"Kes.Ben,dedim gidin diye.Artık birbirimizin dediklerinidemi umursamaz olduk?"

"Eslem yanlızca senin sevgilin gitmiyor farkettin değilmi? Benim ve Esiminde,Nefesinde sevgilisi gidiyor"

"Gece kes sesini.Sizlerle konuşacağım şeyler var.Onların yanında konuşamazdım"

"Ya o zaman bara değilde başka bir yere gönderebilirdin.Meriçin bara en,son gidişinde ne olduğunu biliyoruz.Kızın birini ayakta götürmüstü resmen"

"KES LAN SESİNİ SENİN SEVGİLİN YAPMAD-"cümlemi kesen şey Gecenin bana attığı tokat olmuştu.

Ona dik dik baktım ve odasından çıktım.Gözlerim dolmaya başlamıştı.O sırada odadan bağırış sesleri geliyordu.Ablamın bağırış sesleri...

Gecenin ağzından:

Keşke vurmasaydım,ona.Keşke vuasaydım 15 seneme.

"Naptın sen Gece.Nasıl vurursun ona.Sırf Urazları bara götürdü diyemi.Ben sana hiçbirşey diyemiyorum"dedi ve gitti.

Esime baktığımda dolu gözlerle bize bakıyordu.

"Vurulurmu Gece?Bir erkek uğruna ona vurulurmu?Ben ne deyimki sana"dedi ve göz yaşını sildi.

Nefes

"Ara şunları.Her ne boktalarsa gelsinler"dedi bende dolan gözlerimi aldırmadan Urazı aramaya başladım.

OLMAZSA OLMAZIM.. aranıyor.

Telefon birkaç kere çaldıktan sonra açıldı.

"Efendim aşkım"

"Nerdesin sen"yüksek müzikten dolayı bağırarak konuşuyorduk.

"Bardayım aşkım Eslem söylemedimi"

"Hemen buraya gel Uraz.25 dk var.Diğerlerinide getir"dedim ve suratına kapattım.

Ben mahçup bir şekilde kızlara bakarken Nefes bana fazlasıyla sinirli bir şekilde bakıyordu.Esim ise dokunsan ağlayacak tarzdaydı.

"Hadi ama,Nefes bakma bana öyle"dedim.

"Nasıl bakmamı bekliyorsun Gece.Mutlumu bakıyım,gururlumu bakıyım,söylesene nasıl bakıyım?Resmen 15 yılına vurdun sen ya.Senin dert ortağına vurdun.Ama o senin için herşeyi göze alıyor.Konuşacağı konu belkide senin Urazdan utanmanı sağlıycaktı,belkide Urazın sana kızacağı bir konuşma olacaktı.Ama ne yazıkki sen bunları düşünmeden ona vurmayı tercih ettin.Bravo sana gerçekten bravo"dedi ve kapıyı çarparak odadan çıktı.

Esime dolu gözlerle baktım.

"Hiç öyle bakma Gece hanım.Kız haklı.Belkide Selimin hakkında konuşacaktı.Yada sizin eskiden olan ilişkinizden"dedi ve

"Bunları azıcık düşün bende Nefesle Zeycan ablaya bakıyım"dedi ve odadan çıktı.

Acaba gerçekten Eslemin konuşacağı şey Nefes ve Esimin dediği gibimiydi.Eğer öyleyse sırf Uraz yüzünden ona vurmuştum.Bunların suçlusu Urazdı.Giderken bana söyleseydi bunlar olmayacaktı.

TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin