Şarkı önerisi;
BTS- Like (Slow Jam Remix) 🌹ESLEMİN AĞZINDAN:
Bir baş dönmesiyle yattığım yerden doğruldum.Yattığım yere baktığımda benim yatağımın olmadığını farkettim.
Burası bir hastane odasıydı.En son bayılmıştım.Ama neden bayılmıştım?Kolumdaki seruma baktığımda dibinde çok az kaldığını farkedip kolumdan çıkardım.
Ayağa ani bir kalkış yapmıştım sanırım.Çünkü baş dönmem artmıştı.Önce yatağıma oturup baş dönmemin azalmasını bekledim.
Azaldıktan sonra kapıya yaklaştığımda dışardan bizimkilerin ve başka bir adamın sesi geliyordu.Kulağımı kapıya dayayıp dinlemeye başladım.
Tam o sırada Urazın sesini duydum.
"Peki doktor bey,bu tedavi türkiyedemi olacak başka bir ülkedemi?"
"Burada olabilir.Yurt dışına çıkması için bir neden yok"
Esim
"Ne zamandar beriymiş bu kanser?"kim kanser lan noluyor?
"Yaklaşık olarak 8 aydır varmış"
Toprak
"Doktor delirtme adamı.Nasıl hastane lan burası?!Bu kız 6 ay önce trafik kazası yaptı.Komaya giriyodu.Ölümle burun buruna geldi.O zaman tahlillerde niye ortaya çıkmadı bu kanser?"kaza yapan kimdiki?
"Şimdi Toprak bey ıııı..."
Mira
"Ne Toprak bey lan?Adam haklı.O zaman tahlil yapmadınızmı siz?Görünüşe göre yapmamıssınız.Yapsaydınız çıkardı"
"Mira han..."
Meriç
"Siktim lan seni pezevenk"dedi ve sonrasında bir patırtı sesi geldi.
Hepsi orda olduğuna göre,6 ay önce kaza yapan birisi,hatta komaya girecekmiş ama sonra girmeden kurtulmuş,hatta ölümlede burun burunaymış...
O benim.Ben kansermiyim yani?O kadar kurşun yiyen ben onlarla ölmedim bu ufacık hastalık yüzündenmi ölücem?
Tabiki hayır.Ben ölmüycem.Bu hastalığı atlatıcam.Meriçle ve dostlarımla çok mutlu olucam.Daha bizim Merie kurduğumuz gerçekleşmemiş hayallerimiz var.
Onları yapmadan Meriçi yanlız bırakamam.Evet ben güçlü bir insanım.Eslem Kurşunum ben.Ejderim ben.
Bu hastalığı atlatırım.Odanın dışına çıkmak istedim.Ama fazlasıyla uykum gelmişti.Bende zaten diğerleri olaya el atar diye hiç dokunmadım ve yatağa doğru ilerledim.
Kafamı yastığa koyar koymaz hemen Meriçi,onla kurmuş olduğumuz hayallerimizi düşündüm.Ve çok rahat bir uykuya daldım...
MERİÇİN AĞZINDAN:
Doktoru elimden zor almışlardı.Ve bende Serkanı arama kararı aldım.Ama Serkanı aramadan önce Eslem uyanmışmı uyanmamışmı ona bakmalıydım.
Odasının kapısını yavaşça açıp kafamı içeri soktum.Baktığımda melek gibi uyuyan varlığa baktım.Hala uyuyordu.
Ne zaman uyanacaktı acaba?Herneyse diyerek kafamı odadan çıkartıp kapıyı kapattım.Ardından telefonumu elime alıp Serkanı aramaya koyuldum.
"Oo Meriç bey siz beni ararmıydınız?"deyip kahkaha atmaya başladı.
"Serkan şimdi sana birşey söylüycem ama sakin olucaksın tamammı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)
Teen FictionBirçok erkek kızlar futbol oynayamaz kafasında... Eslem,Gece,Esim,Nefes bunun tersini yapmak için varlar.Ve kanıtladılarda.Bu 4 çılgın kız yanlızca futbol oynasa iyi aynı zamanda yer alında yani mafyalar arasında çok tanınıyolar Meriç,Uraz,Ayaz,To...