Şarkı önerisi;
Moonbyul & Seulgi- Selfish 💋ESLEMİN AĞZINDAN:
Kızlar geldiğim uçurum kenarını biliyolar.Çünkü ne zaman Sinopa gitsek buraya mutlaka geliyorum.
Bu uçurum kenarı Serdar ve benim özel yerimizdi.Hergün mutlaka gelirdik buraya.
Onu o kadar çok özlüyorumki.2 sene öncesi geldi aklıma.Onu o depoda kanlar içinde görünce sanki o depo benim başıma yıkılmış gibi olmuştum.
Daha sonrasında yani toprak Serdar ve beni ayırdıktan sonra yemin ettim.O adamları bulup en acı işkenceleri yapacağım için.
Buldumda onları buldumda öncelikle sadece boxerlerıyla bırakıp heryerlerine "E ve S"yazdım.
Daha sonra sıcak ateşin hemen dibine bırakıp yaktım ve parmaklarını kesip onlara yedirdim.En sonda kezzap ve cam kırıklrının dolu olduğu havuza attım.En sonda depoyu yakıp çıktım.
Şu andada önümdeki kayaya bakıyodum.Serdar özel bıçağıyla isimlerimizi kalp içerisine almıştı.
Onu o kadar çok seviyodummki.Bana söz verdirdi.Benim gibi birilerini daha sev diye ama olmuyor sevemiyorum.
Evet Cenk beni kendime getirmiş olabilir ama olmadı.Sevemedim.
Hiçkimse Serdar gibi olmadı.Ben böyle derin düşünceler ve durduramadığım göz yaşlarımla dururken Gecenin arabası drift atarak durdu.
Koşup yanıma geldi.Oda benim yanıma oturup hemen bana sarıldı.
"Eslemim kuzum biliyorum çok acı bişey yaşadın.Ama artık Serdar geri gelemez.Sen ne kadar ağlasanda,üzsende.Sen yanlızca Serdarı ve bizi üzeceksin.Serdar sana başka birilerinide beni sevdiğin gibi sev demişti.Ama sen hiçkimseye şans vermiyosun.Sana çıkma teklifi edenleride öldürüyosun"Göz yaşlarım daha fazla hızlandı
"Olmuyo Gece olmuyo işte.Denedim.Cenke şans verdim ama olmadı.Ben Serdarı sevdiğim gibi hiçkimseyi sevememki.O benim diğer yarımdı.Kanaryamdı"dedim ve ağzımdan 1 hıçkırık kaçtı.
"Tamam güzelim benim.Ağlama ben zaten senin zamanı gelince birini bulacağını düşünüyorum"
"Gece sana bişey itiraf edebilir miyim?"
"Tabiki hayatım söyle"
"Ben...ben galiba...ben galiba Meriçten çok azcık ufacık hoşlanıyorum"
"NEE!CİDDİMİSİN SEN"
"İlk olarak kulağımı siktiğin için çok sağol.İkinci olarak evet ciddiyim"
"O zaman bende bişeyleri itiraf etmeliyim...Galiba bende Urazdan hoşlanıyorum"
"Biliyodumki zaten ben"
"Nerden biliyodun lan"
"Kızım çocuğa öyle bakışların varki varya yıkıyo ortalığı"
"Ayy!Eslem anlamışmıdır?"
"Yok yok telaş yapma anlamamışır"
"Ohh iyi o zaman...E şey peki sence oda benden hoşlanıyomudur?"
"Bence hoşlanıyor.Hoşlanmasa Buğrayı niye dövsünki?"
"Ayy inşallah ve bu arada Meriçte senden hoşlanıyo haberin olsun.Sen kaza yaptığında Urazla kkonuştuk ve birtek kız kardeşi öldüğünde ağlamış"
"Ay aman neyse hadi kalkalım artık.Gece Sinopta atış yaparız demi?"
"Yapmaz olurmuyuz.Dur ben adamları arıyımda hazırlasınlar"dedi ve konuşup halletti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)
Teen FictionBirçok erkek kızlar futbol oynayamaz kafasında... Eslem,Gece,Esim,Nefes bunun tersini yapmak için varlar.Ve kanıtladılarda.Bu 4 çılgın kız yanlızca futbol oynasa iyi aynı zamanda yer alında yani mafyalar arasında çok tanınıyolar Meriç,Uraz,Ayaz,To...